Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:sekö on jotenki leuhkimisen aihe et on visa?? :headwall: tai pankkikortti?
elektronilla maksavillaha sitä rahaa on![]()
hihiiii! minä uskallan leuhkia että maksan kaiken luottokortilla, jopa parin euron jutut. Mutta syy onkin joku muu kuin rahapula.....
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:sekö on jotenki leuhkimisen aihe et on visa?? :headwall: tai pankkikortti?
hihiiii! minä uskallan leuhkia että maksan kaiken luottokortilla, jopa parin euron jutut. Mutta syy onkin joku muu kuin rahapula.....
no se on sun valinta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:sekö on jotenki leuhkimisen aihe et on visa?? :headwall: tai pankkikortti?
no se on sun valinta![]()
niin eikä hävetä maksaa sitä kahta euroa luottokortilla (koska sillä on ihan muu tarkoitus) ja loppujen lopuksi isoin osa luottokortin käyttäjiä käsittääkseni maksaa laskun seuraavassa kuussa.
Minä uskallan ajatella että osa niistä jotka pelkää toisten kyyläämistä kyylääkin itse ja luulee kaikkien toimivan samalla tapaa
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Enempi mua hävettäis maksaa luotolla koska sehän tarkottaa ettei tilillä ole riittävästi rahaa jotta vois pankilta maksaa.
Visa electronilla maksettaessa tilillä kuitenkin on väkisinkin oltava katetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän se elektron on vähän "lasten-visa"....
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:voi v*ttujen kevät sentään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:voi v*ttujen kevät sentään :headwall:
:saint: Mitä tahdoit sanoa?