Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:
Millainen se suhde siis oli olllut (seksiä mukana myös vai?) ja Kauanko oli kestänyt?
mitä miehesi tuumasi kun joutui eroon susta ja pienestä lapsestaan?
Puhu nyt vielä sen kanssa silti!
Ap meni varmaan nukkumaan, näin ilmoitti tuolla aiemmin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Olen nyt kotona lapsen kanssa,hän ei onneksi vielä ymmärrä (9kk).
Sain tosiaan selville että erään tutun naisen kanssa on mies viestitellyt. Tekosyitä yritti kovasti keksiä, meni ihan shokkiin kun näytin viestin joka tuli päivällä siltä mun puhelimeen, sönkötti että se oli mulle. Kerroin että kävin uimahallin pihassa,auto ei ollut sielä ja mies väitti että oli urheilukentän puolella parkissa,no kävinhän mä sielläkin silloin,ei ollut!!
Puhuin koko ajan tyynesti,mies selitti ja pälätti niin ettei mitään tolkkua,ihan hyppi seinille välillä!!
Sit keksin valheen että se oli nähty sen naisen kanssa jonka kanssa viestitellyt...meni suu auki...kysyi vahingossa missä?!!!!
Käskin mennä pakkaamaan ja häipyä mun silmistä...ei meinannut uskoa millään,uhkasin soittaa isoveljen poistattamaan miehen,sit se aneli armoa ja mitä kaikkea lupailikaan...

Täs niinku nopeesti kerrottuna,sanottiin siinä puolin ja toisin kaikkea muutakin,oon niin kiehumispisteessä nyt etten kykene ajattelemaan järjellä kuin että lapselle nyt ruokaa ja nukkumaan... mies yrittää soittaa koko ajan,viestejä tullut ainakin 35 kohta!!! |O
Oi saatana, mikä vitun hullu äijä! Se ressukka ei taida pärjätä ilman sua. Anna siperian opettaa!
 
VOIMIA!
Saman kokeneena luulen, että mies ei vielä pitkään aikaan kerro koko totuutta. Kertoo vain sen mistä jäi kiinni ja kieltää kaiken muun. Luulee että ei ole vielä jäänyt kiinni kunnolla ja koittaa valheilla peitellä jälkiään.

Sitten nainen ottaa asioita selville ja mies myöntää vain sen mistä on todisteita. Niin meillä kävi. Sitten myöhemmin, kun mies tajusi, että lopetan suhteen ihan oikeasti eikä kotiin ole paluuta, oli valmis mihin vain, kertomaan kaiken. Tajusi, ettei enää mitään menetettävää ole. Mutta tähän meni noin 2 kuukautta. Siihen asti vähätteli suhdetta ja laittoi kaiken tämän naisen piikkiin.
 
?
No ainakin autolla ajoi ettei hirveessä kännissä ollut. Sekä sujuvasti AP:lle valehteli, ettei mikään ihan vahinko ollut. Ja ihan selvä alibi miehellä, että uimassa muka, joten ihan suunniteltu ja salainen toisen naisen tapaaminen. Joten en ihan hairahdukseksi kutsuisi.

Mikä sua vaivaa, Kotona Kirves Kädessä? Miksi puolustelet sitä miestä? Se, jos sä annat miehelle pettämiset anteeksi on sun asiasi. Monesti naiset arvostaa itseään enemmän ja vaatii luottamusta ja rehellisyyttä.
 
varmasti koittaa keksiä jotain selityksiä, mutta älä ole sokea..... Ja muista että jos mies pettää kerran, niin ja saa anteeks, niin varmasti pettää toisenkin kerran ja kuvittelee sen olevan ok. ja jos jäis vielä kiinni niin mies luulis varmasti että kyllä se antaa anteeks, niin kuin ensimmäisellä kerralla!!! Vittu että kiehun oikeesti sun puolesta!!!!!!! Koita jaksaa...ja muista olla ystävien tai muiden läheisten kanssa ettet yksin mieti asioita! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
No ainakin autolla ajoi ettei hirveessä kännissä ollut. Sekä sujuvasti AP:lle valehteli, ettei mikään ihan vahinko ollut. Ja ihan selvä alibi miehellä, että uimassa muka, joten ihan suunniteltu ja salainen toisen naisen tapaaminen. Joten en ihan hairahdukseksi kutsuisi.

Mikä sua vaivaa, Kotona Kirves Kädessä? Miksi puolustelet sitä miestä? Se, jos sä annat miehelle pettämiset anteeksi on sun asiasi. Monesti naiset arvostaa itseään enemmän ja vaatii luottamusta ja rehellisyyttä.
En mä ketään puolustele, kunhan sanon, mitä mieltä minä olen asiasta. Jos joku haluaa panna ukkonsa/akkansa pihalle, niin siinähän laittaa. Ei mun tarvitse ymmärtää, jos joku laittaa parisuhteen katkolle, yksittäisen hairahduksen takia, koska itse en niin tekis. Mutta ei mun myöskään tarvi ymmärtää taaperoimetystä/kasvissyöjiä/kestovaippoja/pikavippejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
No ainakin autolla ajoi ettei hirveessä kännissä ollut. Sekä sujuvasti AP:lle valehteli, ettei mikään ihan vahinko ollut. Ja ihan selvä alibi miehellä, että uimassa muka, joten ihan suunniteltu ja salainen toisen naisen tapaaminen. Joten en ihan hairahdukseksi kutsuisi.

Mikä sua vaivaa, Kotona Kirves Kädessä? Miksi puolustelet sitä miestä? Se, jos sä annat miehelle pettämiset anteeksi on sun asiasi. Monesti naiset arvostaa itseään enemmän ja vaatii luottamusta ja rehellisyyttä.
En mä ketään puolustele, kunhan sanon, mitä mieltä minä olen asiasta. Jos joku haluaa panna ukkonsa/akkansa pihalle, niin siinähän laittaa. Ei mun tarvitse ymmärtää, jos joku laittaa parisuhteen katkolle, yksittäisen hairahduksen takia, koska itse en niin tekis. Mutta ei mun myöskään tarvi ymmärtää taaperoimetystä/kasvissyöjiä/kestovaippoja/pikavippejä.
No kyllä tää kuulosti just siltä, ettei sais laittaa ukkoonsa pihalle:


"Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
No kyllä tää kuulosti just siltä, ettei sais laittaa ukkoonsa pihalle:


"Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte."
Jos joku on niin tallukka, että noudattaa täysin täällä saamiaan "neuvoja", niin se on henkilökohtainen voivoi.
 
genre
Ihan vain tiedoksi kaikille jokka seuraa miestensä kännykän lokitiedostoja, niin sieltä voi poistaa ihan yhden tiedon kerrallansa... Ainakin kaikissa mun puhelimissa on pystyny ja on ollu nokialaista ja samsungia....
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Ihan vain tiedoksi kaikille jokka seuraa miestensä kännykän lokitiedostoja, niin sieltä voi poistaa ihan yhden tiedon kerrallansa... Ainakin kaikissa mun puhelimissa on pystyny ja on ollu nokialaista ja samsungia....
Tiedän, mutta tän ap:n mies ei kai tiennyt:)
 
hmm
Vähän ihmetyttää,kun silloin kun "vale neele" tuli kuvioihin mukaan ja sanoi käyneensä uimahallilla etsimässä autoa samoin kuin hallin läheisen urheilukentän pihalta. sitten tämä niin sanottu alkuperäinen neele joka nyt mustana niin sanoi ennen mustaksi kirjautumistaan että hän on oikea ja heidän hallin lähellä ei ole mitään urheilukenttää ja nyt sitten jonkun aikaa sitten tämä musta neele mainitsikin urheilukentän
 
genre
Alkuperäinen kirjoittaja re:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Ihan vain tiedoksi kaikille jokka seuraa miestensä kännykän lokitiedostoja, niin sieltä voi poistaa ihan yhden tiedon kerrallansa... Ainakin kaikissa mun puhelimissa on pystyny ja on ollu nokialaista ja samsungia....
Tiedän, mutta tän ap:n mies ei kai tiennyt:)
juu, mut ku tuol alussapäin joku kertoi että mies pettänyt aikasemminja nyt saa lukea lokitiedot....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Ei välttämättä mene näin. Kerran kun on luottamuksen menettäny, sitä on vaikea saada takaisin.

Typerää on lähtä pettämään, jos parisuhteessa menee huonosti. Se ei ole mikään syy edes. Joko erotaan ensin tai sitten yritetään saada parisuhde parempaan jamaan ilman pettämisiä.

Ei kovinkaan aikuismainen kommentti sinulta.

Eikä lapsia pitäis koskaan pitää syynä siihen, että pidetään huono parisuhde kasassa. Lapset eivät ole tyhmiä ja varmasti näkee tilanteen, vaikka kuin aikuiset sitä yrittäis peittää.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vähän ihmetyttää,kun silloin kun "vale neele" tuli kuvioihin mukaan ja sanoi käyneensä uimahallilla etsimässä autoa samoin kuin hallin läheisen urheilukentän pihalta. sitten tämä niin sanottu alkuperäinen neele joka nyt mustana niin sanoi ennen mustaksi kirjautumistaan että hän on oikea ja heidän hallin lähellä ei ole mitään urheilukenttää ja nyt sitten jonkun aikaa sitten tämä musta neele mainitsikin urheilukentän
Aijaa? Hmm... kääk. Ehkä se "alkuperäinen" Neele sillon harmaana ei ollutkaan alkuperäinen kun sanoi ettei oo urheilukenttää? Tai en mä tiiä. Kuitenkin nyt on ollut ihan uskottavan kuulosia nuo jutut. Ja itestä tuntuis pahalta jos täällä kertois noin vakavaa juttua ja sit muut epäilisi trolliksi :(
 
mie
Luulen että eroaisin heti jos mies pettäisi. Kerran olen sen jo tehnytkin ja olen nyt toiseen kertaan naimisissa, en saman miehen kanssa. Ex petti 3kk toisen naisen kanssa, sain sen selville jolloin avioliitto loppui samantien. Nykyinenkin loppuisi jos pettäisi
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vähän ihmetyttää,kun silloin kun "vale neele" tuli kuvioihin mukaan ja sanoi käyneensä uimahallilla etsimässä autoa samoin kuin hallin läheisen urheilukentän pihalta. sitten tämä niin sanottu alkuperäinen neele joka nyt mustana niin sanoi ennen mustaksi kirjautumistaan että hän on oikea ja heidän hallin lähellä ei ole mitään urheilukenttää ja nyt sitten jonkun aikaa sitten tämä musta neele mainitsikin urheilukentän
Aijaa? Hmm... kääk. Ehkä se "alkuperäinen" Neele sillon harmaana ei ollutkaan alkuperäinen kun sanoi ettei oo urheilukenttää? Tai en mä tiiä. Kuitenkin nyt on ollut ihan uskottavan kuulosia nuo jutut. Ja itestä tuntuis pahalta jos täällä kertois noin vakavaa juttua ja sit muut epäilisi trolliksi :(
Meen nyt nukkuun... en löytänyt sitä urheilikenttä juttua. Täytyy aamulla tarkistaa:D
 
osaatko lukea
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vähän ihmetyttää,kun silloin kun "vale neele" tuli kuvioihin mukaan ja sanoi käyneensä uimahallilla etsimässä autoa samoin kuin hallin läheisen urheilukentän pihalta. sitten tämä niin sanottu alkuperäinen neele joka nyt mustana niin sanoi ennen mustaksi kirjautumistaan että hän on oikea ja heidän hallin lähellä ei ole mitään urheilukenttää ja nyt sitten jonkun aikaa sitten tämä musta neele mainitsikin urheilukentän
Jos lukee tarkkaan niin oikea Neele kirjoittaa näin:

"Väliaika tietoa ,kävin uimahallin pihassa, sinne ei tästä ole kuin 1,5km.
Miehen autoa en löytänyt,kiersin takapihat ja viereisen urheilukentänkin parkit,ei löytynyt.Sisällä en käynyt.
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Lähen kohta viemään lasta äiteelleni hetkeksi hoitoon,tiedä millanen riita tästä vielä syttyy,tulen päivittämään taas jahka kerkeän."

Eli kertoo kyllä, että kävi uimahallilla ja katsoi myös urheilukentän ja vie lapsen äidilleen. Eli ihan samaa kertoo kuin musta Neele.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:
Millainen se suhde siis oli olllut (seksiä mukana myös vai?) ja Kauanko oli kestänyt?
mitä miehesi tuumasi kun joutui eroon susta ja pienestä lapsestaan?
Puhu nyt vielä sen kanssa silti!
Ap meni varmaan nukkumaan, näin ilmoitti tuolla aiemmin.
Saakohan nukuttua ollenkaan koko yönä.. :(
Minä en sais ja menis varmaan toppa tupakkiakin.

 
vieras
Vaan yhdellä Neelellä voi olla rekisteröity tunnus neele, joten siis ainakin alkuperäinen tarinan kertoja ja mustautunut on sama henkilö. Mustautunut puhui urheilukentästä, harmaa sanoi ettei sitä ole. Oletan siis että se joka oli harmaana ja sanoi ettei ole mitään urheilukenttää, oli tämä feikki joka valehteli. Koska siis jos joku feikki olisi keksinyt koko jutun Neelen nimimerkillä, mustautunut Neele olisi varmasti paljastanut sen heti kirjauduttuaan. Nyt hän sanoi valehtelijan keksineen nimenomaan tämän tytärpuoli tarinan. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaan yhdellä Neelellä voi olla rekisteröity tunnus neele, joten siis ainakin alkuperäinen tarinan kertoja ja mustautunut on sama henkilö. Mustautunut puhui urheilukentästä, harmaa sanoi ettei sitä ole. Oletan siis että se joka oli harmaana ja sanoi ettei ole mitään urheilukenttää, oli tämä feikki joka valehteli. Koska siis jos joku feikki olisi keksinyt koko jutun Neelen nimimerkillä, mustautunut Neele olisi varmasti paljastanut sen heti kirjauduttuaan. Nyt hän sanoi valehtelijan keksineen nimenomaan tämän tytärpuoli tarinan. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?
Kyllä, mutta tuskin ap on on jaksanut lukea pilkuntarkasti jokaista feikkiviestä ja kommentoida niitä.
 

Yhteistyössä