Mies ei saa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BB

Vieras
Mun mies on kovana jo mun katselusta, mutta kun tullaan tositoimiin mies harvoin tulee. On kokeiltu traditionaalisesti, käsipelillä ja suulla, mutta mies vain kiihottuu enemmän vaan ei tule! Tai siis joskus tulee, ja silloin sillä oikeesti pyörii silmät päässä ihan pelottavasti!
Kuulemma ole hänelle ongelma (ja tykkää "hoitaa" mut muutenkin, eli ite en ole puutteessa). Vaan kun mies jaksais vaikka tuntitolkulla ja minä en! Mies tietää tämänkin, eli vaan toteaa että nyt ei päästä sinne, eli ei jyystä loputtomasti.
Vaan musta olis kiva jos hänkin pääsis tuleen useammin! Onko kellään ideoita tähän?

Mitähän tuohon kirjottais.
Itselläni kun on hiukan samaa "vaivaa". Mahdollisia jarruja voi olla vaikka kuinka, mutta se on melko varmaa että ärsykettä on liian vähän. Mieshän saa noin 40 prosenttia kiihoketta visuaalisesti, silmiensä kautta, loput on se miltä tuntuu............siis tuolla alosastolla.

Minulla laukeaminen on mahdollista vaikkapa muutamassa minuutissa. Se edellyttää tapauksessani että nainen yllättää minut täysin ja ottaa minut naaraan lailla. Siinä on jotain eläimellistä mistä pidän.
Samoin tapahtuu jos esim. katseilla ymmärretään että kohta naidaan, niin silloinkin kun yllätän naiseni niin saatan tulla nopeasti.
Jos taas menee pitkäksi epävarmankin tuntuiseksi hiplailuksi niin sehän ei lopu koskaan.
Ärsykettä pitää olla kunnolla, varsinkin jos miehellä on kokemuksia erilaisista kumppaneista niin niistä vaan jää päälle ne naaraat jotka ovat toimekkaita, osaavat ja ottavat miestä estoitta.

Eli oletko liian hellä ja hienotunteinen? Oletteko avoimia teillanne ja puheissanne, puhutteko tosiaan siitä mitä todellakin haluatte, estoitta?
Älä heittäydy liikaa nauttijan rooliin, vaan ota sitä miestä, toisinaan aivan ja pelkästään omillakin ehdoilla. Kyllä miehetkin tykkää kun heitä otetaan rohkeasti.

Sanotaan että nainen kuin nainen pystyy laukaisemaan miehen kunnon suihinotolla ja runkkauksella kunhan tekee sen päättäväisen voimakkaasti, eikä paljon kysele että onko nyt hyvä.

Mun mies on kovana jo mun katselusta, mutta kun tullaan tositoimiin mies harvoin tulee. On kokeiltu traditionaalisesti, käsipelillä ja suulla, mutta mies vain kiihottuu enemmän vaan ei tule! Tai siis joskus tulee, ja silloin sillä oikeesti pyörii silmät päässä ihan pelottavasti!
Kuulemma ole hänelle ongelma (ja tykkää "hoitaa" mut muutenkin, eli ite en ole puutteessa). Vaan kun mies jaksais vaikka tuntitolkulla ja minä en! Mies tietää tämänkin, eli vaan toteaa että nyt ei päästä sinne, eli ei jyystä loputtomasti.
Vaan musta olis kiva jos hänkin pääsis tuleen useammin! Onko kellään ideoita tähän?

Pieni vastuu on myös sinulla. Liukkarit pitkittää yhdyntää, vaikka tuskin niitä käytätte. Toinen asia on, että et kai vain makaa lahnana?

Viimeksi muokattu:
Pieni vastuu on myös sinulla. Liukkarit pitkittää yhdyntää, vaikka tuskin niitä käytätte. Toinen asia on, että et kai vain makaa lahnana?

Kylla oon ihan aktiivinen :)
Ja kuiskutan korvaan mitä tiedän että mies haluaa ("you are my bitch, I am going to use you for my pleasure...) Näistä asioista on puhuttu, ja mies on sanonut että tykkää kun minä oon "päällä" sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ja on kokeiltu toisin päin, hän tykkää olla päällä kans!

Viimeksi muokattu:
Ja kuiskutan korvaan mitä tiedän että mies haluaa ("you are my bitch, I am going to use you for my pleasure...) Näistä asioista on puhuttu, ja mies on sanonut että tykkää kun minä oon "päällä" sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ja on kokeiltu toisin päin, hän tykkää olla päällä kans!

Kun nainen on päällä, niin en laukea kovinkaan herkästi, koska siemensyöksyyn vaikuttavat lihasjännitykset ja alla makaan vain rentona..

Jos olen itse päällä, niin voin kropan lihaksilla säädellä sitä koska tulen. Oletan kuitenkin että miehesi osaa tämän...

Kun nainen on alla ja käyttää lantiopohjanlihaksiaan, niin aika vaikea siitä on laukeamatta poistua...

Viimeksi muokattu:
Mies ei kykene rentoutumaan tai ei ole muuten henkisesti mukana tilanteessa. Hän pidättelee tiedostamattaan. Onko suhde muuten kunnossa? Jospa mies haluaakin, että sinä olisit jotain muuta kuin "his bitch"?

Helpottavaa kuulla että muillakin on sama homma. Alan olla jo aika epätoivonen :/ Aiemmat kumppanini ovat kyllä lauenneet nopeasti, joten ihmetyttää tämä. Alkaa jo itsetunto painua miinuksen puolelle.

Joillain miehillä on sellainen pulma, että he ovat harrastaneet liikaa itsetyydytystä ja tämän myötä on mennyt kyky laueta yhdynnässä.
Oletko kysynyt ihan suoraan poikaystävältäsi, olisiko kyse tästä?

Joillain miehillä on sellainen pulma, että he ovat harrastaneet liikaa itsetyydytystä ja tämän myötä on mennyt kyky laueta yhdynnässä.

Ainokainen kirjoittaa totuuksia. Monet miehet ovat tottuneet tuottamaan itselleen laukeamisen ja siitä syystä naisen kanssa homma ei enään toimikkaan jouhevasti.
Tosiasia on että kun mies runkkaa niin puristava ote on ilmeisesti voimakkaampi mitä pillu pystyy antamaan. Ärsyke on vahvempi ja tuottaa laukeamisen.
Samasta syystä joku peppuseksi tuntuu paremmalta, kakkonen kun on useimmin tiukempi kuin ykkönen.

Wanha sanonta onkin että kun nainen ottaa kiinni kullista niin otteen pitää olla voimakkuudeltaan samaa luokkaa kuin ison valurautapannun kahvasta. Siis puristavaa otetta pitää löytyä riittävästi. Runkkauksessa myös nopeudella on suuri merkitys, jonka mies hallitsee suhteessa kiihottumiseensa.
Hellillä silittelyillä peli on kyllä menetetty.

Viimeksi muokattu:

Turha käyttää kieltään vieraan kielen puhumiseen seksin aikana :). Ensinnäkin turhan pitkä ja keinotekoinen lause. Ei siis ihme jos pitkittyy ja älyllistyy koko homma. Aivot narikkaan niin, ettei muista mitään yksityiskohtia. Antaa halujen viedä. Ei välttämättä tarvita kovia otteita - enemmänkin yllätyksellisyyttä.

Viimeksi muokattu:
Turha käyttää kieltään vieraan kielen puhumiseen seksin aikana :). Ensinnäkin turhan pitkä ja keinotekoinen lause. Ei siis ihme jos pitkittyy ja älyllistyy koko homma. Aivot narikkaan niin, ettei muista mitään yksityiskohtia. Antaa halujen viedä. Ei välttämättä tarvita kovia otteita - enemmänkin yllätyksellisyyttä.

Tuo muuten pitää paikkansa. Olen pari kertaa erehtynyt sanomaan naiselle jotakin rakastelun aikana ja oikein nolottaa, kun nainen on aivan kuin unesta herätetty ja kysyy , että jaa mitä.

Tuo runkkausjuttu ei kyllä pidä paikkaansa ja on vahingollista syyllistää miestä itsetyydytyksestä. Siitä asiasta tehdään muutenkin niin likainen, että ihmiset häpeävät sitä, vaikka se on hyvin luonnollinen osa ihmistä.

Laukeaminen on keskittymisen tulos ja sitä voi harjoitella myös itsetyydytyksessä. Hyvin paljon laukeamiseen vaikuttaa lataus, eli muutama päivä ilman rakastelua tuo sopivan jännityksen ja energian.

kai se menee niin, että nuoren miehen pitää harjoitella pidättämään ja vanhemman harjoitella nopeampaa laukeamista.

Viimeksi muokattu:
Pakko vielä lisätä, että miehen siemensyöksyyn vaikuttaa myös se miten voimakkaasti häpyluunne painautuvat toisiaan vasten. Eli miehen laukeaminen herkistyy niin, että hän on päällä ja hän jännittää niskansa, pakaransa ja painautuu sinua vasten. Vastaavasti yhdyntää pitkitetään rentouttamalla kyseiset paikat ja juttelemalla..

Tarkoitinkin viestissäni että mies tyydyttää itseään "normaalia" enemmän.
Niitähän on nettirunkkareita jotka kiitjottuu vain ja ainoastaan jostain määrätyistä jutuista.
Eihän silloin se kotituttu nainen tunnu samalta.

Kyllä tässä puhutaan asiaa, toinen mikä voi vaikuttaa on sitten masennuslääkitys, eihän miehelläsi ole moista päällä?

Viimeksi muokattu:
Turha käyttää kieltään vieraan kielen puhumiseen seksin aikana :).

Kai sekin on mahdollista, että ap:lla on ulkomaalainen mies?

Pakko vielä lisätä, että miehen siemensyöksyyn vaikuttaa myös se miten voimakkaasti häpyluunne painautuvat toisiaan vasten.

Oho, tää oli uutta tietoa, kiinnostavaa! :) Ja hienoa jos pitää yleisemminkin paikkansa, tuntuuhan sen alueen voimakas hankaus naisestakin hyvältä, joten win-win ;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä