mies haukkui kusipääksi kun avauduin tunteistani...miten kukaan voi kohdella noin kun rohkenee avaamaan sydäntään.

• Viestiketjun aloittaja tunteetonta
  • Ensimmäinen viesti
viieeras
[QUOTE="Puuhippa";30763604]En?? Tämä liittyy tunteisiin miten?[/QUOTE]

Ero --> suru. Useimmille. Siinä ei ole mitään ihmeteltävää tai taivasteltavaa, jos yhtään tajuaa ihmisten tunne-elämää.

"Puuhippa"
Sulla on kyllä lukemisenymmärtämisen kanssa ongelmia viieeras. Ihan tyhmiä kommentteja itseasiassa, ei pahalla.
Miten noi sun laittamat jutut nyt liittyy niihin eron tunteisiin mistä jauhat? Ei mitenkään ne ovat ihan eri asioita tässä keskustelussa.

viieeras
[QUOTE="Puuhippa";30763610]Sulla on kyllä lukemisenymmärtämisen kanssa ongelmia viieeras. Ihan tyhmiä kommentteja itseasiassa, ei pahalla.
Miten noi sun laittamat jutut nyt liittyy niihin eron tunteisiin mistä jauhat? Ei mitenkään ne ovat ihan eri asioita tässä keskustelussa.[/QUOTE]

Ne liittyivät siihen, että oletko puhunut tässä ketjussa itsestäsi vai ihmetellyt toisten käytöstä. Etkö osaa lukea? Jokaiseen kirjoitin "tässä puhut vain itsestäsi?" Missä väitin, että nuo lainaukset liittyvät nimenomaan eron tunteisiin?

"Puuhippa"
Ne liittyivät siihen, että oletko puhunut tässä ketjussa itsestäsi vai ihmetellyt toisten käytöstä. Etkö osaa lukea? Jokaiseen kirjoitin "tässä puhut vain itsestäsi?" Missä väitin, että nuo lainaukset liittyvät nimenomaan eron tunteisiin?
Sä otat mun kysymyksia ja sanot, että niissä en puhu itsestäni. Mistä lähtien kysymyksen saa itsestään puhumiseksi. Ihan oikeasti??
Eiköhän tää oo tässä, mä en jaksa vääntää rautalankaa ihmisen kanssa jonka ulosanti on noin huonoa ja ymmärtäminen vielä huononpaa.

viieeras
[QUOTE="Puuhippa";30763627]Sä otat mun kysymyksia ja sanot, että niissä en puhu itsestäni. Mistä lähtien kysymyksen saa itsestään puhumiseksi. Ihan oikeasti??
Eiköhän tää oo tässä, mä en jaksa vääntää rautalankaa ihmisen kanssa jonka ulosanti on noin huonoa ja ymmärtäminen vielä huononpaa.[/QUOTE]

Niin miten voit väittää ettei sinua kiinnosta muiden tilanteet ja että olet puhunut vain itsestäsi jos kuitenkin kyselet miksi toiset toimivat niin kuin toimivat.

njoo
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhippa Näytä viesti
Omituinen persoona jos luulee keskustelua riidaksi tai riidanhaastamiseksi. Miten tuollaista jaksaa?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unohdin vastata tähän. Nyt, kun joku kaivoi viestin esiin vastaan.

Siksi, koska haluan perheen pysyvän kumminkin koossa sekä itsensä että lastenkin vuoksi. Mulla on uskoa ja toivoa, että asiat ratkee vielä parhain päin.

"sivustaseuraaja"
Miksi viieeras jankkaat tästä asiasta? Eiköhän jokainen saa tehdä ja elää miten haluaa.

Minä olen itse tavannut mieheni, kun erosta oli kulunut vain 48h. Siinä meni jalat alta ja sillä tiellä olaan vieläkin 15-vuotta myöhemmin. En ole häntä koskaan laastarina pitänyt. Rakkaus tulee, kun on tullakseen ei se katso onko hetki sopiva vai ei.

Jsfjfwjwfkfs
[QUOTE="Puuhippa";30763469]Mä en ole koskaan vaihtanut miehiä kuin sukkia tai harrastanut laastarisuhteita.[/QUOTE]

Mutta et surekaan ja löydät uuden tuosta vaan :D

Alan miettiä, millä tasolla sun itsetuntemuksesi on? Musta tuntuu, että sä laastaroit itseäsi suhteissasi, mutta ne haavat on syntyneet jo lapsuudessa. Et uskalla sitoutua tunnetasolla ja silleen.
Eihän se mulle kuulu, mutta lähtisit nyt vaan tästä ketjusta kun sönkötät besserwisserinä täällä asioita olemattomalla itsetuntemuksella ja vielä ohjeina muille, niin onhan se aika huvittavaa/rasittavaa/raivostuttavaakin.

"Puuhippa"
Mutta et surekaan ja löydät uuden tuosta vaan :D

Alan miettiä, millä tasolla sun itsetuntemuksesi on? Musta tuntuu, että sä laastaroit itseäsi suhteissasi, mutta ne haavat on syntyneet jo lapsuudessa. Et uskalla sitoutua tunnetasolla ja silleen.
Eihän se mulle kuulu, mutta lähtisit nyt vaan tästä ketjusta kun sönkötät besserwisserinä täällä asioita olemattomalla itsetuntemuksella ja vielä ohjeina muille, niin onhan se aika huvittavaa/rasittavaa/raivostuttavaakin.
Mähän olen tässä vastaillut kysymyksiin ja miksi kysyt multa taas jotain ja sitten perään "lähe ny menee"? Naurettavaa vänkäämistä monta sivua, mutta jos jotain kysytään niin kyllä mä vastaan. Joten lopettakaa niiden typerien kysymysten esittäminen.

tunteetonta
Näin sitä ollaan taas kusipää...ilmaisin miehelle miten ärsyttää kun jätti tärkeän asian hoitamatta ja nyt näyttää ettei sitä voi hoitaa ollenkaan. Kerroin että olin käsittänyt miehen puheista että asian hoito on aika helppo ja siksi voi jättää viime tippaan. Mies vaan intti että en ole sanonut niin ja minä yritän korjata että et olekaan sanonut vaan minä ymmärsin sun puheista niin ja näin. Tsadam, sieltä tuli taas kusipää kun miehellä meni hermot. Ei olisi saanut reagoida kun miehen moka vie meiltä rahaa, eikä olisi saanut korjata mitä mies kuuli päin mäntyä. Helvetti sentään...

"sivustaseuraaja"
En minäkään ymmärrä miksi joku on ihmisen kanssa joka toista noin kohtelee. Eikö tuosta lapsikin saa jo ihan väärän mallin?
Täällä hyvin herkästi käsketään eroamaan, olen vähän ihmeissäni kun tässä tapauksessa ollaan ihan muuta mieltä. Itse en kehottaisi ketään olemaan suhteessa jossa meno on tuollaista.

Cddcjkzflzf
[QUOTE="Puuhippa";30763613]Sun kanssa on ihan mahdotonta keskustella, hypit paikasta toiseen ja mistään ei saa mitään selvää.
Koita nyt vaan päästä sen asian yli, että mulla on tapani elää sen ei pitäs sun persettä kaivella.[/QUOTE]

Sulle voi sanoa aivan samat sanat meistä muista. Itse se olit sinä, joka tulit ketjuun suurinpiirtein huutamaan, miten et kestäisi "väkivaltaisia" miehiä, etkä selvittelisi sellaisten kanssa mitään. Ajattelepa, että aloitus koski tilannetta, jossa aloittaja HALUSI tehdä niin. Koita sinä päästä sen asian yli äläkä mielellään edes avaa tällaisia aloituksia tai ala kommentoida näihin, ellet halua paskaa niskaasi.

"Puuhippa"
Sulle voi sanoa aivan samat sanat meistä muista. Itse se olit sinä, joka tulit ketjuun suurinpiirtein huutamaan, miten et kestäisi "väkivaltaisia" miehiä, etkä selvittelisi sellaisten kanssa mitään. Ajattelepa, että aloitus koski tilannetta, jossa aloittaja HALUSI tehdä niin. Koita sinä päästä sen asian yli äläkä mielellään edes avaa tällaisia aloituksia tai ala kommentoida näihin, ellet halua paskaa niskaasi.
Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Hfejfekerker
[QUOTE="sivustaseuraaja";30763771]En minäkään ymmärrä miksi joku on ihmisen kanssa joka toista noin kohtelee. Eikö tuosta lapsikin saa jo ihan väärän mallin?
Täällä hyvin herkästi käsketään eroamaan, olen vähän ihmeissäni kun tässä tapauksessa ollaan ihan muuta mieltä. Itse en kehottaisi ketään olemaan suhteessa jossa meno on tuollaista.[/QUOTE]

Minusta alkuasetelmasta oli vielä mahdollista nähdä muutakin kuin eroehdotusta. Itse en ainakaan eroaisi vielä tuollaisssa tilanteessa. Vaan menisin pariterapiaan ja jos mies ei lähtisi, menisin yksin. Koska usein kun itse muuttaa käytöstään, toisenkin on pakko sitä muuttaa ja myös kun saa enemmän välineitä itse selvitä tilanteessa, elämä helpottuu, vaikkei toinen kaikilta osin vastaisikaan toivottua tai odotuksia. Useimmiten kun siinä toisessa on kuitenkin paljon hyvääkin.
En ikinä luovuttaisi niin helposti kuin Puuhippa neuvoo, en myöskään työpaikkaa vaihda vain jos pomossa on vikoja jos kuitenkin oman työn tekeminen hoituu. En ole niin heikko. Missäpä työpaikassa pomo aina toimisi kuten ajatus, puhuisi kaikille kokoajan "kukkaiskieltä" ilman mitään väärinkäsityksiä? Minusta työelämässä on myös pakko niellä hiukan mahdollisuuksia, että toiset sanovat mielestäni tyhmiä juttuja väärinkäsitysten takia. En mä niistä ala heti poraamaan ja vaihda työpaikkaa, kuten Puuhippa.

"Puuhippa"
Minusta alkuasetelmasta oli vielä mahdollista nähdä muutakin kuin eroehdotusta. Itse en ainakaan eroaisi vielä tuollaisssa tilanteessa. Vaan menisin pariterapiaan ja jos mies ei lähtisi, menisin yksin. Koska usein kun itse muuttaa käytöstään, toisenkin on pakko sitä muuttaa ja myös kun saa enemmän välineitä itse selvitä tilanteessa, elämä helpottuu, vaikkei toinen kaikilta osin vastaisikaan toivottua tai odotuksia. Useimmiten kun siinä toisessa on kuitenkin paljon hyvääkin.
En ikinä luovuttaisi niin helposti kuin Puuhippa neuvoo, en myöskään työpaikkaa vaihda vain jos pomossa on vikoja jos kuitenkin oman työn tekeminen hoituu. En ole niin heikko. Missäpä työpaikassa pomo aina toimisi kuten ajatus, puhuisi kaikille kokoajan "kukkaiskieltä" ilman mitään väärinkäsityksiä? Minusta työelämässä on myös pakko niellä hiukan mahdollisuuksia, että toiset sanovat mielestäni tyhmiä juttuja väärinkäsitysten takia. En mä niistä ala heti poraamaan ja vaihda työpaikkaa, kuten Puuhippa.
Miksi väität asioita minusta jotka eivät pidä paikaansa? Miten voi jollain noin mennä nahkan alle toisen tyyli erota? Onko sulla kaikki ihan ok?

Fjfdkjdfkdf
[QUOTE="lol";30763788]Hienosti pilasitte ketjun jankkaamisellanne. Naurettavia tuollaiset 'aikuiset' jotka eivät voi vaan antaa olla vaan haluavat aina sanoa viimeisen sanan ja yrittää nokittaa.[/QUOTE]

Nuijat mielipiteet vaan ois kiva kitkeä maailmasta...

Yhteistyössä