Jep. Ja aiheesta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Katkerat ämmät vauhdissa
Salli mun nauraa, SÄ antamassa parisuhdeneuvojaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Hyvä että joukossamme on sentään yksi jämerä mies.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Katkerat ämmät vauhdissa
Itse en voisi kuvitella pystyväni antamaan anteeksi miehelle, jos hänellä olisi suhde toiseen naiseen ja vielä kaikin mahdollisin keinoin yrittäisi peitellä ja salailla sitä vaikka asia tulisi ilmi. Kännisen kerran hairahduksen voisi ehkä vielä antaa anteeksi ja unohtaa, mutta suhdetta ei! Luottamus katoaisi kokonaan, enkä ikimaailmassa haluaisi elää sellaisessa suhteessa, että koko ajan mieltä kalvaisi epäilys miehen mahdollisista muista naisista. Vaikka anteeksi pystyisikin antamaan, niin tuskin unohtamaan enkä usko, että kykenisin enää koskaan luottamaan mieheen.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Niin? Mä tasan tiedän, mistä puhun. Jos mun ja exän parisuhteessa, ei olis ollut exän nyxän kokoista aukkoa, ja molemmat olis halunnu välit korjata, se olis voinu onnistuakin.Alkuperäinen kirjoittaja V:Salli mun nauraa, SÄ antamassa parisuhdeneuvoja
Tsemppiä ap:lle!
Olis, mutta kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki asiat on hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vv:oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Olis, mutta kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki asiat on hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vv:oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
Helppoa antaa mitään neuvoja toisille, joita ei yhtään tunne tai tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Peesaan alempaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Olis, mutta kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki asiat on hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vv:oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
Ihan samalla tavalla tekin täällä neuvotte aapeetä, sen kummemmin tuntematta henkilöä, miksi kenenkään neuvot olis toista parempia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa antaa mitään neuvoja toisille, joita ei yhtään tunne tai tiedä.
Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Ainoa kommentti minulta ja ketään en ole mennyt neuvomaan! Sanoin mielipiteeni sinun kommenttiin ja oman näkemyksen asiaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan samalla tavalla tekin täällä neuvotte aapeetä, sen kummemmin tuntematta henkilöä, miksi kenenkään neuvot olis toista parempia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa antaa mitään neuvoja toisille, joita ei yhtään tunne tai tiedä.
se on ainoa vaihtoehto jos toinen pettää. ei ole takasi paluuta entiseen, ei anteeksi antoa. kartanolle samantien ja lukot vaihtoon. jos pettää tai on muuta teerenpeliä muitten naisten kans niin ei se mies ole koskaan tosissaan ollu "kumppaninsa" kans. on vain ettiny parempaa kokoajan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Kun minua on petetty, niin kyllä se oli loppu siihen ja en ymmärrä sellaista "rakkautta", että toinen rikotaan täysin. Sitä työnnetty silmät ja suut täyteen paskaa. Kuitenkin sitä ollaan heti pettämässä. Anteeksi en koskaan antanut pettäjälle, se miten toinen rikotaan siinä ja sen surun kanssa taistelu. Olisi ollut liian raskas käydä itse "viattomana" kova työ suhteen kuntoon saamiseen. Itse rikki, luottamuksen kasvattaminen(jota tuskin koskaan saa), ikuinen pelko uudesta iskusta jne. Miksi kukaan tahtoisi enää sitä kokea tai käydä hirveää taistelua suhteen eteen? (kun tavallaan itse vain joutunut "uhriksi")Parempi surra yksin, päästä yli ja nähdä valoisa tulevaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja narikka:se on ainoa vaihtoehto jos toinen pettää. ei ole takasi paluuta entiseen, ei anteeksi antoa. kartanolle samantien ja lukot vaihtoon. jos pettää tai on muuta teerenpeliä muitten naisten kans niin ei se mies ole koskaan tosissaan ollu "kumppaninsa" kans. on vain ettiny parempaa kokoajan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.