L
Lissu123
Vieras
Ollaan seurusteltu puolisen vuotta... Itse olen jo suunnitellut tulevaisuuttamme tai siis lähinnä haaveillut vauvasta yms. Poikaystäväni on ehkä hieman ahdistunut innokkuudestani ja haluaakin nyt ottaa aikalisän ja miettiä mitä haluaa suhteeltamme. Itse olen tunnustanut ja tunnistanut olleeni liian innokas ja olen valmis "joustamaan", jotta saisimme suhteemme kuntoon. Tietenkin haluan sallia poikaystävälleni mietintätauon, vaikka tuntuu pahalta ja ikävä on kova! Mutta kertokaa, voiko tästä edes seurata mitään hyvää vai onko kyseessä ero (jota poikaystäväni ei ehkä vaan uskalla sanoa ääneen)?