T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nii-in. Työssäkäyvät, perheelliset ihmiset, ja joka päivä? Tässähän kyse on kohtuudesta. Ap:lla on paska asenne pelaamiseen, mutta ei silti ole täysin kohtuutonta pyytää puolisoa osallistumaan perhe-elämään, eikä harrastamaan yksikseen joka iltaa sillä välin kun vaimo ja lapset katsoo vierestä. Nytkin minun äijäni istuu tuossa kuulokkeet korvilla tietämättömänä muusta maailmasta eikä haittaa pätkääkään. Jos se tekisi tuota joka vitun ilta sillä välin kun minä joudun viihdyttämään lapsia niin voisi tullakin jotain sanomista. Kyllä taukimpikin äijä tajuaa pelata silloin kun lapset nukkuu.5 tuntia ei ole edes paljon. Superpelaajat pelaavat 10 tuntia päivässä. Ainakin joskus
Nii-in. Työssäkäyvät, perheelliset ihmiset, ja joka päivä? Tässähän kyse on kohtuudesta. Ap:lla on paska asenne pelaamiseen, mutta ei silti ole täysin kohtuutonta pyytää puolisoa osallistumaan perhe-elämään, eikä harrastamaan yksikseen joka iltaa sillä välin kun vaimo ja lapset katsoo vierestä. Nytkin minun äijäni istuu tuossa kuulokkeet korvilla tietämättömänä muusta maailmasta eikä haittaa pätkääkään. Jos se tekisi tuota joka vitun ilta sillä välin kun minä joudun viihdyttämään lapsia niin voisi tullakin jotain sanomista. Kyllä taukimpikin äijä tajuaa pelata silloin kun lapset nukkuu.
No tässähän ei sit mitn ongelmaa...
Toivottavasti ei oo lapsia...
Alkuperäinen kirjoittaja no älä;25645177:No, mitä lapset tähän kuuluvat? Pelaamme mekin paljon, molemmat. Lapsetkin pelaavat ja pelaamme myös koko perheen kanssa kanssa sekä "ei enää aikuisille ihmisille sopivia" tietoko- ja konsolipelejä että lautapelejä. Pelaaminen on yksi meidän perheen harrastuksista. Eikä ole ollut teinienkään kanssa ongelmia esimerkiksi päihteiden, koulun tai virkavallan kanssa. Joten näen pelaamisen harmittomana ja hyvänä koko perheen harrastuksena.