Asiat kun hyväksyy niin niiden kanssa eläminen on helppoa. Sellasta se elämä vaan on. Ja yksi asia, kun loppuu niin tilalle tulee jotain muuta uutta ja jännittävää.Mikä siitä erosta tekee niin helpon?
Asiat kun hyväksyy niin niiden kanssa eläminen on helppoa. Sellasta se elämä vaan on. Ja yksi asia, kun loppuu niin tilalle tulee jotain muuta uutta ja jännittävää.Mikä siitä erosta tekee niin helpon?
Mitä sä siis kysyt?Joo, ei kukaan ole sanonut, etteikö eroon ole syyt. Mutta et saanut sitä mitä halusit, vai etkö haluakaan sihteelta mitään?
Miten mista kyllä tuntuu, että sun hyväksyntäs on aika rajallista kuitenkin. Kirjoitat kuin hyväksyisit kaikki asiat elämässä sellaisina kuin ne on, mutta kuitenkaan et toista ihmistä omine vikoineen.Asiat kun hyväksyy niin niiden kanssa eläminen on helppoa. Sellasta se elämä vaan on. Ja yksi asia, kun loppuu niin tilalle tulee jotain muuta uutta ja jännittävää.
Jos toisessa jokin asia häiritsee niin, että se vaikuttaa mun tunteisiin sitä ihmistä kohtaan niin miksi toimisin vastoin sisäistä ääntäni? Sellainen ei ole tervettä.Miten mista kyllä tuntuu, että sun hyväksyntäs on aika rajallista kuitenkin. Kirjoitat kuin hyväksyisit kaikki asiat elämässä sellaisina kuin ne on, mutta kuitenkaan et toista ihmistä omine vikoineen.
Harmittaako sua, kun et saa suhteelta sitä, mitä haluat? Koska niinhän välttämättä käy, jos toinen muuttuu sellaiseksi, mikä ei alkuun ollut ja suhde loppuu.Mitä sä siis kysyt?
Vai: etkö sä halua suhteilta mitään?
Mä en ihan oikeasti ymmärrä yhtään sun kysymystä ja mihin se liittyy. Mun yksikään mies ei ole muuttunut miksikään.Harmittaako sua, kun et saa suhteelta sitä, mitä haluat? Koska niinhän välttämättä käy, jos toinen muuttuu sellaiseksi, mikä ei alkuun ollut ja suhde loppuu.
Vai: etkö sä halua suhteilta mitään?
Älä sano, että asiat kun hyväksyy... En tiedä, mitä sä hyväksyt, mutta et ainakaan toisia sellaisina kuin nämä ovat, vaan tarkkailet toisten vikoja suurennuslasin kanssa etkä varsinkaan tunnu antavan toiselle tukea. Itseäsi vain mietit suhteessa, että miten sä itse voit.Jos toisessa jokin asia häiritsee niin, että se vaikuttaa mun tunteisiin sitä ihmistä kohtaan niin miksi toimisin vastoin sisäistä ääntäni? Sellainen ei ole tervettä.
No miksi sä et ole sitten heidän kanssaan enää? Ja jos he ovat jättäneet sinut, niin etkö sä silloinkaan ole surrut?Mä en ihan oikeasti ymmärrä yhtään sun kysymystä ja mihin se liittyy. Mun yksikään mies ei ole muuttunut miksikään.
En kyllä sinänsä ihmettel, jos sut on joka kerta jätetty. Et osaa tukea toista ja ajattelet vain itseäsi ja kaupasta saatavaa uutta suhdetta.
Mistä sä tällästä revit?Älä sano, että asiat kun hyväksyy... En tiedä, mitä sä hyväksyt, mutta et ainakaan toisia sellaisina kuin nämä ovat, vaan tarkkailet toisten vikoja suurennuslasin kanssa etkä varsinkaan tunnu antavan toiselle tukea. Itseäsi vain mietit suhteessa, että miten sä itse voit.
Joo ihan hyvä idea, kunhan ei ole facebookissa En haluu omalla naamalla tämmöisiä puhua, kun ollaan sovittu miehenkin kanssa, että riidoista ei puhuta muille. Tarkoittaa tuttuja pääasiassa.Meilläkin mielipiteet on vahvoja, mutta uskon että mies ei masennuksensa takia pysty ajattelemaankaan kovin tasapainoisesti. Harmittaa vaan kun ei itse joka hetki jaksa ymmärtää toisen masennuksen tuomaa saamattomuutta ja negatiivisuutta, koska se on jatkunut jo vuosia. Varsinkin keskustelu tilanteissa usein huomaa kun toinen rakentaa mielipiteensä vain sen perusteella kun ei jaksa tai ole kiinnostunut. Tietää kyllä itsekin, ettei ole oikeassa ja ajattele järkevästi kun asian kieroutuneesti ilmaisee, mutta ei ajattele sitä pidemmälle.
Tässähän pitää perustaa joku yksityinen terapiointi ryhmä missä jakaa ajatuksia ja neuvoja toiselle samaa kokevalle ???? ihan hyvää tehnyt kun on saanut tänään tässä kirjoitella.
Mua ei ole koskaan jätetty, mitä sä sekoilet?No miksi sä et ole sitten heidän kanssaan enää? Ja jos he ovat jättäneet sinut, niin etkö sä silloinkaan ole surrut?
En kyllä sinänsä ihmettel, jos sut on joka kerta jätetty. Et osaa tukea toista ja ajattelet vain itseäsi ja kaupasta saatavaa uutta suhdetta.
Eka suhde kesti yli kolme vuotta ja haluttiin erota.
Toka kesti kymmenen vuotta ja mä halusin erota, miehen persoona ei ollut mua varten vaikka hyvä ihminen olikin.
Sun teksteistä.Mistä sä tällästä revit?
Eli olet ikävä hylkääjä. No, ei kai se sitten niin suretakaan.Mua ei ole koskaan jätetty, mitä sä sekoilet?
Toka kesti kymmenen vuotta ja mä halusin erota, miehen persoona ei ollut mua varten vaikka hyvä ihminen olikin.
Joo kyllä mäkin kehottaisin katsomaan omaan peiliin jos suhteet menee aina samaa kaavaa pieleen. Esimerkkinä, jos jotain petetään joka suhteessa.Eihän se pettäminen ole periaatteessa yleensä muun kuin pettäjän vika, mutta jos samaa hemmoa petetään jokaisessa parisuhteessa aina eri naisen toimesta rupean pohtimaan, että mitäköhän se mies teki, jotta naiset aina päätyi pettämään sitä.Niin, eikä koskaan tarvitse miettiä, miksi se toinen vain "muuttui" ikäväksi, eli ulkoistetaan suhteen ongelmat toisen vioiksi. Itsessä ei nähdä mitään vikaa. Jos niin käy kerta toisensa jälkeen, katsoisin peiliin.
Sulla kuulostaa muutenkin aika erilaiselta tilanteelta noi suhteet kuin tässä ketjussa pohtineiden, joissa on selkeästi enemmän tunteita mukana. Olisi kiva jos osaisit antaa heille jotain neuvoja, mutta mitään apua susta ei ketjussa ole ainakaan ollut. Pelkkää varoittelua ja soosoon sanomista. En ymmärrä, miksi edes kirjoitit ketjussa, jossa sulla ei ole kokemuspintaa.Mua ei ole koskaan jätetty, mitä sä sekoilet?
Missä kirjotan, että tarkailen toisen vikoja? Missä kirjoitan ylipäätänsä mitään noita sun väittämiä?Sun teksteistä.
Neuvo on erota suhteesta jossa uhkailaan ja haukutaan? Lukemisen ymmärtämisessä vikaa?Sulla kuulostaa muutenkin aika erilaiselta tilanteelta noi suhteet kuin tässä ketjussa pohtineiden, joissa on selkeästi enemmän tunteita mukana. Olisi kiva jos osaisit antaa heille jotain neuvoja, mutta mitään apua susta ei ketjussa ole ainakaan ollut. Pelkkää varoittelua ja soosoon sanomista. En ymmärrä, miksi edes kirjoitit ketjussa, jossa sulla ei ole kokemuspintaa.
Täh?Eli olet ikävä hylkääjä. No, ei kai se sitten niin suretakaan.
Tarkkailethan sä ketjussa kirjoittajien vikoja. Ja heidän miestensä. Sanomatta mitään auttavaa.Missä kirjotan, että tarkailen toisen vikoja? Missä kirjoitan ylipäätänsä mitään noita sun väittämiä?
Ensinnäkin päätät itse suhteiden tilan olevan vaaraksi kirjoittajille, tästä ei ole mitään todisteita ketjussa. Eroaminen on toetysti eräänlainen neuvo.Neuvo on erota suhteesta jossa uhkailaan ja haukutaan? Lukemisen ymmärtämisessä vikaa?
Siis hä? Ei tossa nyt ole mitään järkeä taaskaan kerran. Eli siis mitä?Tarkkailethan sä ketjussa kirjoittajien vikoja. Ja heidän miestensä. Sanomatta mitään auttavaa.
Miksi sitten olet eronnut? Mikset enää pitänyt tyypistä, josta aiemmin pidit, jos hän ei ole muuttunut miksikään?Mä en ihan oikeasti ymmärrä yhtään sun kysymystä ja mihin se liittyy. Mun yksikään mies ei ole muuttunut miksikään.
En päätä sen olevan vaaraksi vaan monta kertaa pitää samat asiat täällä kirjottaa ihan oikeasti, opetelkaa nyt lukemaan. Mä en hyväksy edes uhkailua oli siinä perää tai ei ja sitä ei pitäisi kenenkään hyväksyä.Ensinnäkin päätät itse suhteiden tilan olevan vaaraksi kirjoittajille, tästä ei ole mitään todisteita ketjussa. Eroaminen on toetysti eräänlainen neuvo.
Et ymmärrä minusta ketjussa olevien kirjoittajien ongelmia. En osaa sen paremmin sanoa. Mieti ihan itse.Siis hä? Ei tossa nyt ole mitään järkeä taaskaan kerran. Eli siis mitä?
Mihin tuossa edes tarttuu?
Eli tässä kerrotaan miehen ja vaimon käytöksestä nin niihin ei saa kukaan mitään kommentoida vai mitä vittua?
Mikäs sä olet siitä päättämään, mitä kukakin hyväksyy?En päätä sen olevan vaaraksi vaan monta kertaa pitää samat asiat täällä kirjottaa ihan oikeasti, opetelkaa nyt lukemaan. Mä en hyväksy edes uhkailua oli siinä perää tai ei ja sitä ei pitäisi kenenkään hyväksyä.
Sä mikään jumala ole.