En itse menisi keskustelemaan mieheni kanssa kiinnostukseni kohteista. Saatikka seurassa huomioisi toisia miehiä...Kohteliaisuus ennen kaikkea. En ole mieheni ystävä, vaan NAINEN. En myöskään halua että mieheni on liian kotoinen seurassani piereskellen saatikka itse sellaista harjoittaisin.
[/quote
Tarkoitin lähinnä, että oon mieheni kans jutellu siitä kuinka suhde muuttuu väistämättäkin sen "alkuhuuman" jälkeen. Vai onko teillä seksi pysyny yhtä hohdokkaana, kuin ensimmäisinä vuosina?? (jos näet esim.seksiunia, niin onko miehesi niissä pääosassa?) Ei se sitä tarkoita ettenkö rakastais miestäni tai olis kohtelias ja kunnioittas!! En seurassa huomioi muita miehiä (en ole niin väittänytkään) Enkä mieheni kanssa puhu kenestäkään kiinnostuksen kohteista, lähinnä siksi koska sellaisia ei ole ollut yhdessä olomme aikana!! Ja mielestäni on myös epäkohteliasta puhua sellaisista!
Mun mielestä on aika ikävää, ettei miehesi ole ystäväsi. Mä voin ainakin ylpeästi sanoa että mieheni on paras ystäväni, kuin myös minä hänen. Ystäväähän nimenomaan kunnioittaa ym. pystytään puhumaan kaikennäköisistä asioista, eikä toistemme aikana piereskeleminenkään kovin vierasta ole. Eikös se ole ihan luonnollista elimistölle, ainakin omalleni
Eikös se niin mene, että ystävyyteen perustuvat suhteet kestää pisimmälle? Eikä se sitä tarkoita etteikö intohimoa olis!!
:heart: