Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
Voimia AP!

Itse en enää tuollaisen jälkeen jatkaisi, vaikka olisi lapsiakin. Mutta yrittäisin säilyttää suht ok välit, ihan vaan lapsen takia.

Lapsi/lapset on hyvä syy koittaa jatkaa, mutta se/ne EI saa olla AINOA syy.. se ei olisi kenenkään etu.
 
annukka83
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Mä olen sitä mieltä, että jos luottamusta ei saa takas, niin turha on yrittää. Lapsi ei mene rikki vanhempiensa mokaamisista asioista. Jos tulee ero, niin lapsi pitää ottaa siinä huomioon.
Lapsi menee enemmän rikki siinä, että teeskennellään ns. hyvää suhdetta ja ollaan vaan lapsen takia yhdessä.

Vaikka kuinka saisi syyt tietää, niin mistä tiedät, että se on riittävää eikä tule eteen toista kertaa? Pystytkö elämään sen tietoisuuden kanssa, että näin on tapahtunut eikä kyse ole ollu pelkästä kertahairahduksesta?

Luottamus on suhteessa iso asia ja jos se vähänkään repeilee, niin parisuhde ei ole kunnossa.
Olen aivan samaa mieltä siis!
Ja ei kai toi ap:n miehen "suhde" mikää kerta hairahdus ollu jos kerta tapaillu jo kuukauden verta ja seksiä useammin ollut =O Kerta on kerta ja monta on jo enemmän!
 
...
Niin tai sitten ei. Kaikki eivät ole tuollaisia. Siis helposti katkeroituvia. Ja ainahan voi yrittää itsestään löytää uuden, semmoisen vähemmän kaunaisen puolen.
Kyse kun olisi kuitenkin vain seksistä.

T. 12 vuotta parisuhteessa, eikä tuollainen olisi mikään syy erota.

Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.
Niinpä, jokainen tekee omat päätöksensä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän, etten koskaan pääsisi yli tuollaisesta. Parisuhde olisi helvettiä, eikä se ole mielestäni lapsellekkaan hyväksi kasvaa sellaisessa ympäristössä.
Juu tuommoiset asiat jää mieleen ja kalvaa lopun elämän ja aina kun tulee riitaa niin varmasti muistuttasin asiasta.
Ja omasta mielestäni ei todellakaan kannata lasten takia yhdessä olla =O Pahempihan se vaan lapsille/lapselle on jos vanhempien kesken jotain pientäkin kismaa... KOkemusta itsellä kun katellut olmaien vanhempien touhuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.
Niinpä, jokainen tekee omat päätöksensä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän, etten koskaan pääsisi yli tuollaisesta. Parisuhde olisi helvettiä, eikä se ole mielestäni lapsellekkaan hyväksi kasvaa sellaisessa ympäristössä.
Juu tuommoiset asiat jää mieleen ja kalvaa lopun elämän ja aina kun tulee riitaa niin varmasti muistuttasin asiasta.
Ja omasta mielestäni ei todellakaan kannata lasten takia yhdessä olla =O Pahempihan se vaan lapsille/lapselle on jos vanhempien kesken jotain pientäkin kismaa... KOkemusta itsellä kun katellut olmaien vanhempien touhuja.
lasten takia just kannattaa koittaakin anteeksiantoa. Ja se voi viedä helposti aikaa, mut onnistuessaan todellakin kannattaa.

Karseempaa se muksuille on, jos ei edes yritetä. Varsinkin kun nää pettämisjutut alkaa oleen niin arkipäivää, ihmisten kunnioitus toista ja toisenomaa kohtaan on mennyttä ja on vaan se oma napa. Tuntuu et sellaista äijää ei oo, joka ei ois valmis panopuuhiin, niin se vaan on. Vaikka kuinka kuvitellaan sinisilmäisesti muuta.
 
.................
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lasten takia just kannattaa koittaakin anteeksiantoa. Ja se voi viedä helposti aikaa, mut onnistuessaan todellakin kannattaa.

Karseempaa se muksuille on, jos ei edes yritetä. Varsinkin kun nää pettämisjutut alkaa oleen niin arkipäivää, ihmisten kunnioitus toista ja toisenomaa kohtaan on mennyttä ja on vaan se oma napa. Tuntuu et sellaista äijää ei oo, joka ei ois valmis panopuuhiin, niin se vaan on. Vaikka kuinka kuvitellaan sinisilmäisesti muuta.
Mä kyllä ihmettelen millasten elukoiden kanssa nää ihmiset on tekemisissä, jotka kuvittelee et kaikki miehet pettää.
 
ap:lle!!
MÄ tekisin varmaan niin, että yrittäisin saada selville (vaikka sitten puhelintietojen perusteella ja keskustelemalla) taustat. Pakko olis kuitenkin keskustella miehen kanssa, tekisin sen selväksi miehelle että jos haluaa jatkaa niin antaa tulla avoimesta, valehtelematta, kaikki syyt ja taustat miksi teki näin. Olisi mentävä parisuhdeterapiaan. Yrittäisin jatkaa miehen kanssa, jos se lupaa ja vannoo ettei enää ikinä tee mitään, sanoisin että jos tekee niin ei enää anteeksi saa. Kokeilisin tuleeko suhteesta enää mitään, eläisin päivä kerrallaan ja jos tuntuisi, ettei enää voi olla miehen kanssa niin sitten täytyisi erota mutta jos kaikki muuttuisi parhain päin niin olisin edelleen miehen kanssa. Vain aika sen kertoo onko enää luottamusta ja järkeä olla yhdessä. :)
 
Ou mai gaad. Olipa taas luettavaa, kun en eilisen ehtoon jälkeen ehtinyt koneelle kuin vasta nyt.

En voi muuta sanóa, kun jaksamisia sulle Neele! Tiedät itse miten toimia ja tehdä (vaikka susta ei ehkä juuri nyt siltä tuntuisikaan), mutta olet itsevarma ja voimakas ihmien kaikesta päätellen. Varmasti teet sinulle oikean ratkaisun tässä tilanteessa. Voimia vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.

Kukaan ei syö uudelleen lämmitettyä kaurapuuroa. Otin pettävän miehen kaksi kertaa takaisin, kun kolmannen kerran lähti niin en enää ottanut takaisin. Minä tunsin suuren helpotuksen ja exästä tuli katkera (koska en ottanut enää takaisin ).

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala...:
Kauheeta olis kyllä olla Neelen asemassa. :( Mietityttää se toinen nainen... Kertoi että on tiennyt Neelestä ja luultavsti myös tiennyt että heillä on 9kk lapsi. Eikö sen vertaa ole halunnut edes lasta ajatella ettei olisi sekaantunut varattuun mieheen. Hajotti sitten perheen. Toki Neelen mies on yhtälailla syylinen tapahtuneeseen. Mies melkoinen luuseri ja se toinen nainen melkoinen jakorasia.
Kaima.

 
Kiitos
Voiskos joku tiivistää tän asian tähän?? =) Mies väitti menneensä uimahalliin ja lähetti vahingossa vaimolle rakastajalleen tarkoitetun viestin?? Ja sitten...?? ( Saa jatkaa)
 
tässä
En nyt muista miten se tarkalleen meni mutta vaimo kävi uimahallilla, mies ei ollut siellä, mies tuli kotiin ja väitti olleensa uimahallissa edelleen, jäi kuitenkin kiinni ja pyyteli anteeksi, vaimo heitti miehen ulos, sitten vaimo soitti toiselle naiselle, joka kertoi kuukauden sisään olleen pari naintia ja siinä vaiheessa ollaan... ei oo päivitystä tullut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
En nyt muista miten se tarkalleen meni mutta vaimo kävi uimahallilla, mies ei ollut siellä, mies tuli kotiin ja väitti olleensa uimahallissa edelleen, jäi kuitenkin kiinni ja pyyteli anteeksi, vaimo heitti miehen ulos, sitten vaimo soitti toiselle naiselle, joka kertoi kuukauden sisään olleen pari naintia ja siinä vaiheessa ollaan... ei oo päivitystä tullut.
Ja te ootte saaneet tänne 28 sivua tekstiä, koettakaa hankkia elämä itellenne!
 
kyl on helvetillinen tilanne :hug: itse en vois ikinä antaa anteeksi! ajatuski siitä että ukko panis jotain toista saa verenpaineen nousemaan !!!! mut toisaalta jospa se sun mies oppi tästä jotain tai sit ei.. useimmiten ne jotka pettää..pettää joskus uudestaan niin ikävää ku se onki. :ashamed: voimia sulle ja vauvalle. erosta pääsee kyllä yli ja onnen voi varmasti löytää uudestaan mutta jos suhde jatkuu niin tuskinpa voit koskaan unohtaa tapahtunutta, saatika sitten luottaa mieheesi..toki voihan sitä yrittää :| ite en ainakaan vois luottaa en luota nytkään ku mies ihan suhteen alussa suuteli toista.. jotnki se vieläki kaivelee sydämessä :headwall: vaikka oliki vaan suudelma niin silti... se suudeltava en ollu minä :ashamed:
 

Yhteistyössä