viieeras
Tässä puhut vain itsestäsi?Omituinen persoona jos luulee keskustelua riidaksi tai riidanhaastamiseksi. Miten tuollaista jaksaa?
Tässä puhut vain itsestäsi?Omituinen persoona jos luulee keskustelua riidaksi tai riidanhaastamiseksi. Miten tuollaista jaksaa?
Tässä puhut vain itsestäsi?Ei ole ok olla yhdessä ihmisen kanssa jonka vuoksi lapsi joutuu kärsimään.
En?? Tämä liittyy tunteisiin miten?Tässä puhut vain itsestäsi?
Sun kanssa on ihan mahdotonta keskustella, hypit paikasta toiseen ja mistään ei saa mitään selvää.Ero --> suru. Useimmille. Siinä ei ole mitään ihmeteltävää tai taivasteltavaa, jos yhtään tajuaa ihmisten tunne-elämää.
Sä otat mun kysymyksia ja sanot, että niissä en puhu itsestäni. Mistä lähtien kysymyksen saa itsestään puhumiseksi. Ihan oikeasti??Ne liittyivät siihen, että oletko puhunut tässä ketjussa itsestäsi vai ihmetellyt toisten käytöstä. Etkö osaa lukea? Jokaiseen kirjoitin "tässä puhut vain itsestäsi?" Missä väitin, että nuo lainaukset liittyvät nimenomaan eron tunteisiin?
Kirjoitin ettei teidän itkusessiot kiinnosta. Sä muuttelet tuota mielesi mukaan miten tykkäät omassa pikku päässäsi.Niin miten voit väittää ettei sinua kiinnosta muiden tilanteet ja että olet puhunut vain itsestäsi jos kuitenkin kyselet miksi toiset toimivat niin kuin toimivat.
Mähän olen tässä vastaillut kysymyksiin ja miksi kysyt multa taas jotain ja sitten perään "lähe ny menee"? Naurettavaa vänkäämistä monta sivua, mutta jos jotain kysytään niin kyllä mä vastaan. Joten lopettakaa niiden typerien kysymysten esittäminen.Mutta et surekaan ja löydät uuden tuosta vaan
Alan miettiä, millä tasolla sun itsetuntemuksesi on? Musta tuntuu, että sä laastaroit itseäsi suhteissasi, mutta ne haavat on syntyneet jo lapsuudessa. Et uskalla sitoutua tunnetasolla ja silleen.
Eihän se mulle kuulu, mutta lähtisit nyt vaan tästä ketjusta kun sönkötät besserwisserinä täällä asioita olemattomalla itsetuntemuksella ja vielä ohjeina muille, niin onhan se aika huvittavaa/rasittavaa/raivostuttavaakin.
Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.Sulle voi sanoa aivan samat sanat meistä muista. Itse se olit sinä, joka tulit ketjuun suurinpiirtein huutamaan, miten et kestäisi "väkivaltaisia" miehiä, etkä selvittelisi sellaisten kanssa mitään. Ajattelepa, että aloitus koski tilannetta, jossa aloittaja HALUSI tehdä niin. Koita sinä päästä sen asian yli äläkä mielellään edes avaa tällaisia aloituksia tai ala kommentoida näihin, ellet halua paskaa niskaasi.
Miksi väität asioita minusta jotka eivät pidä paikaansa? Miten voi jollain noin mennä nahkan alle toisen tyyli erota? Onko sulla kaikki ihan ok?Minusta alkuasetelmasta oli vielä mahdollista nähdä muutakin kuin eroehdotusta. Itse en ainakaan eroaisi vielä tuollaisssa tilanteessa. Vaan menisin pariterapiaan ja jos mies ei lähtisi, menisin yksin. Koska usein kun itse muuttaa käytöstään, toisenkin on pakko sitä muuttaa ja myös kun saa enemmän välineitä itse selvitä tilanteessa, elämä helpottuu, vaikkei toinen kaikilta osin vastaisikaan toivottua tai odotuksia. Useimmiten kun siinä toisessa on kuitenkin paljon hyvääkin.
En ikinä luovuttaisi niin helposti kuin Puuhippa neuvoo, en myöskään työpaikkaa vaihda vain jos pomossa on vikoja jos kuitenkin oman työn tekeminen hoituu. En ole niin heikko. Missäpä työpaikassa pomo aina toimisi kuten ajatus, puhuisi kaikille kokoajan "kukkaiskieltä" ilman mitään väärinkäsityksiä? Minusta työelämässä on myös pakko niellä hiukan mahdollisuuksia, että toiset sanovat mielestäni tyhmiä juttuja väärinkäsitysten takia. En mä niistä ala heti poraamaan ja vaihda työpaikkaa, kuten Puuhippa.