Mies ei ymmärrä, miksi suutuin... Yllätys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -?-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-?-

Vieras
Tänään piti juhlia...vuosipäivää.
Hän itse ehdotti sitä soittaessaan töistä, ja soitti uudelleen töitten jälkeen, et jos tois vaikka viinipullon.
No sit seuraavaksi olikin menossa käymään kaverin luona saunassa, ja tulee sen jälkeen. Ok. Ei siis asuta yhdessä.
Lopulta tulee puhelu, mä jäänkin tänne, et kai loukkaannu.
No en, en loukkaantunut, suutuin. Jos jotain sovitaan, siitä pidetään kiinni!!!

Tosi ikävä temppu, en muutamaan päivään vastais kyl sinuna viesteihin enkä soittoihin. Mää suuttuisin myös ite tollasesta, kumma juttu et pitää luvata ja sit ei kuitenkaan voi pitää lupaustaan... Niin raivostuttaa käytöstä tollanen, inhoon yli kaiket tollasia ihmisiä :kieh:

miehiä vaivaa haluatko olla minun kanssa vai niinden kavereiden kanssa. Tiedän että miehet on aika säälittäviä näitten asioitten kanssa "miten muistan naistani merkki päivänä" Huomasin kun olin pari suhteessa että kun oli rakastanut niin tuli ihania viestejä ja lahjoja. No kun se tunne hävis lähinnä tuli tunne "mitäs sinä täällä teet ja keksi jotain muuta tekemistä. Minä oon nyt näiden kavereiden kanssa". Tiedän että jos erimielisyyksiä niin yleensä johtaa eroo jos ei voi puhua toiselle joten Tää sitten minun tarina ja miten kävi.eikä tarkoita että kaikkille käy niin.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Kyllä nuo viinin litkijät tiedetään, te naiset olette niin helposti sumutettavissa mihin vain kun kertoo että juo viiniä pari lasillista ihan maun vuoksi vain.

ja me luotetaan niin pitkään kun saadaan muuta tietoa.

Yhteistyössä