[QUOTE="aapee";28693296]
Paskaa. Miten sait selville? Tuokin väittää ettei ikinä pettäisi, ei ole sellainen ja blaablaa. On puhunut muutenkin niin paljon kakkaa että en usko.[/QUOTE]
Pettäminen oli ollut siis pussailua. Ja sain selville kun yritti suudella ystävääni myöhemmin ympäripäissään ja ystävä kertoi minulle. Suutuspäissäni sitten otin miehen puhelimen ja katsoin viestit läpi (elämäni ensimmäistä kertaa), jossa sitten oli viestejä tältä ensimmäiseltä naiselta, jonka kanssa oli pussaillut. Nainen olisi halunnut aloittaa suhteen mieheni kanssa.
Jos miehesi tuollaisen katoamistempun jälkeen vain vittuilee sinulle, kuulostaa kyllä pahasti siltä, että kunnioitus sinua kohtaan on aika olematon.
Tosin tuollainen kiukuttelukin voisi olla merkki pettämisestä; kun mieheni vehkeili selkäni takana, hän alkoi kiukutella minulle.
Mutta tosiaan, se pettämismahdollisuus tuskin se suurin ongelma tilanteessanne on. Parasta varmaan antaa tilanteen rauhoittua kuten teitkin, istua sitten kunnolla alas keskustelemaan, mikä mättää, haluaako mies erota. Tai sitten vaihtoehtoisesti jos olet itse päättänyt erota, niin kertoa se sitten miehellesi, paljon mahdollista että hän alkaa anelemaan, ettei halua erota.. Joka tosin on täysin merkityksetöntä, jos ei ole valmis työstämään suhdetta ja muuttamaan käytöstä.