Mies haluaa seksiä, en halua mutta päätin antaa, miten jaksan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marja J

Vieras
Kärsin raiskauksen jälkeisestä postraumaattisesta stressistä enkä haluaisi seksiä.

Mies haluaa. Haluan siis hänelle sitä antaa. Mutta miten kestän sen itse. Siis nyt on niin että mies ei ymmärrä ja pääsen vähemmällä kun annan.

Vinkkejä miten kestää tilanne!
 
En tiedä. En usko että tekee pitkän päälle hyvää seksielämälle. Miten teillä muuten menee? (Juu, mies natkutti eilen tuntitolkulla kunnes ajattelin pääseväni helpommalla antamalla. mutta ei kai se hyväksi ole noin pitkän päälle)
 
Alkuperäinen kirjoittaja oranssi:
Helppohan se on sanoa, että mene terapiaan. Mutta ei se terapiaan meno muuta miehen asennetta mihinkään.

No ehkä se auttas siihen, että nainen alkas itte kunnioittaas itseään, eikä jatkuvasti ja aina vaan alistuisi raiskattavaksi.
 
kuinka vaikeaa se voi olla nostaa perse pystyyn pari kertaa viikossa kymmeneksi minuutiksi. noinkin pienellä teolla jos saa pidettyä miehen tyytyväisenä ja perhe-elämän kunnossa niin eikö kannattaisi "uhrautua"..?
 
Kyllä se terapia itseasiassa miehen asenteeseenkin vaikuttaa. Kun sinä käyttäydyt eri tavalla, niin käyttäytyy mieskin. Hienointa tietty olis, jos sais miehenkin terapiaan.

Kuka sut raiskasi? Mies vai joku muu?

Ja mitä jos pidättäydyt yhdynnystä ja hyväilet miestäsi käsin?
Mutta ylipäätään musta huono lähtökohta, jos mies ei tajua. Itseään vastaan ei kannata tehdä, saatat vain pahentaa seksuaalisia ongelmiasi.
 
Muuten menee jotenkuten, ihan ookoo. Miehelle ei riitä mikään eestaas pimeässä vaan haluaa jotain enemmän, mä en halua olla valoissa reviteltävänä mutta kait se on nyt pakko. . . Viimeksi harrastettiin seksiä helmikuun alussa, eli kait se on vaan nyt nieltävä. . . viimeksi kun rakasteltiin jouduin ottamaan lisää lääkitystä ja viiltelin lisää. . . Mutta kait se nyt vaan on pakko. . .
 
Alkuperäinen kirjoittaja PP:
kuinka vaikeaa se voi olla nostaa perse pystyyn pari kertaa viikossa kymmeneksi minuutiksi. noinkin pienellä teolla jos saa pidettyä miehen tyytyväisenä ja perhe-elämän kunnossa niin eikö kannattaisi "uhrautua"..?

No ei kyllä kannata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kyllä se terapia itseasiassa miehen asenteeseenkin vaikuttaa. Kun sinä käyttäydyt eri tavalla, niin käyttäytyy mieskin. Hienointa tietty olis, jos sais miehenkin terapiaan.

Kuka sut raiskasi? Mies vai joku muu?

Ja mitä jos pidättäydyt yhdynnystä ja hyväilet miestäsi käsin?
Mutta ylipäätään musta huono lähtökohta, jos mies ei tajua. Itseään vastaan ei kannata tehdä, saatat vain pahentaa seksuaalisia ongelmiasi.

No olipas pöljä ehdotus. On on raiskattu ja ahdistaa, niin miten sä luulet, että sit kumminkin on joku velvollisuus tyydyttää miestä edes käsin?

Mä oon niin pöyristynyt. :/
 
Juuri eilen oli taas ketju jossa ruodittiin tutkimustulosta, joka osoittaa miesten olevan naisia ylivoimaisesti älykkäämpiä. Jälleen kerran saan kuitenkin huutaa sen älykkyyden perään! Missä se taas tämän miehen kohdalla on!? Vai onko käynyt niin onnettomasti, että olet löytänyt sen toisen ääripään edustajan, joita myös on miehissä enemmän eli imbesillin?

Älä riko henkistä ja seksuaalista hyvinvointiasi, jos et todellakaan halua ja tunnet seksin vain satuttavan sinua, älä tee sitä. Ihan oman tulevaisuutesi takia. Minulla itselläni on seksuaalisuus pirstaleina, kiitos hyväksikäyttöjen, raiskauksia ja seksin harrastamisen silloin kun itse sitä en olisi halunnut. Tähän tilaan et itseäsi halua saattaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marja J:
Muuten menee jotenkuten, ihan ookoo. Miehelle ei riitä mikään eestaas pimeässä vaan haluaa jotain enemmän, mä en halua olla valoissa reviteltävänä mutta kait se on nyt pakko. . . Viimeksi harrastettiin seksiä helmikuun alussa, eli kait se on vaan nyt nieltävä. . . viimeksi kun rakasteltiin jouduin ottamaan lisää lääkitystä ja viiltelin lisää. . . Mutta kait se nyt vaan on pakko. . .

porvoosta päivää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marja J:
Muuten menee jotenkuten, ihan ookoo. Miehelle ei riitä mikään eestaas pimeässä vaan haluaa jotain enemmän, mä en halua olla valoissa reviteltävänä mutta kait se on nyt pakko. . . Viimeksi harrastettiin seksiä helmikuun alussa, eli kait se on vaan nyt nieltävä. . . viimeksi kun rakasteltiin jouduin ottamaan lisää lääkitystä ja viiltelin lisää. . . Mutta kait se nyt vaan on pakko. . .

Okei, joo, mulla ei ole raiskausta onneksi takana, mutta tiedän ton että mies haluaa enemmän. Mitä tahansa saakin, niin enemmän. Ja oma-aloitteinen täytyy muistaa olla. Mutta jos sulla on mitään mahdollisuutta lähteä, niin lähde.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marja J:
Muuten menee jotenkuten, ihan ookoo. Miehelle ei riitä mikään eestaas pimeässä vaan haluaa jotain enemmän, mä en halua olla valoissa reviteltävänä mutta kait se on nyt pakko. . . Viimeksi harrastettiin seksiä helmikuun alussa, eli kait se on vaan nyt nieltävä. . . viimeksi kun rakasteltiin jouduin ottamaan lisää lääkitystä ja viiltelin lisää. . . Mutta kait se nyt vaan on pakko. . .

EI ole pakko! Etkö nää, että sekoot ton takia?
 
Hei ota yhteyttä Sexpoon http://www.sexpo.fi/. Heillä on puhelinneuvontaa ja terapeutteja ja osaavat varmasti kertoa mistä saada apua. Ja miten toimia sinun tilanteessasi. :)
 
mä kärsin vähän samantapaisesta jutusta. tosin mua kai hyväksikäytettiin lapsena.
käyttäydyin aina niin että mieshän aina haluaa niin sille pitää antaa ja hyväksynnän ja huomion sai seksillä itselleen. ei siis sillä, mitä oikeasti olen vaan seksillä.

uskalsin viimein, nyt 9 vuoden yhdessäolon jälkeen alkaa pidättäytyä seksistä kun en sitä kerran oikeasti ole halunnut kovinkaan usein. kumpikaan ei valita. mutta seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen eikä tähän ole kuoltu.

jos sun mies vaatii sulta jotain mihin et pysty, älä satuta itseäsi enempää. koita löytää rakas jostain sellanen viha ja voima ja oma tahto, jolla sä sanot mitä haluat ja mitä et halua :heart: . jos mies ei siitä tykkää niin ok, ei tykkää mutta SULLAKIN ON OIKEUS OLLA TYKKÄÄMÄTTÄ! sullakin on oikeus suuttua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kyllä se terapia itseasiassa miehen asenteeseenkin vaikuttaa. Kun sinä käyttäydyt eri tavalla, niin käyttäytyy mieskin. Hienointa tietty olis, jos sais miehenkin terapiaan.

Kuka sut raiskasi? Mies vai joku muu?

Ja mitä jos pidättäydyt yhdynnystä ja hyväilet miestäsi käsin?
Mutta ylipäätään musta huono lähtökohta, jos mies ei tajua. Itseään vastaan ei kannata tehdä, saatat vain pahentaa seksuaalisia ongelmiasi.

No olipas pöljä ehdotus. On on raiskattu ja ahdistaa, niin miten sä luulet, että sit kumminkin on joku velvollisuus tyydyttää miestä edes käsin?

Mä oon niin pöyristynyt. :/

No ei todellakaan ole velvollisuus. Sanoinkin, että tää on musta ylipäätään huono lähtökohta miettiä mitään seksiä, kun ap tarttis ihan ensiksi apua. Mutta ap itse sanoi ensimmäisessä viestissään, että haluaa antaa miehelle tyydytyksen. Joten jos tosiaan haluaa, niin ehdottaisin, että tekisi sen sitten mielummin käsin. Mutta mitään velvollisuutta siihenkään ei tietenkään ole eikä sitäkään kannata tehdä, jos ahdistaa.

Kannattaa hakeutua terapiaan.

 

Yhteistyössä