Mies ei tee aloitteita seksin suhteen. Todella turhauttavaa. En tunne itseäni enää naiseksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskastunut

Vieras
Kolmekymppinen mieheni ei nykyisin tee aloitteita seksin suhteen juuri koskaan. Humalassa haluaa seksiä, mutta ei siitä silloin tule mitään.

Joskun vedän pultit, ja valitan asiasta, hän syyttää minua kylmäksi, ja moittii siitä, etten koskettele häntä tarpeeksi.

Mikä avuksi?

katopa tosiaan, ala tehdä nyt niinkuin miehesi on sanonut aj malta joku 2 vkoa seurailla tilannetta (muutos ei tule hetkessä) katso muuttuuko mikään ja jos ei niin kissa pöydälle ja kysyt huomasiko mies, että sä olet nyt tehnyt, niinkuin hän halusi jne...

Ongelma on vielä se, että minä teen todella pitkää päivää töissä, ja mies on kotona. Illalla kun oon saanut kaikki omat hommani hoidettua, ja oliskin hetki aikaa kahdenkeskiselle touhuilulle, niin mies pelaa koneella/katsoo telkkaria ja makaa sohvalla. Mulla on siis tällä hetkellä arki-iltoina vapaa-aikaa 2 tuntia illassa, ennen nukkumaanmenoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän täisin.;22499775:
Olet varmaankin läski, etkä enää haluttava. Miehesi on rakaSTUN UT OHONKIN MUUHUN KUIN NYKYISEEN OLOMUOTOOSI.

En ole läski. En ole synnyttänyt. Olen mieheni (ja muidenkin) mielestä kaunis.
Kysyntää olisi muuallakin, muutkin miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita.

Yhteistyössä