Miksi tämä mies välttelee mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulle ei näköjään mene millään perille ettei sitä kiinnosta, no jatka vaan ahdistelua niin pian tipahtaa kutsu poliisilaitokselle kuulemiseen lähestymiskieltoasiassa :D

[QUOTE="Annika";28514839]Mies laittaa itsekin viestiä. Kysyi mm. olenko facebookissa, kiinnostunut työstäni yms...[/QUOTE]

Haluisko se tutustua paremmin ennen kuin päättää, haluuko tavata? Vaikea kyllä arvata, mistä kiikastaa...

Syitähän voi olla tosi monia. Oletko varma, että on edes sinkku. On noilla deittisivustoilla ennenkin varattuja miehiä pyörinyt. Tai sitten - kuten moni ehdottikin - sillä on joku viritys meneillään, mutta pitää sua varalla, koska kuitenkin kiinnostat. Tai se voi olla kahden vaiheilla, ehkä teidän ikäero tai joku muu asia saa epävarmaksi. Jne.

Se on varattu ja haluaa tietää että saanti on varmaa, ettei tule ensitapaamiseen ihan turhaan. Lisäksi haluaa varmistua, ettet elättele toiveita muusta kuin seksistä.

[QUOTE="Hmm";28514677]En sanoisi nolannut, mutta olet antanut miehelle tyrkyn epätoivoisen naisen kuvan itsestäsi.

Miehet eivät ole kuin naiset, eivät pelaa pelejä. eivät ole vaikeasti tavoiteltavia jos on näköpiirissä nainen jonka haluavat, joko sänkyyn tai seurusteluun tai mihin vain.
Jos tämä mies olisi sinusta kiinnostunut, niin olisitte tähän mennessä olleet jo monilla kahvittelutreffeillä

Mutta valitettavasti tämä mies on liian kohtelias, ei halua sanoa sinulle suoraan vaan juttelee muuten vain.

Älä roiku, mies ei ole kiinnostunut.
Mies ei pitkitä tapaamista, jos nainen kiinnostaa, vaan iskee kiinni kuin sika limppuun[/QUOTE]

Onko tämä täysin totta miehistä? "Iskee kiinni kuin sika limppuun".
Eikö miehillä koskaan ole epävarmuuksia? Eikö miehet ujostele tai jännitä tapaamista?

Voiko olla että on kiinnostunut, mutta pitkittää tapaamista?

[QUOTE="Mies";28514660]1. Se ei ole kiinnostunut
2. Se on liian juro ja ei vaan osaa lähestyä, jännittää
3 . Haluatko oikeasti miehen, joka roikkuu joka päivä deittinetissä tms? Oikeesti.. Ei normaali ihminen joka ilta käy missään nettideitissä. Se on sosiaalisesti varmaan vähän juro
4. Voit olla liian nuori ja nätti ja mies "häpee" itteensä[/QUOTE]

Mitä tulee kohtaan kolme...

Päivällä kävin kaverini ja lastemme kanssa lenkillä, vähän myöhemmin taloon pullahti kymmenen vierailijaa kahvittelemaan. Illemmalla kävin silti eräällä deittipalstalla, koska myöhemmin iltaisin en enää pääse liikkumaan missään (lapset) ja kapakoissakaan en tykkää pyöriä. Koen silti olevani sosiaalinen ja normaali :D

jos se on mun mies.. joka jahkaa sen kanssa että ottaako eron vai ei.. sit se pitää sua varalla jos eroaakin musta.

meillä on oikeesti aika sekava tilanne. mies muutti omaan asuntoon,mutta ei oo pistäny avioeroa vireille. ei suostu keskustelee mistään syvällisestä(mut siihen se ei oo koskaan pystynytkään). kuitenkin halaa mua ja välillä viettää täällä aikaa..

väittä äettä sillä ei oo toista.. mutta ei osaa sanoa että miksi ei voisi koettaa ratkaista ongelmia vaan pakenee. mä taas luulen että sillä on toinen nainen,ei ehkä fyysisesti vaan ajatusasteella...mut ei tiedä mitä haluaa..

mun neuvo..anna tuollaisen miehen olla..

-voi olla että miehen syy tohon käytökseen on sekin että hän häpeää itseään(tarkoitan tota miestä mistä sä puhut).. mutta jos mies on valmiiksi sellainen että epäilee itseään,niin suhteesta kenenkään kanssa ei tule mitään.. sillä sellainen mies ottaa kaiken kritiikin syvälle itteensä(niinku mun mies) ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena ja käpertyy itseensä.. toisenlainen mies ajattelis että jaa meillä on ongelma,miten tämä ratkaistaan.

sillä miehelle josta haaveilet saattaa olla myös isoja syitä hävetä itteensä.. esimerkiksi mielisairaus.. lääkitys..

[QUOTE="Annika";28514839]Mies laittaa itsekin viestiä. Kysyi mm. olenko facebookissa, kiinnostunut työstäni yms...[/QUOTE]

Voisiko jutella kohteliaisuudesta niitä näitä? Tai siksi, koska on tylsää?

Kysy häneltä suoraan, onko mies kiinnostunut tapaamaan sinua vai ei. Kysy myös suoraan, mikä miehellä on hakusessa; mahdollinen parisuhde jos kaikki natsaa, kahviseura, seksi vai ystävyys. (Lukeeko miehellä mitään asiaan viitaten profiilissaan?)

Se on oikeesti naimisissa ja joku konsultti tms. jonka pitäis saada aikasekseen jotain työjuttuja siellä koneella ollessaan. Koneella roikkuminen on vain selitys sille että "en mä voi olla lasten kanssa enkä tehdä kotitöitä kerta mulla on töitä..." ja sieltä se sitten toivorikkaana bongailee parempaa elämää. Mutta oikeesti ei halua jättää kiljuvia lapsiaan ja nalkuttavaa väsynyttä akkaansakaan...

Mahdollisesti nalkuttava akka jopa elättää sitä miestäkin, koska eihän se yrittäminen ja konsultointi mitään tulosta tuo mikäli deittipalstoilla seikkailee kun pitäis töitä tehdä..

Yhteistyössä