minä tahdon POJAN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Olen kamalan huono ihminen tiedän! Mutta kun on jo kaksi tyttöä ja näen miehestäkin että hän toivoo hartaasti poikaa seuraavaksi. Tänään rakenneultrassa veikattiin tyttöä. Kai saa hetken aikaa olla vähän pettynyt? Onneksi kaikki näytti olevan kunnossa vauvalla :)

Itse olen katsellut tuttavapariskuntia (toisessa kolme tyttöä ja toisessa neljä poikaa). Kummatkin toivovat lisää lapsia ja puhuvat ihan avoimesti tytön ja pojan tekemisestä. Siis toivovat sitä sukupuolta mitä heillä ei vielä ole... Se on varmaan turhauttavaa ja jotenkin niin väärin kun tietää mitä lottoarvontaa se viime peleissä on. Tsemppiä kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No jos mie saisin valita niin voisin ottaa vielä vaikka kuinka monta poikaa... ja näin on alustavasti sovittukin että jos noita on vaan siunaantuakseen niin siihen asti kunnes saadaan miehelle vielä se "pikku-prinsessa..." :D

No eikös se bongaile niitä riittävästi galtsussa?

No voi. Sehän on täysin sama asia. *silittää päätä*

Tottakai saa toivoa tyttöä tai poikaa
Miusta tää vastaus "ihan sama, kunhan on terve" on niiiin tylsä :headwall:
Että jos toivoo poikaa vaikka, niin eiks se sitten voi olla terve :xmas:

Miä luulin oottavasni tyttöä rv 30 asti ja kyllä iski harmi, kun "Muuttui" pojaksi

Alkuperäinen kirjoittaja suurperheellinen:
'Miehesi ei vain ole uskaltanut pettymystään ääneen sanoa eikä näyttää'
Jo,taidat tuntea sen paremmin kuin minä eikö niin
:D

sori mut miustakin kyl tuntuu että aivan varmana viimestään kolmannen tytön jälkeen on alkanut ilkeältä tuntumaan kun ei poikaa saa

Yhteistyössä