Mieheni ei laukea yhdynnässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hennu_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hennu_

Vieras
Olen 25-vuotias nainen ja seurustelen kolmekymppisen miehen kanssa. Yhteistä taivalta on takana kohta puoli vuotta ja koko tämän ajan minua on vaivannut eräs asia. Seksielämämme on todella aktiivista ja tyydyttävää, mutta mies ei saa kuin harvoin yhdynnässä. Käsin ja suuseksissä saan hänet kyllä laukeamaan. Missä ihmeessä on vika?

Kun tapasimme, mies poltti tupakkaa. Oli polttanut teinistä saakka. Erektio ei tuolloin ollut kovinkaan "kova", eikä yhdyntä ottanut onnistuakseen. Hän lopetti tupakoinnin, ja seisokissa onkin tapahtunut sen jälkeen hurja parannus. Kulkevatko erektio-ongelmat ja laukeaminen aina käsi kädessä? Jos kerran erektio on parantunut, miksei laukeaminen onnistu vieläkään?

Olen yrittänyt kaikkea mahdollista. Olen aina ollut aktiivinen, pidän seksistä, rakastan miestäni ja näytän sen hänelle. Jos joku neropatti menee ehdottamaan, että p*uni on liian löysä, voin jo etukäteen kertoa että ei, ei todellakaan ole :D

Tiedän, että tämä on kuitenkin aika "pieni" ongelma kaikkien muiden mahdollisten parisuhdeongelmien rinnalla, mutta silti se vaivaa... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

Kuulostaa,ettei oikeastaan mitään ongelmaa ole.Koska miehesi pystyy laukeamaan,ei mitään vikaa ole.Naisilla yleensä kyseinen vaiva on.Älä suotta murehdi,nauttikaa seksistä kuten tähänkin asti.Liika aktiivisuus voi olla yksi, ei välttämättä hyvä asia.

Yksi vaihtoehto voi olla, että hän "panttaa" sitä sillä ei halua laueta sisällesi. Itselläni on ollut esimerkiksi ongelma laueta suuseksissä jo nuoresta teinipojasta lähtien sillä koen "tahraavani" naisen mikäli laukean hänen suuhun.

Ei me miehet monesti jakseta joka kerta laueta varsinkaan pitemmässä suhteessa. Samaan naiseen kun turtuu, joihinkin aika nopeastikin. Ei vaan kiihota siinä määrin, että pääsisi huipulle asti. ei välttämättä ongelma, ellei nainen tee asiasta ongelmaa. Ja seksuaalinen aktiivisuus naisella on hyvä (aluksi), mutta jos naisen himot on yhtään miestä isommat, niin kyllä se taas kääntää asian toisin päin: liikatarjonta vähentää miehen haluja. Tässä varmaan se yleinen syy, jolle ei vaan mitään voi - paitsi aloittaa alusta uuden partnerin kanssa.

Kokeilepa vetää jalkasi yhteen ja miehen jalat ympärillä (alla tai päällä). Tässä saa mainion tuntuman ja ainakin minulla toimii lähes takuuvarmasti. Eikä kyse ole sen tiukkuudesta tai löysyydestä...

Seksi on ihana asia. Vaimoni kanssa rakastellessani olen huomannut että parhaan orgasmin hän saa kun hyväilen hänen rintojaan, masuaan ja lopuksi pimpsukkaa. Hän ei välttämättä halua edes yhdyntää. Jos haluan täydellisen tyydytyksen ja pussini edes hieman tyhjemmiksi niin silloin masturboin.
Olen 25-vuotias nainen ja seurustelen kolmekymppisen miehen kanssa. Yhteistä taivalta on takana kohta puoli vuotta ja koko tämän ajan minua on vaivannut eräs asia. Seksielämämme on todella aktiivista ja tyydyttävää, mutta mies ei saa kuin harvoin yhdynnässä. Käsin ja suuseksissä saan hänet kyllä laukeamaan. Missä ihmeessä on vika?

Kun tapasimme, mies poltti tupakkaa. Oli polttanut teinistä saakka. Erektio ei tuolloin ollut kovinkaan "kova", eikä yhdyntä ottanut onnistuakseen. Hän lopetti tupakoinnin, ja seisokissa onkin tapahtunut sen jälkeen hurja parannus. Kulkevatko erektio-ongelmat ja laukeaminen aina käsi kädessä? Jos kerran erektio on parantunut, miksei laukeaminen onnistu vieläkään?

Olen yrittänyt kaikkea mahdollista. Olen aina ollut aktiivinen, pidän seksistä, rakastan miestäni ja näytän sen hänelle. Jos joku neropatti menee ehdottamaan, että p*uni on liian löysä, voin jo etukäteen kertoa että ei, ei todellakaan ole :D

Tiedän, että tämä on kuitenkin aika "pieni" ongelma kaikkien muiden mahdollisten parisuhdeongelmien rinnalla, mutta silti se vaivaa... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

Viimeksi muokattu: