PETOLLINEN MIES!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maippi-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli tavallaan melkoinen "järkytys" lukea tästä täältä.. netistä.. Olen nimittäin tämä toinen nainen, joka tässä jutussa mainitaan.

Valehtelin tietysti omalle miehelleni (naimisissa ei olla, mutta ei se nyt tässä ratkaiseva tekijä ole), joka tosin asuu monen sadan kilometrin päässä, mutta kuitenkin oletti, että olen hänelle uskollinen.

Lisäksi valehtelin kun lupasin etten olisi enää tämän miehen kanssa tekemisissä..

Ja nyt tuntuu, että tässä on vain valheita puolin ja toisin.. Ehkä tämä olisi tapahtunut alkuperäiselle kirjoittajalle ilman minuakin, jonkun toisen kanssa, sitä en voi tietää, mutta mitään pahaa en todellakaan tarkoittanut tehdä kenellekään!

Se, minkä tiedän, on se, että omat tunteeni ovat ainakin aitoja ja todellisia.

mutta jos nyt otat sen ukon niin silloin teet erittäin väärin, silloin sinustakin tulee petturi. Koska nyt tiedät tilanteen josta ukko on lähtemässä. Sika mies. Mulle ei ainakaan kelpais. Mistä tiedät ettei tee sulle joskus samalla tavalla.

Ei herätä tipan tippaa kunnioitusta !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 11:12 joo joo kirjoitti:
mutta jos nyt otat sen ukon niin silloin teet erittäin väärin, silloin sinustakin tulee petturi. Koska nyt tiedät tilanteen josta ukko on lähtemässä. Sika mies. Mulle ei ainakaan kelpais. Mistä tiedät ettei tee sulle joskus samalla tavalla.

Ei herätä tipan tippaa kunnioitusta !

Vai niin, no jos olisin silloin alunperin tiennyt koko asian niin olisi ihan eri tilanne ollut. En sitten vain ollut tarpeeksi vahva senkään jälkeen kun tiesin totuuden. Mutta kyllä minä nyt niin tämän asian olen käsittänyt, etten pelkästään minä tätä tilannetta aiheuttanut.

Ja totta, en tiedäkään etteikö tekisi. Mitäpä täällä maailamssa ennalta tietäisi.

Totta; mitäpä täällä maailmassa ennalta koskaan tietäisi.

Ja kuulkaas sekin on totta, että vaikka miten monta hyvää ja pitkäaikaista liittoa on saanut alkunsa siitä, että jompi kumpi on pettänyt puolisoaan tämän uuden kanssa.. ei voida tietää miten tässä tulee käymään. Toivottavasti hyvin kaikille osapuolille, lopulta.

Eiköhän tänne kirjoitellut toinen osapuoli ollut vain joku pilailija? En itse haluaisi tuollaista miestä edes toisena naisena, ei kukaan mies ole niin rakas, että tuplapetoksen anteeksi antaisin.

Yhteistyössä