mies ja tyttövauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä mies sanoi jo esikoista odottaessani, että toivoo poikaa. Samoin sanoi, kun odotin keskimmäistä. Poikia molemmat. Sitten, kun odotin meidän kolmosta, mies sanoi, että ei hän tyttöä osaa edes tehdä. Kolmonen oli tyttö ja mies kirjaimellisesti hyppi onnesta, kun tyttö syntyi =) Ja kyllä tyttö on isän sydämen valloittanut ihan totaalisesti, kuten tietty myös pojat.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!

Miltäs vuosisadalta sun miehes on kotoisin???? :o

onhan tästä tehty tutkimuksiakin ja vaikka mitä. Mutta ok, sanotaan teidän tyttöäitien mieliksi! Kyllä,. jokainen mies haluaa ennen kaikkea tytön! "huokaus"

Siksipä niitä tyttöjen isiä sanotaankin hyviksi rakastajiksi, kun pystyvät ehdoitta rakastamaan ja välittämään tytöistään...

Luojan kiitos mun miehellä on arvot kohdillaan, enkä ole sellaista tomppelia saanut miehekseni, jonka on "pakko" saada poika.

onhan tästä tehty tutkimuksiakin ja vaikka mitä. Mutta ok, sanotaan teidän tyttöäitien mieliksi! Kyllä,. jokainen mies haluaa ennen kaikkea tytön! "huokaus"

Eihän se noinkaan mene. Mutta jos sun miehes sanoi jotain, niin onko se aukottomasti totta? Koska se on mies, niin se voi sanoa kaikkien miesten puolesta, vai?

Mun mies ei toivonut ekasta yhtään mitään. Tai ainakaan tunnustanut.

Kun tyttö syntyi, ja mies katseli omaa tyttöä ja lähipiirin poikia, niin on sitten sen jälkeen toivonut tyttöjä.
Nyt meillä on kolme tyttöä.

Mies totesi itse, että neljännen vois vielä joskus, mutta mitä ihmettä me tehdään, jos se on poika? :D

mun on helppo ymmärtää miehiä jotka "toivoo sitä tyttöä" mitä muuta ne voi teidän kanssa? Ja kuten jo sanoin, musta se sukupuoli ei ratkaise mitään vaan se, että aidosti on kivaa sen lapsen kanssa ja synkkaa.
Ja mun mies tykkää kamalasti tytöistä (kuka mies ei!) siitä ei ole kyse, mutta minusta hän on oikeassa siinä, että jokainen mies kaipaa myös poikaakin, osittain.. Minä 2 pojan äitinä kyllä ainakin osaan asettua asemaan, olisi tyttökin ollut aivan ihana! onneksi on kummityttö koska mun vehkeillä ei enää lapsia tehdä.

Kai se on ihan miehestä ja tapauksesta kiinni, mitä toivoo! Ärsyttää yleistys "kaikki miehet toivovat omaa prinsessaa" tai "kaikki äidit haluavat vähintään yhden pojan". Ihan henkilökohtaista....
Meillä 2xpoika ja 2xtyttö. Mieheni on loistava isä molemmille "merkeille" ja olen varma, että hän on tyytyväinen, että lapsia on sekä tyttöjä että poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.

:D
Sun on tosiaan ehkä parempi jättää kokonaan toivomasta, lie mitä seuraavaksi tulisi :whistle: :D

:laugh:

Meillä kans kaks tyttöö, ainakin esikosta mies toivoi enemmän tyttöä kuin poikaa.

...mutta minusta hän on oikeassa siinä, että jokainen mies kaipaa myös poikaakin, osittain..

Ei sillä sukupuolella tosissaan oikeasti ole väliä, ja omia lapsiaan kai kaikki rakastaa joka tapauksessa.

Mutta mä en vaan voi käsittää miten kenenkään mielestä joku voi olla oikeassa, jos esittää mielipiteen faktana, ja vielä väittää, että noin 50% maailman väestöstä on samaa mieltä. :laugh: :laugh: :laugh:

kaikki ei rakasta lapsiaan, sen olen nähnyt ammattinkin puolesta jo turhan monta kertaa. Ei mun mies ole faktana mitään esittänyt, ei objektiivista totuutta ole. Mutta hänellä on näkemys, että jokainen mies toivoisi myös poikalasta (tai ehkä erityistä suhdetta johonkin poikalapseen). Tästä voin olla kyllä aika samaa mieltä, koska itselläni on syvä ja lämmin suhde kummityttööni. Ja joo, on niitä jotka ei halua ollenkaan lapsia ei tyttöjä ei poikia jne.. Ja oikeasti toi ha ha ha naamarin käyttö on aika vähä-älyisen oloista useimmiten..

kaikki ei rakasta lapsiaan, sen olen nähnyt ammattinkin puolesta jo turhan monta kertaa. Ei mun mies ole faktana mitään esittänyt, ei objektiivista totuutta ole. Mutta hänellä on näkemys, että jokainen mies toivoisi myös poikalasta (tai ehkä erityistä suhdetta johonkin poikalapseen). Tästä voin olla kyllä aika samaa mieltä, koska itselläni on syvä ja lämmin suhde kummityttööni. Ja joo, on niitä jotka ei halua ollenkaan lapsia ei tyttöjä ei poikia jne.. Ja oikeasti toi ha ha ha naamarin käyttö on aika vähä-älyisen oloista useimmiten..

Mä sain sen kuvan että pojat toivoo poikia ja tytöt tyttöjä. Itse olen naisena aina tahtonut vain poikalapsia, en yhtään tyttöä. Ja on myös ihmisiä, joille se sukupuoli on täysin yks ja sama asia.

Ok, kaikki normaalit ja täysjärkiset vanhemmat kai useimmiten rakastaa lapsiaan?

Se lienee se ero, että sun mielestä se on "näkemys". Mun mielestä se on mielipide. Ja edelleen mun mielestä ihminen, joka kuvittelee voivansa esittää mielipiteen jonkun noinkin ison ihmisryhmän puolesta, on joko laput silmillä kulkija, tai luulee itsestään liikoja.

Hymiöistä: Täällä virtuaalimaailmassa on olemassa mahdollisuus ilmaista olotilaansa kirjoittamisen lisäksi nk. hymiöillä. Kaikki eivät tästä tavasta pidä. Tämä käyty keskustelu on kuitenkin ollut sitä luokkaa, että ajattelin ilmaista nauravani ääneen. Jos se jonkun mielestä on vähä-älyistä, niin sille mä en juuri mitään voi, eikä tarvitsekaan, se kun ei asiana heilauta suuntaan tai toiseen. Olen ihan yhtä sinut älyni ja älyttömyyteni, kuin tyttökatraanikin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!

No mun mielestä tuossa voi olla jotain perääkin. Oma mieheni luultavasti toivoi poikaa, vaikka ei koskaan sitä kertonutkaan. En ole mitään tutkimuksia lukenut, mutta tuntuis olevan niin, että naiset KESKIMÄÄRIN toivoo tyttöö ja miehet poikaa. Itse "toivoin" poikaa mutta kun ultrassa selvis, että tyttö tulossa, niin vasta silloin uskalsin myöntää itselleni, että niin toivoinkin. Et ehkä mä sit psyykkasin itteeni

Mun miehellä oli ennestään kokemusta molemmista, kun edellisessä avioliitossaan sai molemmat. Mun kanssa nimenomaan toivoi tyttöjä (ja kaksi ollaan saatukin), kun tytöt on vaan kuulemma niin... en tiedä, miten lause jatkuu :).

Alkuperäinen kirjoittaja donna:
Alkuperäinen kirjoittaja M:

No mun mielestä tuossa voi olla jotain perääkin. Oma mieheni luultavasti toivoi poikaa, vaikka ei koskaan sitä kertonutkaan. En ole mitään tutkimuksia lukenut, mutta tuntuis olevan niin, että naiset KESKIMÄÄRIN toivoo tyttöö ja miehet poikaa. Itse "toivoin" poikaa mutta kun ultrassa selvis, että tyttö tulossa, niin vasta silloin uskalsin myöntää itselleni, että niin toivoinkin. Et ehkä mä sit psyykkasin itteeni

Mun mielestäni tuossa taas ei ole perää, itselle tuli suuri pettymys kun ultrassa selvisi että tyttö tulossa, poikaa odotin koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
MIKSI miehet muka toivois enemmän tyttöä?

hah hah, miksi miehet toivois enemmän poikia? Hah hah, miksi edes jotkut ylipäänsä toivovat tiettyä sukupuolta? Hah hah, mistä hemmetistä me kenenkään ajatuksia tiedetään?

Meillä raskauden alussa mies sanoi, että ihan samahan se on, että kumpi tulee. Sit kun sain itse tietää ultrassa, että tyttö olis tulossa, ja kysyin, että haluaako mies tietää (ei ollu mukana ) et kumpi on tulossa, niin innoissaan sano, että onhan se tyttö??

Keväällä toisen raskauden aikoihin sanoi, että olis paljon käytännöllisempää, jos toinenkin olisi tyttö, kun kaikki vaatteet jne. kävis samat. Ja tyttöhän hän olisi ollut, meidän enkelivauva.

Yhteistyössä