mies ei laukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono sängyssä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono sängyssä?

Vieras
Olen 40-vuotias nainen, olemme olleet naimisissa 20 vuotta mieheni kanssa. Minua on ruvennut vaivaamaan se että mieheni ei laukea joka kerta kun rakastelemme.
Onko syy minussa vai mistä voi johtua.... Olen jo ruvennut epäilemään toista naista. Osaako joku kertoa jotain asiasta. Olenko turhaan huolissani?

Ehkäpä hän haluaa tulla jollain muulla lailla... runkkaako hän? Oletko kysynyt? Se voi olla arka paikka, mutta selventää asioita ja sulkee pois ""turhat pelot toisesta naisesta""... Puhukaa avoimesti vaikkapa kahvin lomassa (ei pullan aikaan..tukehtuu pian)...Tai sit siihen voi olla joku fyysinen syy?? Jos se vaivaa miestäkin, niin miettikää ratkaisu yhdessä.

Kuinka usein rakastelette?

Hitsit, oo tyytyväinen ettei miehesi laukea, jos muuten seisoo. Yleensä on toistepäin, laukee niin prkleen nopeasti ja sitten ei enää seisokaan.

Mulle tuli mieleen, että miehesi varmaan harrastaa nyrkkikyllikkiä. Etkös ole kysynyt siltä miksi ei laukea.... kannattais kysellä.

Olen kysynyt ja vastaus on että hän on liian väsynyt, mutta minua ei kyllä oikein tyydytä tuollainen vastaus, minusta syy on jossain muualla. Missä, sitä en osaa sanoa...

Ei miehenkään tarvitse laueta joka kerta. En mikäkään lauke, mutta josju aina teeskentelen, että laukean ja jatkan sitten naimista uudelleen ja vaimo on ihmeissään, että kylläpäs sinulla on mahrava potenssi.

Vähän tuntuu kyseinen ongelma ihan joltain muulta.

ethän sinä nainen voi väittää että saat orkkuakaan joka kerta yhtä
järisyttävästi. Miksi se mieskin ei voisi nauttia vaikka ei aina

laukeakaan.

Kyllä on ongelmaa olla parisuhteessa. :)))

On sulla huolet ,olisit onnessas kun mies jaksaa painaa niin ettet pysty ontumatta kävelemään ,meillä ukko tulee kun on muutaman kerran vetässy eestaas, ottasin heti semmosen joka pystyis huudattamaan mua vaikka tuntitolkulla minuutin siaan.

Turhaan huolissasi. Vanhemmiten saattaa oppia vähän säännöstelemään itseään siten ettei heti tuhlaa kaikkea energiaa vaan säästää vähän illemmallekin. Ennen sitä vaan paukutteli menemään.

Äläpä stressaa itteäs ukkos laukeamattomuudella.Jos se ei käy vieraissa tai harrasta omaa kättä niin kyllä se siitä muutaman kuukauden jälkeen laukee. Ota tilanteesta kaikki irti ja nauti niin kauan kun sillä stondis kestää. Eipähän lakanat tuhriinnu...