V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justiinsajuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttää kun tuollaisia pelkosektioita on mentykin keksimään. Synnytin ensimmäisen lapseni aika pikkulikkana, jos suoraan sanon. Iältäni ja kooltani olin pieni, mutta eipä tullut mieleenikään synnyttää lastani muuten kuin on tarkoitettu. Ja hienosti se vauva sieltä tulikin, sisulla ja myös sillä kivulla. Ja minustakin on outoa, että pelkää jotain mitä ei ole kokenut. Itse en osannut pelätä etukäteen juuri tuosta syystä.
Et taida olla tekstistäsi päätellen kovin koulutettu tai fiksu ihminen.
Myönnän kyllä, että hieman kärjistetysti kirjoitin tuon. Että herättäisi huomiota. Ainakin arvosanojeni, äo-testien mukaan olen älykäs, mutta oikeastaan en mitään sellaista vaikutelmaa tässä hakenutkaan. Tuosta tekstistä saa siis melko vapaasti ajatella mitä vaan haluaa.
Haha. Kuule äö-testit ei kerro mitään sosiaalisesta älykkyydestä mikä sulta puuttuu totaalisesti.
Kyllä ne jotain kuitenkin kertovat ja se on äo-testi ei äö-testi että haha vaan. Minullehan on aivan sama mitä sinä olet minusta mieltä muutaman lauseen kirjoitettuani. Enpä muuten olisi kovin otettu sinunkaan sosiaalisesta älykkyydestäsi.