mies haukkuu minua näin

• Viestiketjun aloittaja sietää vai ei
  • Ensimmäinen viesti
sietää vai ei
Mielisairas.hullu.kusipää.losa ja mitä lie tarkottaa...aivokuollu.ääliö.idiootti.vitunidiootti.monesti haistattellee myös näin syö vittua tai jopa syö äitisti vittu. Ihanaa vai mitä? Saako tästä suhteesta lähtiä lätkimään jos tää ei lopu! Vai onko teillä näin siis onko tää normihommaa? Mies pyytää anteeksi ja vaikuttaa katuvalta kunnes taas jinaki päivänä hermostuu jostain turhasta ja sama alkaa eikä puhettakaan että muistais mitä ollaan luvattu nimittelyiden suhteen.

sietää vai ei
No joo ei tarvis kysyäkään kai mutta ihan erota erota miehestä...vai onko kaikki miehet tuommosia...no ei tietystikään...kunhan tulin avautuun ku mulla on kotona oikea kultakimpale..mihin se raja vedetään?.

Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29177513:
No joo ei tarvis kysyäkään kai mutta ihan erota erota miehestä...vai onko kaikki miehet tuommosia...no ei tietystikään...kunhan tulin avautuun ku mulla on kotona oikea kultakimpale..mihin se raja vedetään?.
Minun rajani olisi tullut aikoja sitten. Järkyttävää miten miehesi sinusta puhuu. Mutta itsesi sinun on oma rajasi määriteltävä.

sietää vai ei
Eli sanon nyt tosissani miehelle että nyt loppuu tuo tai jos ei niin tämä oli ainaki tässä. Mies hinkuu naimisiin ja rankaisin nyt häntä nöin että naimisiin ei ainakaan mennö ennenkuin hän on oppinu käyttäytymään. Että seuraavako kerta tulee ku sanotaan et pitäs mennä äidin vittua syömään niin pakkaan kimpsut ja kampsut?!

"Anatolia"
Haluat vielä naimisiinkin tuon kanssa?

Onnee vaan.

Vaikka mies lopettaisi tuon aivan järkyttävän kielenkäytön, niin kunnioittaisiko se sinua siltikään? Kunnioituksen puutteesta tuo kielii. Ja älyn sekä käytöstapojen puutteesta myös.

Olisin jo kaukana. Vitun (anteeks) kaukana.

huaheu
Rakastaako sun mies sua? Entä kunnioittaako? Näkyykö rakkaus/kunnioitus sen käytöksessä mitenkään? Koska tosi vaikea kuvitella, että kukaan ihminen vois kohdella rakastamaansa ihmistä noin. Komppaan edellisiä. Ei todellakaan ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.

huaheu
Ja jatkan vielä, että mietipä vähän kannattaako elämäänsä tuhlata sellaiseen ihmiseen, joka ei sua pätkääkään kunnioita tai rakasta.

P.s. "Anatolia" ehtikin ensin ton kunnioituksen kanssa.

sietää vai ei
Kaipa tuo rakastaa. Usein kertoo sen ja näyttää eli on hellä ja huolehtiva. Mutta sitte ku pinna palaa se on menoa ja nyt viime aikaba saa sanoa joka viikko olen ollu tiws mikä ja mikä eniten oksettaa on tuo syö vittua. Pitääki kysyä keltä kuullut ku alkanu sitä hokeen jjokavälissä. Huh huh...sori kirjotusvirheet mutta kirjotan puh enkä nöe tejstiä. No annan miehellä vielä kerran mahdollusuyden muuttua. Haluan tiki naimisiin kun mies näyttää että arvostaa minua...sitä odotellessa.

pinja l
Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29177500:
Mielisairas.hullu.kusipää.losa ja mitä lie tarkottaa...aivokuollu.ääliö.idiootti.vitunidiootti.monesti haistattellee myös näin syö vittua tai jopa syö äitisti vittu. Ihanaa vai mitä? Saako tästä suhteesta lähtiä lätkimään jos tää ei lopu! Vai onko teillä näin siis onko tää normihommaa? Mies pyytää anteeksi ja vaikuttaa katuvalta kunnes taas jinaki päivänä hermostuu jostain turhasta ja sama alkaa eikä puhettakaan että muistais mitä ollaan luvattu nimittelyiden suhteen.
saanko kysyä mikä on sun osuus asioihin? mistä mies on sinulle vihainen? oletko kenties seksuaalisesti haluton? /torjunut miestä seksuaalisesti? kykenetkö vastaanottamaan toisen mielipahan? kykenetkö keskustelemaan tunteista?

kokeeko mies että etä välitä hänestä?

minä olen haukkunut miestä aika pahasti siksi koska hän satuttaa minua! en ole ylpeä siitä ja pyydän anteeksi. mutta jos mies on vuoden seksuaalisesti haluton ja olen sitäkin ennen kokenut useamman vuoden ettei mies oikeastaan halua minua. eikä mies tee asialle mitään! hän ei puhu asiasta,ei mene lääkäriin,ei seksuaaliterapiaan/ei pariterapiaan,ei mihinkään. olen suoraan sanottuna helvetin vihainen. minusta tuntuisi yhtä pahalta se jos mies olis joka päivä lyönyt nyrkillä(paitsi että nyrkillä lyöminen olisi helpommin kestettävissä kuin seksuaalinen haluttomuus ja se ettei minulla ole mitään merkitystä kun ei viitsi ukko asiaa edes yrittää hoitaa).

en niele siis sitä että ukkos olis hirveä.. ihan yhtä hyvin teilläkin alunperäinen syy ongelmiin voit olla sinä!

ymmärrätkö sä oot omalta osaltas vastuussa tosta kielteisestä kehästä sutheessanne.

mitä sinä teet kun mies suuttuu? istut hiljaa? lähet pois? vai halaatko miestä ja otat kädestä kiinni ja kykenet ymmärtämään sen että hänellä on pahaolla?

jos istut hiljaa niin pahennat vain asiaa. kuuntele mitä mies sanoo ennenkuin hän haukkuu. kuuntele sanoja ja mieti tunteita siellä takana.

luultavasti mies reagoi noin vahvasti siksi että kokee sun loukkaavan häntä.

ongelma on kyllä selvitettävissä mutta se vaatii molemmilta muutosta.

ymmärrätkö että on yleistäettä parisuhteisiin syntyy kielteinen kehä.

jossa toinen on yleensä ns.hyökkääjän roolissa ja toinen vetäytyjän. mitä enemmän vetäytyjä vetäytyy sitä enemmän hyökkääjä hyökkää(koska hätääntyy). vetäytyjä taas kokee hyökkäämisen jollain tapaa ahdistavana ja vetäytyy lisää. näin molemmat ruokkii toisensa käytöstä ja lopulta molemmat on yksinäisiä(vaikka käytöksen taustalla saattaa olla samat tarpeet).

ite olen kokeillut puhua asioista nätisti monet kerrat, mutta kun vastassa on hiljaisuus=välinpitämättömyys->suutun. eikä kyse ole muusta kuin siitä että mies ei hoidata haluttomuuttaan enkä minä kestä sitä. koen ettei minulla,meidän avioliitolla ole mitään merkityst'ä miehelle. saan kärsiä vaikka kuinka paljon,ei liikuta miestä.

pinja l
Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29177614:
Kaipa tuo rakastaa. Usein kertoo sen ja näyttää eli on hellä ja huolehtiva. Mutta sitte ku pinna palaa se on menoa ja nyt viime aikaba saa sanoa joka viikko olen ollu tiws mikä ja mikä eniten oksettaa on tuo syö vittua. Pitääki kysyä keltä kuullut ku alkanu sitä hokeen jjokavälissä. Huh huh...sori kirjotusvirheet mutta kirjotan puh enkä nöe tejstiä. No annan miehellä vielä kerran mahdollusuyden muuttua. Haluan tiki naimisiin kun mies näyttää että arvostaa minua...sitä odotellessa.
vai onko kyse siitäettä mies on kokenut ensin että sä et arvosta häntä? ja tuo haukkuminen on siitä seurausta. kysyppä kokeeko mies että sinä rakastat häntä ja välität hänen toiveista ja tarpeista? kysy kokeeko hän että haluat häntä.

monesti ne haluttomat ei tajua kuinka iso juttu se on sille toiselle,se vaikuttaa kaikkeen.

menkää pariterapiaan ette osaa selvittää riitoja(joo ei mekään,mut mun mies ei suostu lähtee,joten ei auta ku yrittää muulla tavoin tai ehkä en jaksa ehkä jätän miehen jos se ei ole valmis mitään tekee sen eteen että mulla on hyvä olla)

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29177513:
Itse sinä rajasi vedät, minun rajani olisi sinun tapauksessasi mennyt jo ajat sitten.

Ja ei todellakaan ole kaikki miehet tuollaisia, mitä sä oikein parisuhteista kuvittelet?
Teillä näyttää puuttuvan arvostus kokonaan miehen puolelta ja sen lisäksi mieheltäsi uupuu käytöstavat, onko muutenkin keskustelutaidoton? En jäisi suhteeseen.

Ihmiset käyttäytyy erilailla ja toisille rumasti puhuminen on ihan tapa. Erityisesti suuttuneena saattaa suusta päästä sammakoita. Mutta. Aikuisen ihmisen pitää osata myös hillitä itseään. Vaikka kuinka olisi 'vain tapa' ja ei oikeasti tarkoita sanojaan, niin jos toinen suoraan ilmaisee, että haukkuminen satuttaa, siihen pitää osata itsekin vaikuttaa. Tuollaista ei missään tapauksessa tarvitse sietää. Jos mies todella rakastaa ja välittää, hän suostuu asian takia parisuhdeterapiaan selvittämään asiaa. Jos ei suostu, hän ei itse näe asiaa ongelmaksi ja ei siis oikeasti välitä.

sietää vai ei
Mies siis suuttui eilen kun en ollut imuroinut. Hhmm, niin toissapäivänä oli imuroitu ja ajattelin siirtää sen imuroinnin täksi päiväksi. Mies tulistui tosissaan ja alkoi haukkua ja mitätöidä ja haukku alimpaan helvettiin. No,eihän se siit voinut nin suuttua ettenkö imuroinut vaan koska tein jotain kiellettyä, siis epäili jotain esim olen istunut kokopäivänfacebookis mutta enhän oo koko palvelussa. Mies vain epäilee, satuttaa. (mies sanonut ettei kumpikaan mee faceen, mulle ok, mut miksi pitää epällä jotain semmosta) PASKAA sanon minä. Nyt annoin varoituksen että kiitti mulle riitti jostää ei lopu.

sietää vai ei
ja siis oon hiljaa se suuttuu ja jos sanon jotain se suuttuu. eli ei mitään väliä mitä teen tai sanon. eli normaalistioon hiljaa enkäjaksa enää kuunnella turhaa paskaa ja mäkätystä ja epäilyjä jne.

saanko kysyä mikä on sun osuus asioihin? mistä mies on sinulle vihainen? oletko kenties seksuaalisesti haluton? /torjunut miestä seksuaalisesti? kykenetkö vastaanottamaan toisen mielipahan? kykenetkö keskustelemaan tunteista?

kokeeko mies että etä välitä hänestä?

minä olen haukkunut miestä aika pahasti siksi koska hän satuttaa minua! en ole ylpeä siitä ja pyydän anteeksi. mutta jos mies on vuoden seksuaalisesti haluton ja olen sitäkin ennen kokenut useamman vuoden ettei mies oikeastaan halua minua. eikä mies tee asialle mitään! hän ei puhu asiasta,ei mene lääkäriin,ei seksuaaliterapiaan/ei pariterapiaan,ei mihinkään. olen suoraan sanottuna helvetin vihainen. minusta tuntuisi yhtä pahalta se jos mies olis joka päivä lyönyt nyrkillä(paitsi että nyrkillä lyöminen olisi helpommin kestettävissä kuin seksuaalinen haluttomuus ja se ettei minulla ole mitään merkitystä kun ei viitsi ukko asiaa edes yrittää hoitaa).

en niele siis sitä että ukkos olis hirveä.. ihan yhtä hyvin teilläkin alunperäinen syy ongelmiin voit olla sinä!

ymmärrätkö sä oot omalta osaltas vastuussa tosta kielteisestä kehästä sutheessanne.

mitä sinä teet kun mies suuttuu? istut hiljaa? lähet pois? vai halaatko miestä ja otat kädestä kiinni ja kykenet ymmärtämään sen että hänellä on pahaolla?

jos istut hiljaa niin pahennat vain asiaa. kuuntele mitä mies sanoo ennenkuin hän haukkuu. kuuntele sanoja ja mieti tunteita siellä takana.

luultavasti mies reagoi noin vahvasti siksi että kokee sun loukkaavan häntä.

ongelma on kyllä selvitettävissä mutta se vaatii molemmilta muutosta.

ymmärrätkö että on yleistäettä parisuhteisiin syntyy kielteinen kehä.

jossa toinen on yleensä ns.hyökkääjän roolissa ja toinen vetäytyjän. mitä enemmän vetäytyjä vetäytyy sitä enemmän hyökkääjä hyökkää(koska hätääntyy). vetäytyjä taas kokee hyökkäämisen jollain tapaa ahdistavana ja vetäytyy lisää. näin molemmat ruokkii toisensa käytöstä ja lopulta molemmat on yksinäisiä(vaikka käytöksen taustalla saattaa olla samat tarpeet).

ite olen kokeillut puhua asioista nätisti monet kerrat, mutta kun vastassa on hiljaisuus=välinpitämättömyys->suutun. eikä kyse ole muusta kuin siitä että mies ei hoidata haluttomuuttaan enkä minä kestä sitä. koen ettei minulla,meidän avioliitolla ole mitään merkityst'ä miehelle. saan kärsiä vaikka kuinka paljon,ei liikuta miestä.
Kuinka sinä itse suhtaudut miehesi tunteisiin ja ajatuksiin? Yritätkö ennakkoon jo päättää miksi ja miten mies on reagoinut haluttomuudella asioihin? Voihan olla ettei mies halua puhumalla kanssasi purkaa asiaa, koska kokee sinun suuttuvan/pahoittavan mielesi syistä, jotka haluttomuuteen ovat johtaneet? Jos mies ei koe että oikeasti olisit valmis vain ja ainoastaan kuuntelemaan sen sijaan että kuunneltuasi alat kääntämään miehen sanoja tai hyökkäämään puolustautuaksesi?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29178559:
Mies siis suuttui eilen kun en ollut imuroinut. Hhmm, niin toissapäivänä oli imuroitu ja ajattelin siirtää sen imuroinnin täksi päiväksi. Mies tulistui tosissaan ja alkoi haukkua ja mitätöidä ja haukku alimpaan helvettiin. No,eihän se siit voinut nin suuttua ettenkö imuroinut vaan koska tein jotain kiellettyä, siis epäili jotain esim olen istunut kokopäivänfacebookis mutta enhän oo koko palvelussa. Mies vain epäilee, satuttaa. (mies sanonut ettei kumpikaan mee faceen, mulle ok, mut miksi pitää epällä jotain semmosta) PASKAA sanon minä. Nyt annoin varoituksen että kiitti mulle riitti jostää ei lopu.
No olihan sillä sitten syy suuttua. Sinulla peiliinkatsomisen paikka nyt. Ei miehet yleensä suutu ilman syytä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sietää vai ei;29178559:
Sun miehesi kuulostaa hyvin kontrolloivalta ja kohtelee sinua alistavasti. Miten kukaan aikuinen voisi sietää tuollaista toiselta aikuiselta? Missä on sun itsekunnioitus? Minä en todellakaan olisi tuollaisessa suhteessa.

Yhteistyössä