Mies haluaa miettiä suhteemme tulevaisuutta- mitä pitäisi tulkita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lissu123

Vieras
Ollaan seurusteltu puolisen vuotta... Itse olen jo suunnitellut tulevaisuuttamme tai siis lähinnä haaveillut vauvasta yms. Poikaystäväni on ehkä hieman ahdistunut innokkuudestani ja haluaakin nyt ottaa aikalisän ja miettiä mitä haluaa suhteeltamme. Itse olen tunnustanut ja tunnistanut olleeni liian innokas ja olen valmis "joustamaan", jotta saisimme suhteemme kuntoon. Tietenkin haluan sallia poikaystävälleni mietintätauon, vaikka tuntuu pahalta ja ikävä on kova! Mutta kertokaa, voiko tästä edes seurata mitään hyvää vai onko kyseessä ero (jota poikaystäväni ei ehkä vaan uskalla sanoa ääneen)?

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu123:
Ollaan seurusteltu puolisen vuotta... Itse olen jo suunnitellut tulevaisuuttamme tai siis lähinnä haaveillut vauvasta yms. Poikaystäväni on ehkä hieman ahdistunut innokkuudestani ja haluaakin nyt ottaa aikalisän ja miettiä mitä haluaa suhteeltamme. Itse olen tunnustanut ja tunnistanut olleeni liian innokas ja olen valmis "joustamaan", jotta saisimme suhteemme kuntoon. Tietenkin haluan sallia poikaystävälleni mietintätauon, vaikka tuntuu pahalta ja ikävä on kova! Mutta kertokaa, voiko tästä edes seurata mitään hyvää vai onko kyseessä ero (jota poikaystäväni ei ehkä vaan uskalla sanoa ääneen)?

Joustaminen ei ole sinun tapauksessa varmaan kovin aitoa, eikä se onnistu jos poikaystävä tietää että todennäköisimpänä päämääränäsi on vauva heti kun mahdollista. Odotat aikasi, ja kun mies päättää että HYVÄ OLLAAN YHDESSÄ, tietää että kuoresi vain rapisee pois ja aloitat uudelleen vauvamankumisen..

Ei tunteilleeen kuitenkaan mitään voi, edes vauvamaisille sellaisille, ja jos sinä haluat edetä nopeasti niin et sinä voi väkisin "hidastaa" tunteitasi jotta saisit koukutettua miehen. Olet ollut avoin aikeistasi, ja nyt toinen harkitsee onko hän valmis. Niin sen kuluu mennäkin, se riski on aina olemassa että toiveet eivät käy yksiin.

..ehkä ette eroa mutta olet nyt itsekin kyllä säntäämässä pääedellä suhteeseenne, jos puolen vuoden jälkeen olet vauvaa hinkumassa. Taidat olla vielä rakastumisvaiheessa ja silloin ei kannata päätöksiä tehdä vielä.

No elä sie hättäile,kyllä kaikki tullee ajallaan jos on tullakseen,jos poikaystäväsi sinua todella rakastaa,niin kyllä se pikkuhiljaa kypsyy ajatukseen yhteiselosta,jos hän ei ole vielä kypsä parisuhteeseen ja välillänne ei ole tarpeeksi sitä aitoa tunnetta,niin sitten tienne eroavat,kyllä se kuitenkin on erittäin vaikea elämässään löytää juuri itselleen sopiva kumppani ja ehkä poikaystäväsi ei ole sitä sinulle tai sinä et ole hänelle se sopiva kumppani juuri nyt (kaikki kiinni ihmisen elämäntilanteesta,onko hän valmis sitoutumaan vai ei)...aika näyttää mitä välillänne tulee tapahtumaan,kiirettä ei esim yhteen muuttamisessa kannata pitää ennenkuin on molemmilla sama halu yhteiseloon! Varaudu siihen että voitte erota,mutta myös päinvastaiseen,kyllä sinullekin löytyy ajan kanssa sopivampi kumppani,jos poikaystäväsi päättää lopettaa suhteenne,tai sitten voit ilmaista hänelle että et ole tyytyväinen suhteeseesi ja jätät hänet,nyt se ero tuntuu lähes kaiken lopulta,mutta myöhemmin voit huomata tehneesi juuri oikean ratkaisun! Kävi miten kävi,tsemppiä sulle rakkauden tielle!

Sä olet suunnitellut oman elämäsi. Mikä on sen miehen asema? Onko se vaan rooli sun elämässäsi minkä olet käsikirjoittanut?

Mene itsees. Mitä rakastat? Tätä miestä vai omaa unelmaasi?

Mietipä kohdallesi tilanne toisinpäin. Mies on suunnitellut itselleen vaikkapa nousujohteisen uran ja ilmoittaa, että lähdette Kiinaan kahdeksi vuodeksi, jonka jälkeen Brasiliaan vetämään toista projektia. Sitten voisitte asettua Suomeen tietenkin johonkin tiettyyn kaupunkiin jolloin ehkä voisi olla aika asettua aloilleen. Siinä olisi suunniteltu vasta puolen vuosikymmentä tulevaa elämääsi.

Sä puhut asioista, joiden pitää kantaa lopun elämää.

kaikille vastauksistanne! Olette varmasti ihan oikeassa, että omassa käytöksessänikin on toivomisen varaa... Eihän voi pitää itsestään selvänä, että mies haluaa samoja asioita kuin minä ja vielä samaan aikaan. No, katsotaan miten käy. Toivon, että asiat järjestyvät.