Mies ei oo vieläkään palannut "yhdeltä".

• Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
..
Lähti siis ns. yhdelle tuohon lähikuppilaan kavereiden kanssa jotka kävivät illalla tässä meillä.. Kaikki sanoivat että yhdet vain otetaan ja lähdetään. Ja kuinka ollakkaan, äijää näy vieläkään ja kello käy kuutta!? Koskaan ei näin myöhään ope mennyt vaikka olisi kuinka ollut baareissa. Itse olen vauvan kanssa kotona.. Meillä mennyt huonosti jo kauan aikaa. Olenkin tässä yön pimeinä tunteina tullut siihen tulokseen että ellei jotain ole sattunut niin se sika paskiainen on pettämässä minua :( Mukana oli myös sinkkunainen, joten mahdollisuus on voinut olla. Ja vaikkei oiskaan niin mitä vittua? YHDELLE?

pilipali
No ei välttämättä ole panemassa muita. Voi olla esim mennyt kaverin luokse jatkoille ja sammunut sinne. Mutta en itsekään pitäisi siitä jos mies olisi ilmoittamatta yön poissa kotoa. Meillä on miehen kanssa sovittu että ilmotellaan jos ei tullakaan kotiin yöksi niin ei tarvitse toisen ihmetellä aamulla että mitähän on sattunut.

..
Juu tuossahan lähellä asuvat kyllä, mutta luulisi ilmoittavan että jääkin sinne ellei ole jotain salattavaa. Tai tietäähän kyllä etten tykkää noista reissuista ja siksi voikin olla ilmoittamatta ollenkaan. Ihan sovussa oltiin illalla, siksi ihmetyttää suuresti miten voi näin vaan häipyä? En ikinä voi ymmärtää sitäkään miten voi toista loukata tällä tavoin. Pettänyt on luottamuksen jokatapauksessa. Ei varsinkaan vauvan aikana eletä noin.

..
Kai kuvittelee että kestän mitä vaan tai sitten tahallaan tekee tämmöistäkin jotta pääsis musta eroon. Kyllä mun mitta on täynnä nyt. Siitä ei oo mieheksi, ei kumppaniksi ei mihinkään. Illalla sanoi että ahdistaa nämä iltatoimet (vauvan iltapuurot ym) kun haluaisi vain mennä jo pihalle touhuamaan ym. Nyt saa äijä ihan olan takaa sitä kaipaamaansa omaa aikaa kun heitän sen pellolle! Luulee että minä jaksan tosi hyvin ja hänellä vain on rankkaa. Pitää kuhan vauva tässä herää niin lähteä vähän katseleen ympäristöön näkyykö merkkejä kännikalasta.

"kielo"
Jos se on kuitenkin sammunut sinne kaverin luokse jo aikoja sitten? Jos on sammunut, niin antaisin kyllä mahdollisuuden. mitä jos pakkaisit vauvan vaunuun ja menisit sinne kaverin ovelle pimpottamaan, nyt heti saman tien. Ja antaisit kuulua siinä kaverin nähden, mitä mieltä olet siitä ettei ilmoitella olosta ja menemisistä? Ja revit sen vaikka niskasta kotiin. Sanot, että sinä et ole nukkunut ukon vuoksi koko yönä, joten ei teidänkään tarvi enää nukkua. Ja kerro meillekin, miten kävi.

vanhavaemo
[QUOTE="kielo";28692285]Jos se on kuitenkin sammunut sinne kaverin luokse jo aikoja sitten? Jos on sammunut, niin antaisin kyllä mahdollisuuden. mitä jos pakkaisit vauvan vaunuun ja menisit sinne kaverin ovelle pimpottamaan, nyt heti saman tien. Ja antaisit kuulua siinä kaverin nähden, mitä mieltä olet siitä ettei ilmoitella olosta ja menemisistä? Ja revit sen vaikka niskasta kotiin. Sanot, että sinä et ole nukkunut ukon vuoksi koko yönä, joten ei teidänkään tarvi enää nukkua. Ja kerro meillekin, miten kävi.[/QUOTE]

Ei näin. Kumppania ei nolata kavereiden edessä. Parisuhteen likapyykki hoidetaan kotona!

vanhavaemo
[QUOTE="fiona";28692311]No se on kiva, jos sulla on niin ruusuinen parisuhde. Kuule kun joskus pitää vaan ottaa järeämmät aseet käyttöön, jos nätti puhe ei tehoa.[/QUOTE]

Ei se aina ruusuinen ole. Itse en vain usko tuollaisen julki nolauksen voimaan. Siinä ei ole mitään järeämpää asetta. Saattaa vaan itsensä ja kumppaninsa noloon tilanteeseen.

"saimi"
No mun mielestä on parempi kun nyt hoidat vauvaa ja kun lähdet vauvan kanssa ulkoilemaan ja soitat kaverillesi tunnin päästä ja valitat tuskaasi. Kun mies tulee kotiin, älä sano hänelle sanaakaan. Ole niinkuin hän olisi ilmaa, mutta älä näytä mitään naamoja vaan olet tosiaan niinkuin olisit vauvan kanssa kahden. Hänellä on sitten pallo kertoa missä oli ja miksi meni niin kauan. Kun saatte keskusteluyhteyden kysy suoraan että pettikö sinua.... kerro hänelle, että sinuakin väsyttää tämä vauva-arki ja myös sinä olet tosi loppu. Lapsi kun tulee parisuhteeseen niin se on suorastaan järkyttävän muutos entiseen.... tiedän sen itse kokemuksesta. Meille tuli kaksi lasta 1,8 vuoden ikäerolla. Nyt lapset jo vähän isompia, mutta kyllä rankkaa on. Minä en ole mikään kanaemo ja tuntuu, että tuo lasten tappelu ja kiukuttelu on tosi rankkaa. Tätä se on. Mutta meidän elämä on kuitenkin ihan OK, yritän järjestää vapaata itselleni ja miehelleni sekä joskus saamme yhteistä aikaa, mutta todella harvoin. Tsemppiä sinulle!!!

"aapee"
Ei mulla ymmärrystä heru tuolle jatkuvalle oman navan ajattelulle ja myöskin se ja sama mitä kaverit ajattelee minusta tai meistä. Siellähän se oli sen sinkkunaisen kotona muiden äijien kanssa, en tiedä mitä on tapahtunut. Mulle väittää että pitäisi luottaa mutta minähän luotin että yhdelle lähti!! siis yleensäkkin tietää tosi hyvin että olen loppu, mun valituksiin sanoo vaan: jaa. Sen enempää ei ymmärrystä heru, hänellä on paljon raskaampaa. Tässä se taas nähtiin kuinka välittää, saan huolissani olla yön valvoen ja ymmärtää vaan pitäs.

Onpas kyllä todella itsekäs ja lapsellinen mies. Kuulostaa kyllä todella vahvasti siltä, että miehelle tuli yllätyksenä se, että lapsen tulo muuttaa elämää ja haluaisi takaisin oman vapautensa. Se ei kuitenkaan kehtaa jättää vaimoa ja pientä vauvaa, joten käyttäytyy sitten todella vittumaisesti, jotta sinä lähtisit, sittenpä se saa kaiken mitä haluaa eikä tarvitse olla tarinan roisto (vaikka onhan se, mutta miehet on välillä vähän yksinkertaisia).

Keittiönoita
[QUOTE="tiina";28692429]Miksi näissä tarinoissa aina se äiti suostuu sen lapsen hoitamaan kun mies lähtee viihteelle? mä ainakin lykkäisin vauvan isälle ja lähtisin itse.[/QUOTE]
Jos se äiti ei kaipaa päästä viihteelle? Jos äiti viihtyy vauvansa kanssa?

"aapee"
En minä suostunut kuin siihen yhteen lähikuppilassa. Ovelasti kavereiden kuullen sievästi kysyi että saako käydä? Ja saihan se. Olisinkin mennyt repimään sen ylös rapuloissaan ja lykännyt vauvan sille mutta ovi oli lukossa enkä viitsinyt alkaa riehumaan ikkunoita hakaten.. Vitun ärsyttävää että mun pitää hoitaa vauvaa yhtään nukkumatta ja mieli maassa ja äijä senkun rilluttelee ja nukkuu rauhassa. Tekis mieli huuuutaaaa! Kiehun oikeasti siitä kaikesta raivosts mitä tunnen kun niin epäoikeudenmukaisesti kohdeltu jo pitkään.

"..."
[QUOTE="tiina";28692429]Miksi näissä tarinoissa aina se äiti suostuu sen lapsen hoitamaan kun mies lähtee viihteelle? mä ainakin lykkäisin vauvan isälle ja lähtisin itse.[/QUOTE]

Koska siitä lapsesta on jonkun pakko pitää huolta. Jos mies lähtee niin naisella ei kamalasti ole vaihtoehtoja, ellei sitten sitten lykkää vauvaa johonkin muuhun hoitopaikkaan, että pääsee itsekin tiirailemaan maailmaa koko yön tuopin pohjan läpi. En tosin tajua mikä järki siinä olisi.

"aapee"
Eniten vituttaa se että aina alkaa väittään vastaan kaikkea paskaa vaikka selvästi nytkin on äijä se joka väärin tehnyt. En ole pirttihirmu, annoinhan nytkin luvan olla kavereiden kanssa. Muttaku sillä menee nämä aina jollain tavalla yli. Perheessä on kuitenkin vauva joten hieman pitäs hillitä noita teinipojan mielitekoja.

Keittiönoita
[QUOTE="aapee";28692446]En minä suostunut kuin siihen yhteen lähikuppilassa. Ovelasti kavereiden kuullen sievästi kysyi että saako käydä? Ja saihan se. Olisinkin mennyt repimään sen ylös rapuloissaan ja lykännyt vauvan sille mutta ovi oli lukossa enkä viitsinyt alkaa riehumaan ikkunoita hakaten.. Vitun ärsyttävää että mun pitää hoitaa vauvaa yhtään nukkumatta ja mieli maassa ja äijä senkun rilluttelee ja nukkuu rauhassa. Tekis mieli huuuutaaaa! Kiehun oikeasti siitä kaikesta raivosts mitä tunnen kun niin epäoikeudenmukaisesti kohdeltu jo pitkään.[/QUOTE]

Ja sä siedät sitä, koska.....?

Yhteistyössä