Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
??
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Veikkaanpa, että ap:n kohdalla kyseessä ei myöskään ollut mikään hairahdus.
Niin, mutta eihän me sitä tiedetä. Ja mun henk.koht.mielipide on se, että melkein asia, kuin asia, on korjattavissa, jos molemmat sitä haluaa.

Mutta miksi pitäisi haluta? Miksi?

Jos mun mies rikkoisi jotain noin pahasti meidän kahden välillä, niin mä en todellakaan haluaisi sitä enää korjata.

Ansaitsisin parempaa.
 
mm
Tuossa sinun lauseessasi onkin tuo sana JOS. Eli jos sinulle ei mitään tuollaista ole koskaan sattunut et voi sanoa miten reagoisit siinä tilanteessa. Asiat eivät aina ole niin yksioikoisia.

nim. petetty ja miehen kanssa silti yhdessä onnellisesti


Mutta miksi pitäisi haluta? Miksi?

Jos mun mies rikkoisi jotain noin pahasti meidän kahden välillä, niin mä en todellakaan haluaisi sitä enää korjata.

Ansaitsisin parempaa.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Tuossa sinun lauseessasi onkin tuo sana JOS. Eli jos sinulle ei mitään tuollaista ole koskaan sattunut et voi sanoa miten reagoisit siinä tilanteessa. Asiat eivät aina ole niin yksioikoisia.

nim. petetty ja miehen kanssa silti yhdessä onnellisesti


Mutta miksi pitäisi haluta? Miksi?

Jos mun mies rikkoisi jotain noin pahasti meidän kahden välillä, niin mä en todellakaan haluaisi sitä enää korjata.

Ansaitsisin parempaa.
Ei, vaan olen sen aiemmin kokenut (ed. suhteessa ) ja silti se oli kerrasta poikki. Ja on jatkossakin.

Se että sinä pystyit siihen, niin voin kertoa että minä en siihen pysty. Enkä halua pystyä.


 
korjattavissa?
Tilanne voi olla korjattavissa jos on joku pohja jolle korjata. Jos muutenkin meni huonosti ja elämä pelkkää taistoa niin parempi erota.

Monet ovat pettämisestä selvinneet ja suhde voi jopa parantua. Mutta sitten sinun täytyisi päättää, että pääset asiasta yli ja haluat tosissaan suhdetta jatkaa.

Minä en päässyt yli ja kun kyseessä ei ollut mikään hairahdus vaan vuosien salasuhteilu. Nyt olen sitten sinkkuäiti ja surettaa kun lapsi ja isä joutuvat erossa olemaan. Molempien puolesta.
 
veeruska
Vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä Neele! Tsemppiä sulle ihan kauheesti :hug:

Meillä on saman ikäinen vauva ja tuntuisi kyllä tosi raskaalta jos mies pettäisi. Pidä vauvasta hyvää huolta! Onneks se ei vielä ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Ei välttämättä mene näin. Kerran kun on luottamuksen menettäny, sitä on vaikea saada takaisin.

Typerää on lähtä pettämään, jos parisuhteessa menee huonosti. Se ei ole mikään syy edes. Joko erotaan ensin tai sitten yritetään saada parisuhde parempaan jamaan ilman pettämisiä.

Ei kovinkaan aikuismainen kommentti sinulta.

Eikä lapsia pitäis koskaan pitää syynä siihen, että pidetään huono parisuhde kasassa. Lapset eivät ole tyhmiä ja varmasti näkee tilanteen, vaikka kuin aikuiset sitä yrittäis peittää.
Tottatotta... Luottamuksen takasin saaminen on vaikeaa, mutta ei mahdotonta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mutta miksi pitäisi haluta? Miksi?

Jos mun mies rikkoisi jotain noin pahasti meidän kahden välillä, niin mä en todellakaan haluaisi sitä enää korjata.

Ansaitsisin parempaa.
Yleensä saattaa tulla vielä mieleen yrittää, kunhan alun tunnekuohusta on päässyt yli. Saattaa muistua mieleen lapset, yhteinen velkavankeus, ja ne hyvät hetket, joita joskus on ollut, joku saattaa pitää niitä niin vankkana pohjana, että haluaa vielä yrittää. Mutta sehän on jokaisen itsensä päätettävissä oleva asia.
 
Meidän perheessä tämä luottamus on korvattu todellisuuden tajulla. menköön ukko baarireissuillensa jne halutessaan. Mä en sitä virhettä tee että sinisilmäisesti luottaisin.

Ehei, vaan mä olen vuosien aikana psyykannu itteni niin et eipä enää tunnu missään jos pettää ja joudun nakkaan sen sit pihalle. :whistle:
 
vieras
Anteeksianto on vaikeaa, ei mahdotonta. Parisuhteessa pettämisen (oli se sitten yksi hairahdus tai pidempi suhde) voi antaa anteeksi, mutta helppoa se ei ole. Miten sen asian voisi antaa jäädä menneisyyteen niin, ettei sitä aina joka riitaan kaivaisi?

Mahdotonta sanoa mitä itse tekisin, koska en vastaavassa tilanteessa ole ollut. Mutta eihän se helppoa ole myöskään muuttaa hetkessä oma elämänsä täysin. Jokainen parisuhde on erilainen, kukaan ei voi absoluuttisesti sanoa, mikä on oikea tapa. Neuvoja, tukea ja vastaavaa voi saada ja ne kannattaa ottaa vastaan eikä jäädä yksin asiaa hautomaan.

Jaksamista sinne ja kaikille, jotka vastaavan asian kanssa kamppailevat.
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Alkuperäinen kirjoittaja re:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Ihan vain tiedoksi kaikille jokka seuraa miestensä kännykän lokitiedostoja, niin sieltä voi poistaa ihan yhden tiedon kerrallansa... Ainakin kaikissa mun puhelimissa on pystyny ja on ollu nokialaista ja samsungia....
Tiedän, mutta tän ap:n mies ei kai tiennyt:)
juu, mut ku tuol alussapäin joku kertoi että mies pettänyt aikasemminja nyt saa lukea lokitiedot....
juu minä se olin,mut mun ja mun miehen mallissa on kk lokit joita ei voi poistaa yksiteleen.Mä tiesin vaan tuo hyvin pitkään mies ei tiennyt edes mistä tollasen listan puhelimessa löytää ja sieltä ei voi poistaa mitään ilmän et poistais koko listaa ja miehellä on aina se kk lista siellä. Meillä on tosi uudet nokialaiset.!!! et on myös puhelimia joissa isoa lokia ei voi poistaa muuta kuin sit kerralla kaikki. :)
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Meidän perheessä tämä luottamus on korvattu todellisuuden tajulla. menköön ukko baarireissuillensa jne halutessaan. Mä en sitä virhettä tee että sinisilmäisesti luottaisin.

Ehei, vaan mä olen vuosien aikana psyykannu itteni niin et eipä enää tunnu missään jos pettää ja joudun nakkaan sen sit pihalle. :whistle:
varmaan olet suunnitellut et lähdet jokatapauksessa joskus meneneen?! Mäkin kamppailen tän luottamuksen kanssa ja voin kertoa et on rankkaa mies esim viikonlopun oli hesas la baareis,yritn soittaa ja se soitti lopulta takasin kun oli puol 4 matkalla taksissa,mutta tuona aikana kerkesin pelätä vaikka mitä.Mies on saanut puhtaat paperit jo vuoden verran,mut en vaan voi unohtaa...siksi kai suunnittelen pikkuhiljaa lähtöä vaikka rakastan kovasti...nimittäin niin raskasta se on kun ei ole luottoa vaan se et saa jännittää kun toinen on poissa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:
Ja se löi sulle luurin korvaan kaiken päälle?
Niin,mitä epäselvää??Ei siis halunnut vastata,liekö tajusi mokansa samantien!
melkein heti tuli viesti perään ettei voi vastata,nyt hälyttää kyllä mutta varmaan äänettömällä puhelin jotta saa naimarauhan,VITTU!!!
olipa tyhymä mies,ensinnäkin ois antanu sen puhelimen soida ja keksiny sitte syyn sille miks ei vastaa.
mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka katkasee kun puhelin soi,jos ei voi vastata ni antas vaikka puhelimen soida sitte,ite sitä jää ainaki monesti miettii et katkesko se vahingossa vai mitä hä :/ |O
 
Ooo
Jos teille kävisi näin, niin olisiko ensi reaktio pohtia asiaa netissä? ELi tulee mieleen asian todenperäisyys. Jos totta, niin suuren suuret pahoittelut. Ei ole kyse yhdestä pienestä "vahingosta", vaan suhteesta, jota ei olisi helppo antaa anteeksi.
 

Yhteistyössä