Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
harmaana myös
Alkuperäinen kirjoittaja Musta harmaana:
Neele rekisteröityi palstalle just silloin kuin aloitti tätän ketjun tai siis ei edes silloin vain vähän myöhemmin. Se vie hieman uskottavuutta. No tää on kuin kauniit ja rohkeat. Ite en kehtaa mustana tänne kommentoida :D.
No susta ei Sherlockiksi ainakaan olisi. Mitä merkitystä tuolla on? Neeleähän PYYDETTIIN rekkautumaan ja sen teki. Mitä sitten?
Olen mäkin rekkautunut tänne nikillä jota en enää ollenkaan käytä, vain yhden ketjun vuoksi.

Toivottavasti Neelellä kaikki hyvin :hug:
 
Ccc
Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.
Lue ketju vähän tarkemmin :headwall:
En tod. jaksa kahlata näitä läpi. Siis onko musta Neele kommentoinut tätä jossain välissä?
Sit voi pitää turpansa kiinni
 
pez
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.
Lue ketju vähän tarkemmin :headwall:
En tod. jaksa kahlata näitä läpi. Siis onko musta Neele kommentoinut tätä jossain välissä?
Sit voi pitää turpansa kiinni
:D Kiitos samoin
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä veikkaan, että Neele on antanut äijälleen uuden mahdollisuuden eikä kehtaa tulla kertomaan sitä tänne... koska täällähän haukuttais heti idiootiksi... minä muiden mukana :p
Mä veikkaan samaa! No mut huomaa kyllä jossain vaiheessa et ei ois kannattanut, luottamus ei palaudu ikinä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta harmaana:
Neele rekisteröityi palstalle just silloin kuin aloitti tätän ketjun tai siis ei edes silloin vain vähän myöhemmin. Se vie hieman uskottavuutta. No tää on kuin kauniit ja rohkeat. Ite en kehtaa mustana tänne kommentoida :D.
No susta ei Sherlockiksi ainakaan olisi. Mitä merkitystä tuolla on? Neeleähän PYYDETTIIN rekkautumaan ja sen teki. Mitä sitten?
Olen mäkin rekkautunut tänne nikillä jota en enää ollenkaan käytä, vain yhden ketjun vuoksi.
Nimenomaan, pyydettiin rekkautumaan jotta saisimme jonkun tolkun siihen kumpi Neeleistä on oikea kun jou vatipää tuli samaan ketjuun feikkaamaan ihan puuta heinää harmaana samalla nimimerkillä.

Jotenkin uskoisin, että itse vastaavassa tilanteessa en jaksaisi kauheasti kommentoida johonkin kaksplussan ketjuun, jos kotona tilanne että rakas puoliso jäännyt kiinni syrjähypystä, valehtelee silmät suut täyteen ja pitää pieni lapsikin hoitaa siinä samalla kun selvittelee parisuhde kiemuroita, mahdollista eroa, asunnon jakoa/muuttoa/uuden asunnon etsimistä jne. vaikka siis kävisikin lukemassa ketjua, niin voi olla että ei sitten jaksaisikaan mitään siihen kirjoittaa. Plus tietty sekin mahdollisuus, että harkitsee ottavansa miehen takaisin ja tietää saavansa siinä tapauksessa täältä paskaa niskaansa, niin ei halua sitä edes kertoa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Tietävä:
Ei varmana provo, koska jatkoa kertomukselle ei tule. Provoilija ei malttaisi pitää näppejään erossa näppikseltä näin kauaa.
Mä uskon kanssa näin. Provoilija olisi jatkanut näin tuottoisaa ketjua taatusti uusilla kuviolla päivien aikana useaan otteeseen, miten malttaisi olla taustalla hiljaa kun ketju paisuu paisumistaan?

 
vieras
Koskapa Neele ei oo vastannu mitään, niin se on varmasti ottanu ukon takas eikä uskalla tunnustaa sitä täällä. Kaikki hyökkäis sen kimppuun kun se teki niin tyhmästi!

Paljosta vetoo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Thess:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Tais tämäkin juttu kuivua kokoon...?
30 sivua jo tekstiä ja sun mielestä kuivunut kokoon! :eek:
No eihän me saatu loppuhuipennusta! :D
Katos vaan, sosiaalimasturboijat henkinen muna pystyssä odottelee jotain lisäkauheuksia.

Kuivu sä kokoon.
ei pitäisi tietysti nauraa kun aihe alunperin oli kaikkea muuta kuin huvittava, mutta toi on kyllä niin jessuksen hyvin sanottu

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

....mä kuooleen kohta nauruun....
 
Möllibulli
Koitin lukea ap:n kirjoitukset, muita en todellakaan jaksanut kahlata läpi. Kommintit täällä vaan on vähän sellasia et en ihmettele ettei jaksa tuollaisessa tilanteessa enää tätä nettipaskaa lukea. Ilmeisesti täydellisten kotiäitien maailmaan ei mahdu ajatus et jonkun ukko voi olla noin kyrpä, eli pakko olla provo. Melko kummallinen ajatusmaailma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
No ainakin autolla ajoi ettei hirveessä kännissä ollut. Sekä sujuvasti AP:lle valehteli, ettei mikään ihan vahinko ollut. Ja ihan selvä alibi miehellä, että uimassa muka, joten ihan suunniteltu ja salainen toisen naisen tapaaminen. Joten en ihan hairahdukseksi kutsuisi.

Mikä sua vaivaa, Kotona Kirves Kädessä? Miksi puolustelet sitä miestä? Se, jos sä annat miehelle pettämiset anteeksi on sun asiasi. Monesti naiset arvostaa itseään enemmän ja vaatii luottamusta ja rehellisyyttä.
En mä ketään puolustele, kunhan sanon, mitä mieltä minä olen asiasta. Jos joku haluaa panna ukkonsa/akkansa pihalle, niin siinähän laittaa. Ei mun tarvitse ymmärtää, jos joku laittaa parisuhteen katkolle, yksittäisen hairahduksen takia, koska itse en niin tekis. Mutta ei mun myöskään tarvi ymmärtää taaperoimetystä/kasvissyöjiä/kestovaippoja/pikavippejä.
hyvä kirves!mä en selvästikkään ymmärrä smaoja asioita kun sä

 

Yhteistyössä