Mieheni haluaa seksiä JOKA PÄIVÄ! Minä en.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uupunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sara";29088713]Mitähän tämäkin auttoi aapeeta? Sinulla ei ongelmaa ole, mutta aapeella on todellinen ongelma.[/QUOTE]

Että se voi olla parisuhteessa toisinkin päin! Ja jos mies on se vähempään tyytyväinen niin silti voi olla puolison mieliksi enempi sitä intiimiä kanssakäymistä, vaikkakin ei niin usein kuin toivoisin.

Että se voi olla parisuhteessa toisinkin päin! Ja jos mies on se vähempään tyytyväinen niin silti voi olla puolison mieliksi enempi sitä intiimiä kanssakäymistä, vaikkakin ei niin usein kuin toivoisin.

Aapee varmasti on tietoinen tästä, mutta tämä ei edelleenkään auta aapeeta mitenkään. Tajusitko yhtään, mikä ongelma oikeasti oli? Jos ei jaksa, niin ei jaksa.

Aapeehan on jo nyt miehen mieliksi useammin kuin itse haluaisi, mutta sekään ei kelpaa, vaan mies suuttuu.

Minä veikkaan, että taustalla on se, ettei mies osallistu omalla puoliskollaan kotitöihin ja lastenhoitoon, joten toinen on uupunut sen takia. Jos ei omasta vastuustaan välitä perheessä ja parisuhteessa, niin ei ole mitään oikeutta ruveta vaatimaan väsyneeltä osapuolelta ylimääräisiä palveluksia itselleen.

Yhteistyössä