Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!
Alkuperäinen kirjoittaja niin:onhan tästä tehty tutkimuksiakin ja vaikka mitä. Mutta ok, sanotaan teidän tyttöäitien mieliksi! Kyllä,. jokainen mies haluaa ennen kaikkea tytön! "huokaus"
Alkuperäinen kirjoittaja niin:onhan tästä tehty tutkimuksiakin ja vaikka mitä. Mutta ok, sanotaan teidän tyttöäitien mieliksi! Kyllä,. jokainen mies haluaa ennen kaikkea tytön! "huokaus"
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.
![]()
Sun on tosiaan ehkä parempi jättää kokonaan toivomasta, lie mitä seuraavaksi tulisi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:...mutta minusta hän on oikeassa siinä, että jokainen mies kaipaa myös poikaakin, osittain..
Alkuperäinen kirjoittaja niin:kaikki ei rakasta lapsiaan, sen olen nähnyt ammattinkin puolesta jo turhan monta kertaa. Ei mun mies ole faktana mitään esittänyt, ei objektiivista totuutta ole. Mutta hänellä on näkemys, että jokainen mies toivoisi myös poikalasta (tai ehkä erityistä suhdetta johonkin poikalapseen). Tästä voin olla kyllä aika samaa mieltä, koska itselläni on syvä ja lämmin suhde kummityttööni. Ja joo, on niitä jotka ei halua ollenkaan lapsia ei tyttöjä ei poikia jne.. Ja oikeasti toi ha ha ha naamarin käyttö on aika vähä-älyisen oloista useimmiten..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:meillä oli sama että mies pikkusen enemmän toivo tyttöä, vaikka sano ettei tietty oo väliä, mut kuitenki myöns et enemmän se toivois tyttöö..
Alkuperäinen kirjoittaja niin:kaikki ei rakasta lapsiaan, sen olen nähnyt ammattinkin puolesta jo turhan monta kertaa. Ei mun mies ole faktana mitään esittänyt, ei objektiivista totuutta ole. Mutta hänellä on näkemys, että jokainen mies toivoisi myös poikalasta (tai ehkä erityistä suhdetta johonkin poikalapseen). Tästä voin olla kyllä aika samaa mieltä, koska itselläni on syvä ja lämmin suhde kummityttööni. Ja joo, on niitä jotka ei halua ollenkaan lapsia ei tyttöjä ei poikia jne.. Ja oikeasti toi ha ha ha naamarin käyttö on aika vähä-älyisen oloista useimmiten..
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!
Miltäs vuosisadalta sun miehes on kotoisin????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja donna:Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!
Miltäs vuosisadalta sun miehes on kotoisin????![]()
No mun mielestä tuossa voi olla jotain perääkin. Oma mieheni luultavasti toivoi poikaa, vaikka ei koskaan sitä kertonutkaan. En ole mitään tutkimuksia lukenut, mutta tuntuis olevan niin, että naiset KESKIMÄÄRIN toivoo tyttöö ja miehet poikaa. Itse "toivoin" poikaa mutta kun ultrassa selvis, että tyttö tulossa, niin vasta silloin uskalsin myöntää itselleni, että niin toivoinkin. Et ehkä mä sit psyykkasin itteeni
Alkuperäinen kirjoittaja siis:MIKSI miehet muka toivois enemmän tyttöä?