Seksistä riitely parisuhteessa - Suutunko turhasta? Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja solmussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä ongelma on miehen haluttomuus/intohimonpuute. tiedän ap:n tunteen ja suuttuisin itsekkin/suutunkin.

Sama juttuoli meillä. Mies kieltäytyi lopullisesti seksistä, kun aloin odottaa. Meillä ei ollut mitään kolmeen vuoteen. Erosimme ja löysin nopeasti toisen. Nyt koko miehen puolen suku haukkuu minua ja sanoo minun pettäneen. Myönnetään: petinkin. Eropäätös oli kyllä jo tehty, mutta asuttiin vielä yhdessä. Ei kaduta sitten yhteen. Toisen alistaminen seksittömään elämään on sadistista.

Jos tilanne ei muutu, eli jos mies ei ala huomioimaan, niin harkitse miehen laittamista vaihtoon.

Mun ex-mies käytti seksiä hallitsemiseen. Aina se, joka haluaa tai tarvitsee vähemmän seksiä kuin kumppani, pystyy pelaamaan seksillä ja pitämään toista otteessaan, vaikka parisuhteessa seksin pitäisi olla molemmille hyvää, tasapuolisesti.

Meilä synkkaa kyllä silloin kun seksiä on riittävästi. Mutta sitten kun sitä on liian vähän, se aiheuttaa ongelmia. Yksi syy vähenemiseen on miehen sairastaminen, joka toi hänelle itsetunto-ongelmia, ja sitä kautta vaikutti seksiin myös.

Meillä tas mies tulee melko hitaasti, ja ajattelen usein, että onko minussa vikaa. Että enkö ole tarpeeksi haluttava?

Ole onnellinen, että tulee hitaasti, parempi se kuin liian nopeeta.
Meillä alkoholi vaikuttaa hidastavasti, muuten se on siinä ja itse et pääse mukaan.

minun mielestäni mieheni voi yhtä hyvinkin pettää minut ja olla ilman minua
hänellä on peli riippuvuus minä suutuin ja mieheni huusi minulle turhaan seksiä etullut siloin minä huomasin että hänellä onkin jo toinen nainen häntä todela paljon nuormpi ala ikäinen viellä huhuh minulla on jo uusi mies t:mimmi

hyi mä en tommosta haluakaan mä otan sen toisen ja sillä selvä
minulla ja sillä toisella on jo suhde hihi mikäs siinä seksi on mielestäni kivaa ja tätsit
t:mimmi 22vuotta

kuka voisikaan olla näin ihana osta kukkia osta namia osta kokista osta osta
ihanaaa! kun on omarakas olenkin ollut senkaa pedissä ja molemat tekivät aloiteen
t:mimmi onnen tyttär