Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29177500:
Mielisairas.hullu.kusipää.losa ja mitä lie tarkottaa...aivokuollu.ääliö.idiootti.vitunidiootti.monesti haistattellee myös näin syö vittua tai jopa syö äitisti vittu. Ihanaa vai mitä? Saako tästä suhteesta lähtiä lätkimään jos tää ei lopu! Vai onko teillä näin siis onko tää normihommaa? Mies pyytää anteeksi ja vaikuttaa katuvalta kunnes taas jinaki päivänä hermostuu jostain turhasta ja sama alkaa eikä puhettakaan että muistais mitä ollaan luvattu nimittelyiden suhteen.
saanko kysyä mikä on sun osuus asioihin? mistä mies on sinulle vihainen? oletko kenties seksuaalisesti haluton? /torjunut miestä seksuaalisesti? kykenetkö vastaanottamaan toisen mielipahan? kykenetkö keskustelemaan tunteista?
kokeeko mies että etä välitä hänestä?
minä olen haukkunut miestä aika pahasti siksi koska hän satuttaa minua! en ole ylpeä siitä ja pyydän anteeksi. mutta jos mies on vuoden seksuaalisesti haluton ja olen sitäkin ennen kokenut useamman vuoden ettei mies oikeastaan halua minua. eikä mies tee asialle mitään! hän ei puhu asiasta,ei mene lääkäriin,ei seksuaaliterapiaan/ei pariterapiaan,ei mihinkään. olen suoraan sanottuna helvetin vihainen. minusta tuntuisi yhtä pahalta se jos mies olis joka päivä lyönyt nyrkillä(paitsi että nyrkillä lyöminen olisi helpommin kestettävissä kuin seksuaalinen haluttomuus ja se ettei minulla ole mitään merkitystä kun ei viitsi ukko asiaa edes yrittää hoitaa).
en niele siis sitä että ukkos olis hirveä.. ihan yhtä hyvin teilläkin alunperäinen syy ongelmiin voit olla sinä!
ymmärrätkö sä oot omalta osaltas vastuussa tosta kielteisestä kehästä sutheessanne.
mitä sinä teet kun mies suuttuu? istut hiljaa? lähet pois? vai halaatko miestä ja otat kädestä kiinni ja kykenet ymmärtämään sen että hänellä on pahaolla?
jos istut hiljaa niin pahennat vain asiaa. kuuntele mitä mies sanoo ennenkuin hän haukkuu. kuuntele sanoja ja mieti tunteita siellä takana.
luultavasti mies reagoi noin vahvasti siksi että kokee sun loukkaavan häntä.
ongelma on kyllä selvitettävissä mutta se vaatii molemmilta muutosta.
ymmärrätkö että on yleistäettä parisuhteisiin syntyy kielteinen kehä.
jossa toinen on yleensä ns.hyökkääjän roolissa ja toinen vetäytyjän. mitä enemmän vetäytyjä vetäytyy sitä enemmän hyökkääjä hyökkää(koska hätääntyy). vetäytyjä taas kokee hyökkäämisen jollain tapaa ahdistavana ja vetäytyy lisää. näin molemmat ruokkii toisensa käytöstä ja lopulta molemmat on yksinäisiä(vaikka käytöksen taustalla saattaa olla samat tarpeet).
ite olen kokeillut puhua asioista nätisti monet kerrat, mutta kun vastassa on hiljaisuus=välinpitämättömyys->suutun. eikä kyse ole muusta kuin siitä että mies ei hoidata haluttomuuttaan enkä minä kestä sitä. koen ettei minulla,meidän avioliitolla ole mitään merkityst'ä miehelle. saan kärsiä vaikka kuinka paljon,ei liikuta miestä.