Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
lisko harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja selvä pettäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen palstailija:
Aina mies nakataan pihalle. Miehet pettää lähes jokainen, jos kaksi seuraavaa pykälää täyttyvät:

1. Parisuhteessa on tilaa kolmannelle osapuolelle
2. On tilaisuus pettää
Mikään parisuhde ei ole täydellinen. Rakastaminen ja uskollisuus ovat valintoja; joka päivä.

Samoin rehellisyys on valinta. Kuinka moni meistä pitäisi hyväksyttävänä maton vetämistä vaikka hyvän ystävän jalkojen alta?

Polyamoriakin on valinta, josta neuvotellaan kaikkien polyamoriaan osallisten henkilöiden kesken. Ap ei ole tainnut moisiin neuvotteluihin osallistua?
Tää on erittäin hyvin sanottu
 
aiemminkin täällä kirjoitellut..
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pystyykö ketjusta poistamaan kirjoituksia jotenkin? Ainakaan jos ei ole rekkautunut? Minä en ainakaan löydä enää viestiä, jossa oli selitys tytärpuolen tapaamisesta...
En minäkään löydä. Ja yritin sitä etsiä jo heti sillon kun siitä jotain kirjotuksia tuli. EN siis tiedä mistä viestistä on kyse..
 
Järkyttynyt
Voimia Neele! Melko paska jätkä sun miehesi. Hyvä, että potkit pihalle hänet, tommoisella luuserilla et tee mitään. Olisi edes myöntänyt suoraan tekonsa, mutta valehtelemaan alkoi. Ei sillä että se olisi varmastikkaan mitään muuttanut. Toivottavasti nyt miettii ja katuu sydämensä kyllyydestä tekosiaan! Olisi miettinyt asioita ennenkuin lähti pelehtimään toisen naisen kanssa ja vielä jonkun tutun! Ansaitset parempaa ihan varmasti! Potku perseelle vaan tommoselle luuserille ja elatusmaksulaput perässä!
 
Ensiksikin ap:lle voimia! Mun exä oli sellainen, että pani kaikkea mikä liikkui ja tekee sitä vieläkin nykyisessä liitossaan. Hän petti minua vuosia riippumatta siitä menikö meillä hyvin vai huonosti.

Uskollisuudesta yleensä: en ajattele niin mustavalkoisesti enää kuin ennen. Tuttava pariskunnissa tiedän joitain, jotka pitää avioliiton ulkopuolista suhdetta, kuka mistäkin syystä. Ääriesimerkki on varmaan eräs ystävättäreni, jolla on ollut toinen mies jo 5 vuotta ja aviomies tietää ja hyväksyy tämän.
 
Sivulla 6 on ensimmäinen viesti joka koskee vielä harmaan "Neelen" tytärpuoli selitystä. Tätä viestiä ennen en kuitenkaan löydä enää ensimmäistä harmaan "Neelen" viestiä, jossa oli koko ap:n asian selittävä viesti miehen tapaamasta tytärpuolesta uimahallilla... Missä viesti on?
 
Tarkastakaapas huviksenne! Löydättekö harmaan Neelen kirjoittaman víestit, jossa kerrottiin, että miehen lähettämä viesti oli pitänyt mennä miehen tyttärelle eli Neelen tytärpuolelle. Miehen ex ei halunnut, että tytärpuoli käy miehen kotona ja siksi he tapasivat salaa uimahallilla ennen tyttären harrastukseen menoa. Näitä ko. harmaan Neelen viestejä ei ole enää missään?! Miten se on mahdollista?

Luulenpa, että ko. harmaa Neele on ainut ja oikea Neele ja mitään pettämistä ei ole tapahtunut, vaan kaikkeen oli järkevä selitys. Ja hyvä niin. hyvää yötä kaikille! (Pakko kyllä vielä merkata ketju suosikkeihin, että löydän takas tsekkaamaan kuinka oikeassa olinkaan... :) )
 
vieras
mä luin tätä ketjua eilen puoli kymmenen - kymmenen aikoihin ja jo silloin se "tytärpuoli"-viesti oli poistettu.

Mä uskon että rekkautunut Neele on aito ap jolla on dorka mies.
 

Yhteistyössä