Olen aivan samaa mieltä siis!Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:Mä olen sitä mieltä, että jos luottamusta ei saa takas, niin turha on yrittää. Lapsi ei mene rikki vanhempiensa mokaamisista asioista. Jos tulee ero, niin lapsi pitää ottaa siinä huomioon.
Lapsi menee enemmän rikki siinä, että teeskennellään ns. hyvää suhdetta ja ollaan vaan lapsen takia yhdessä.
Vaikka kuinka saisi syyt tietää, niin mistä tiedät, että se on riittävää eikä tule eteen toista kertaa? Pystytkö elämään sen tietoisuuden kanssa, että näin on tapahtunut eikä kyse ole ollu pelkästä kertahairahduksesta?
Luottamus on suhteessa iso asia ja jos se vähänkään repeilee, niin parisuhde ei ole kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:Juu tuommoiset asiat jää mieleen ja kalvaa lopun elämän ja aina kun tulee riitaa niin varmasti muistuttasin asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Niinpä, jokainen tekee omat päätöksensä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän, etten koskaan pääsisi yli tuollaisesta. Parisuhde olisi helvettiä, eikä se ole mielestäni lapsellekkaan hyväksi kasvaa sellaisessa ympäristössä.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.
Ja omasta mielestäni ei todellakaan kannata lasten takia yhdessä olla =O Pahempihan se vaan lapsille/lapselle on jos vanhempien kesken jotain pientäkin kismaa... KOkemusta itsellä kun katellut olmaien vanhempien touhuja.
lasten takia just kannattaa koittaakin anteeksiantoa. Ja se voi viedä helposti aikaa, mut onnistuessaan todellakin kannattaa.Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:Juu tuommoiset asiat jää mieleen ja kalvaa lopun elämän ja aina kun tulee riitaa niin varmasti muistuttasin asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Niinpä, jokainen tekee omat päätöksensä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän, etten koskaan pääsisi yli tuollaisesta. Parisuhde olisi helvettiä, eikä se ole mielestäni lapsellekkaan hyväksi kasvaa sellaisessa ympäristössä.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.
Ja omasta mielestäni ei todellakaan kannata lasten takia yhdessä olla =O Pahempihan se vaan lapsille/lapselle on jos vanhempien kesken jotain pientäkin kismaa... KOkemusta itsellä kun katellut olmaien vanhempien touhuja.
Mä kyllä ihmettelen millasten elukoiden kanssa nää ihmiset on tekemisissä, jotka kuvittelee et kaikki miehet pettää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lasten takia just kannattaa koittaakin anteeksiantoa. Ja se voi viedä helposti aikaa, mut onnistuessaan todellakin kannattaa.
Karseempaa se muksuille on, jos ei edes yritetä. Varsinkin kun nää pettämisjutut alkaa oleen niin arkipäivää, ihmisten kunnioitus toista ja toisenomaa kohtaan on mennyttä ja on vaan se oma napa. Tuntuu et sellaista äijää ei oo, joka ei ois valmis panopuuhiin, niin se vaan on. Vaikka kuinka kuvitellaan sinisilmäisesti muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Kaima.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala...:Kauheeta olis kyllä olla Neelen asemassa. Mietityttää se toinen nainen... Kertoi että on tiennyt Neelestä ja luultavsti myös tiennyt että heillä on 9kk lapsi. Eikö sen vertaa ole halunnut edes lasta ajatella ettei olisi sekaantunut varattuun mieheen. Hajotti sitten perheen. Toki Neelen mies on yhtälailla syylinen tapahtuneeseen. Mies melkoinen luuseri ja se toinen nainen melkoinen jakorasia.
Alkuperäinen kirjoittaja satutäti:Kun uimarimies meni kotiin, totesi vaimo tyynesti, että "Et oo ollu uimahallissa vaan naimahallissa." Mies avasi sepaluksen, ja sieltä näkyi Sen Pituinen SE!
Ja te ootte saaneet tänne 28 sivua tekstiä, koettakaa hankkia elämä itellenne!Alkuperäinen kirjoittaja tässä:En nyt muista miten se tarkalleen meni mutta vaimo kävi uimahallilla, mies ei ollut siellä, mies tuli kotiin ja väitti olleensa uimahallissa edelleen, jäi kuitenkin kiinni ja pyyteli anteeksi, vaimo heitti miehen ulos, sitten vaimo soitti toiselle naiselle, joka kertoi kuukauden sisään olleen pari naintia ja siinä vaiheessa ollaan... ei oo päivitystä tullut.
Millä sen todistat?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Haloooo pahvit. P R O V O.
Sillä että tämä on saissea, johan sen haistaa kilometrien päähän.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Millä sen todistat?
Entäs sit jos on? Tilanne on kuitenkin sellainen joka voisi käydä kenelle vain, joten miksi siitä ei saisi keskustella?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Haloooo pahvit. P R O V O.