A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Minä taas en haluaisi olla elätettävänä kun rahasta aina tiukkaa mutta pakko kai se on.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Annu kerroppa mitä vaihtoehtoja mulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Olen käynyt ammatinvalintapsykologilla ja hakenut useaan kertaan niihin paikkoihin mitä hän suositteli en vain ole päässyt.Lisäksi olen kymmeniin työpaikkoihin hakenut enkä ole päässyt.En omasta tahdostani kotona ole.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:No kun olen 18v yrittänyt päästä pois kotoa niin eipä taida ikinä tärpätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei mee yleensäkään järkeen, että jos on yhteinen koti, lapsi/lapset, lainat yms. niin sitten rahat jaetaan puoliks, sun ja mun rahat. Mut eipä mun tarviikaan.
Surullista vaan että raha merkkaa ihmisille kovin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei mee yleensäkään järkeen, että jos on yhteinen koti, lapsi/lapset, lainat yms. niin sitten rahat jaetaan puoliks, sun ja mun rahat. Mut eipä mun tarviikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei mee yleensäkään järkeen, että jos on yhteinen koti, lapsi/lapset, lainat yms. niin sitten rahat jaetaan puoliks, sun ja mun rahat. Mut eipä mun tarviikaan.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Ei mulle raha mitenkään erityisen paljon merkkaa, mutta siitä huolimatta mun mielestä rahat ovat omia, kun ne itse tienaa ja työtä niiden eteen tekee. Tosin eipä mulla ole koskaan ollu tarvetakaan toisen kukkarolle mennä, näin olen asiat hoitanut.