C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24435007:Ettei vaan olisi livauttanut pienen valkoisen valheen jonka ei soisi paljastuvan.
"Olen lihaksikas ja urheilullinen"
![]()
Vitsi kun mä löytäisin sen ketjun jostain...siitä tuli aika hassu lopulta.
Siis en nyt sano, että tää sun mies on sellainen, mutta... no joo, toi palapelimies ainakin on ihan rehellisesti varmaan ollut kiinnostunut, mutta ei vaan uskalla kun on joko niin ujo tai niin satutettu parisuhteissa. Mut siis ei siitä mitään koskaan tullut. Etenkään sen palapelijutun jälkeen. :kieh: Kuka v****u nyt muka tekee palapeliä mieluummin kuin SYÖ MUN PIIRAKKAA! Mä söin sen sitten itse
![]()
Ehkä se otti noi sun piirakkajutut vihjailuna. Tai ehkä ne olikin sitä. Harva mies tekee mieluummin palapeliä kuin viettää aikaansa aidon piirakan äärellä. Sillä saatto olla ongelma...
Vitsi kun mä löytäisin sen ketjun jostain...siitä tuli aika hassu lopulta.
Siis en nyt sano, että tää sun mies on sellainen, mutta... no joo, toi palapelimies ainakin on ihan rehellisesti varmaan ollut kiinnostunut, mutta ei vaan uskalla kun on joko niin ujo tai niin satutettu parisuhteissa. Mut siis ei siitä mitään koskaan tullut. Etenkään sen palapelijutun jälkeen. :kieh: Kuka v****u nyt muka tekee palapeliä mieluummin kuin SYÖ MUN PIIRAKKAA! Mä söin sen sitten itse
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24435007:Ettei vaan olisi livauttanut pienen valkoisen valheen jonka ei soisi paljastuvan.
"Olen lihaksikas ja urheilullinen"
![]()
No hitto.Mä tein sellaisen aloituksen kerran tänne, kun mä tosiaan netistä kanssa bongasin sellaisen tyypin... mesessä juttu sujui joka ilta tuntikaupallakin, mies vihjaili kaikkea yms. kerran tavattiin kahvin merkeissä ja siitä eteenpäin se aina vetäytyi kun piti tavata. Mutta sitten viimein sovittiin ihan selkeän aika ja paikka, mun luona, ja mä puunaan ja kiillotan, leivon ja kokaan, somistaudun ja kaunistaudun ja odotan ja odotan.. ei kuulu. Sitten mä avaaan koneen ja menen meseen ja kysyn että NO!? Missäs sitä ollaan niin mitä vastaa mies? Mä oon tässä vähän pelannut PALAPELIÄ enkä taida nyt jaksaa enää mihinkään lähteä.
:O
No mitäs hötkyilet, anna sille miehelle aikaa. Ja yritä keskustella aiheesta.
George Clooney-tyyppinen charmikas parransänki.Ja mulla on söpö parta ;D
sillä voi olla monta rautaa tulessa ja haluaa katsoa saako isompaa saalista odotellessa...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24435411:Kun vedätys on tarpeeksi pitkällä ja aika on otollinen, se paljastaa miksi ei voi tavata.
Se on jonkun alkuasukasheimon panttivankina ja tarvitsee 20000 lunnaisiin päästäkseen vapaaksi.