Miksi tämä mies välttelee mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annika"

Vieras
Sattumalta törmätty netissä. Ei tosin missään deittipalstalla. Bongasin mieheltä nettideitistä profiilin, jossa hän käy päivittäin. Eli on siis selvästi haku päällä.

Mua ei kuitenkaan halua tavata. Ei sano suoraan, mutta jos vinkkailen, niin kiertelee ja kaartelee. Ei silti suoraan lopeta yhteydenpitoakaan.
Mikä voisi olla syynä? Sinkku haku päällä oleva mies ei kuitenkaan halua tapailla naista?
Kaksi kertaa olen suoraan pyytänyt kahville yms, mutta joka kerta ollut joku syy, miksi ei pääse. Toisaalta kovaa kyselee välillä, mitä aion tehdä yms..

Mä olen näyttänyt twitteristä kuvani ja tietää miltä näytän. Olen kyllä ihan kaunis, joten en tosiaan usko, että se naamasta olisi kiinni. Tosin olen 15-vuotta nuorempi.

Sillä on jo joku toinen, jonka kanssa katsoo, miten tilanne etenee. Toisekseen, mikset sä vaan kysy siltä suoraan? Hankala kenenkään toisen ihmisen ajatuksia tietää satavarmasti.

Mä olen kaksi kertaa suoraan kysynyt ja jotenkin kierteli. Musta tuntuu aina, että mies osittain haluaisi lähteä ja osittain ei.
Tänään laitoin viestiä suoraan, oletko kotona ja vastasi sitten 2,5h päästä yhdeksän jälkeen, että on kotona. Eli jotenkin tuntuu, että tajusi että ehdotan tapaamista ja yhdeksän jälkeen olen jo varmasti muualla menossa.

Miksikö välttelee? No ethän sinä itsekkään varmasti kiinnostu kaikista miehistä jotka kiinnostuvat sinusta vaikka oletkin sinkku. Vaikka mies on vapaa ja hakee seuraa niin eihän se kuitenkaan sitä tarkoita että hänen pitäisi innostua kaikista halukkaista.

Tai sitten hänellä todellakin on joku toinen josta on kiinnostunut mutta ei vielä tiedä tuleeko siitä mitään ja haluaa samalla pitää sinua ns. varalla laittelemalla viestejä jne.

No me ei olla nähty ja itse olisin innokas tapaamaan kyllä tyyppejä. Eihän nyt lyhyt kahvittelu mitään tee.
Tai jos olisin mies, niin sanoisin suoraan jotakin tyyliin "tällä hetkellä en nyt oikein ole innokas tutustumaan uusiin ihmisiin" tms

Se ei tiedä, että mä tiedän deittiprofiilista

Jos mies on oikeasti kiinnostunut susta, se tulee vaikka kiviseinän läpi
nähdäkseen sut. Jos sä kysyt ja se välttelee, niin kannattaa jättää välistä.
Ei oo tarpeeksi kiinnostunut, mutta ei viitsi varmaa nakki laittaa sivuunkaan, jos
joskus tulee tarvetta... Miehet on yksinkertaisia. Odota sitä miestä joka
ihastuu suhun hullusti ja oikeasti. Ton miehen kanssa saat vain päänsäryn.

Välillä on tosi mukava ja kyselee ja välillä tosi hiljainen ja outo.

Mä itse ajattelisin tuona miehenä, että lähtisin käymään kahvilla muuten vaan zekkaas tilanteen..

Miksi siis sinkku mies "haku päällä" ei lähtisi ihan kivannäköisen naisen kanssa juomaan kupin kahvia?

[QUOTE="Annika";28514586]Välillä on tosi mukava ja kyselee ja välillä tosi hiljainen ja outo.

Mä itse ajattelisin tuona miehenä, että lähtisin käymään kahvilla muuten vaan zekkaas tilanteen..

Miksi siis sinkku mies "haku päällä" ei lähtisi ihan kivannäköisen naisen kanssa juomaan kupin kahvia?[/QUOTE]

koska se ei ole susta yhtään kiinnostunut, usko jo. Menisitkö itse vaikka Matti Nykäsen tai Timo Soinin kanssa kahville? Se tietää jo nyt ettei ole susta kiinnostunut joten miksi tuhlata aikaa kahvitteluun. Ehkä oot sille liian nuori, liian pullea, liian blondi, liian ruma, liian laiha, liian kaunis tai mitä tahansa. Sitä ei vaan kiinnosta!!!

1. Se ei ole kiinnostunut
2. Se on liian juro ja ei vaan osaa lähestyä, jännittää
3 . Haluatko oikeasti miehen, joka roikkuu joka päivä deittinetissä tms? Oikeesti.. Ei normaali ihminen joka ilta käy missään nettideitissä. Se on sosiaalisesti varmaan vähän juro
4. Voit olla liian nuori ja nätti ja mies "häpee" itteensä

[QUOTE="Annika";28514649]No ehkä niin. Olenkohan mä nyt sitten nolannut itseni vaan :( ?[/QUOTE]

En sanoisi nolannut, mutta olet antanut miehelle tyrkyn epätoivoisen naisen kuvan itsestäsi.

Miehet eivät ole kuin naiset, eivät pelaa pelejä. eivät ole vaikeasti tavoiteltavia jos on näköpiirissä nainen jonka haluavat, joko sänkyyn tai seurusteluun tai mihin vain.
Jos tämä mies olisi sinusta kiinnostunut, niin olisitte tähän mennessä olleet jo monilla kahvittelutreffeillä

Mutta valitettavasti tämä mies on liian kohtelias, ei halua sanoa sinulle suoraan vaan juttelee muuten vain.

Älä roiku, mies ei ole kiinnostunut.
Mies ei pitkitä tapaamista, jos nainen kiinnostaa, vaan iskee kiinni kuin sika limppuun

No en mä mikään tyrkky ole :( olisi se mieskin voinut suoraan sanoa..

Mä olen aika sosiaalinen luonne ja ehkä saanut sitten väärän kuvan..

Harmittaa itseni puolesta vähän. Ei kyllä asuta onneksi samassa kaupungissa.

Yhteistyössä