Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no enpä ole lahjoja osannut pyytääkään tai ajatella, siinä pikkunyytissä on ollut lahjaa tarpeeksi :heart:
peesi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no enpä ole lahjoja osannut pyytääkään tai ajatella, siinä pikkunyytissä on ollut lahjaa tarpeeksi :heart:
siis mitenkähän tää nyt liitty tähänAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:no ostitko sinä sitten miehellesi lahjan kun onhan se myös hänen lapsensa
Ei mies ponnista synnytyksessä kuule paljon paskaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:siis mitenkähän tää nyt liitty tähänAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:no ostitko sinä sitten miehellesi lahjan kun onhan se myös hänen lapsensa
Ei mies ponnista synnytyksessä kuule paljon paskaakaan.![]()
mä en ole koskaan aatellu noin, että mut pitäis nostaa jollekin jalustalle sen takia, että mä teen lapsen synnytyksessä ja odottamisessa enemmän töitä kuin mies. vieraatkinhan tuo ne lahjat molemmille vanhemmille. meillä ei ainakaa kukann ole käynyt onnittelemassa niin, että lahja olis vain äidille tuotu. mies on tuonut kukkia sairaalaan kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:siis mitenkähän tää nyt liitty tähänAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:no ostitko sinä sitten miehellesi lahjan kun onhan se myös hänen lapsensa
Siten että nainen tekee synnytyksessä kyllä aika paljon työtä ja lahjan ostaminen on ihan huomaavainen ja kiva juttu, varsinkin, jos on etukäteen mennyt sellaista lupaamaan.
Minä taisin saada lahjaksi karkkia, tosin vaatimatta, vaan ihan odottamatta, koska mies vaan on niin kultainen. Ja sain tunnustusta tekemästäni työstä, vaikka teinkin sen ihan vapaaehtoisesti ja mielelläni.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:mä en ole koskaan aatellu noin, että mut pitäis nostaa jollekin jalustalle sen takia, että mä teen lapsen synnytyksessä ja odottamisessa enemmän töitä kuin mies. vieraatkinhan tuo ne lahjat molemmille vanhemmille. meillä ei ainakaa kukann ole käynyt onnittelemassa niin, että lahja olis vain äidille tuotu. mies on tuonut kukkia sairaalaan kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:siis mitenkähän tää nyt liitty tähänAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:no ostitko sinä sitten miehellesi lahjan kun onhan se myös hänen lapsensa
Siten että nainen tekee synnytyksessä kyllä aika paljon työtä ja lahjan ostaminen on ihan huomaavainen ja kiva juttu, varsinkin, jos on etukäteen mennyt sellaista lupaamaan.
Minä taisin saada lahjaksi karkkia, tosin vaatimatta, vaan ihan odottamatta, koska mies vaan on niin kultainen. Ja sain tunnustusta tekemästäni työstä, vaikka teinkin sen ihan vapaaehtoisesti ja mielelläni.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Olin todella odottanut mieheltä lahjaa kun synnytin meille terveen lapsen. Varsinkin kun mies raskausaikana oli puhunut minulle että ostaa lahjan kun vauva on maailmassa. Miksi sitten puhui kun ei kuitenkaan ostanut.
Lisäksi minulla on perussairaus ja vaaransin terveyteni jotta saisimme lapsen. Raskaus oli ns. riskiraskaus ja raskausaika oli vaikea. Tuloksena siis kuitenkin terve lapsi.
Kuitenkin kaiken tämän jälkeen olisin kaivannut pientä lahjaa kiitokseksi kovasta urakasta ja ponnisteluista.
Valitanko turhaan?
Ovatko muut saaneet mieheltä lahjaa, mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Olin todella odottanut mieheltä lahjaa kun synnytin meille terveen lapsen. Varsinkin kun mies raskausaikana oli puhunut minulle että ostaa lahjan kun vauva on maailmassa. Miksi sitten puhui kun ei kuitenkaan ostanut.
Lisäksi minulla on perussairaus ja vaaransin terveyteni jotta saisimme lapsen. Raskaus oli ns. riskiraskaus ja raskausaika oli vaikea. Tuloksena siis kuitenkin terve lapsi.
Kuitenkin kaiken tämän jälkeen olisin kaivannut pientä lahjaa kiitokseksi kovasta urakasta ja ponnisteluista.
Valitanko turhaan?
Eipä ole tullut koskaan mieleenikään vaatia tai odottaa mieheltä lahjaa siitä hyvästä, että _tein_hänelle_lapsen?? Nythän noita on kolme, olisko jo myöhäistä pyytää? Voisin vaatia kolme lahjaa yhell kertaa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:kyllä mielestäni edes kukkien ostaminen äidin suuren työn jälkeen on sopivaa, ja eikös miehet ihan perinteisesti ole jotenkin vaimoaan muistaneet synnytyksen jälkeen?
ja kyllä, meilläkin mies osti molempien synnytysten jälkeen jotain pientä lahjaa. kertoo se vähän siitä arvostuksesta, ja saa naiselle hyvän mielen..
Alkuperäinen kirjoittaja lailai:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Olin todella odottanut mieheltä lahjaa kun synnytin meille terveen lapsen. Varsinkin kun mies raskausaikana oli puhunut minulle että ostaa lahjan kun vauva on maailmassa. Miksi sitten puhui kun ei kuitenkaan ostanut.
Valitanko turhaan?
Eipä ole tullut koskaan mieleenikään vaatia tai odottaa mieheltä lahjaa siitä hyvästä, että _tein_hänelle_lapsen?? Nythän noita on kolme, olisko jo myöhäistä pyytää? Voisin vaatia kolme lahjaa yhell kertaa? :xmas:
Aika harva varmaan vaatii tai pyytää, ei käy mielessäkään siinä vaiheessa. Pointti on siinä että jotkut miehet ovat ajattelevaisempia ja haluavat antaa jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja lailai:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Olin todella odottanut mieheltä lahjaa kun synnytin meille terveen lapsen. Varsinkin kun mies raskausaikana oli puhunut minulle että ostaa lahjan kun vauva on maailmassa. Miksi sitten puhui kun ei kuitenkaan ostanut.
Valitanko turhaan?
Aika harva varmaan vaatii tai pyytää, ei käy mielessäkään siinä vaiheessa. Pointti on siinä että jotkut miehet ovat ajattelevaisempia ja haluavat antaa jotain.![]()
Mulla on juuri tuollainen mies, antaa paljon ja on ajattelevainen vaikkei kallista ostaisikaan. =) Sain ap viestistä sen käsityksen, että terve lapsi olisi syy ostaa vähintään joku kalliimpi koru. Mikä olisi vammaisen lapsen lahjahinta? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän suku on sitten ilmeisesti outo,kun miehet ostaa naisille lapsivuodelahjan,yleensä korun,mitä nainen kantaa ja kun lapset täysikäsiä,koru annetaan lapselle,joka antaa sen mahdollisesti esikoiselleen!
En ole ennen tätä tapaa mitenkään outona pitänyt...mielestäni kaunis tapa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän suku on sitten ilmeisesti outo,kun miehet ostaa naisille lapsivuodelahjan,yleensä korun,mitä nainen kantaa ja kun lapset täysikäsiä,koru annetaan lapselle,joka antaa sen mahdollisesti esikoiselleen!
En ole ennen tätä tapaa mitenkään outona pitänyt...mielestäni kaunis tapa.
Hei! Meillä sama tapa!
Oli mukava aikoinaan saada äidiltäni sormus,jota oli kantanut sormessaan koko elinikäni ja tietää että isäni oli sen ostanut!Oli se hieman erilaista kuin että äiti olisi sen 18v-synttäreinä käynyt ostamassa!Kohta luovutan saman sormuksen esikoiselleni ja muille myöhemmin mieheni ostaman sormuksen!
En ymmärrä miten tämä tapa liittyy materialismiin,kun se lahja on oikeasti sille lapselle myöhemmin!