Uusi suhteeni ja heti suuri ongelma seksissä :( mies ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minussako vika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miehiäkin on erilaisia. toiset laukeaa herkemmin ja toiset ei niin herkästi. joillakin tulee heti ja joillakin kestää kauan. aina ei pääse huipulle se mieskään. ja se vika ei ole sinussa. eikä kannata tehdä asiasta suurta numeroa ja sitä myötä iso ongelma.

No kyl mun mielestä voi. Se tuntuu olevan ihan normaalia ja tavallista että nainen ei saa, mutta jos mies ei saa niin miksi pitäisi vian olla naisessa? Pöh, eikä ole.

No enhän sitä ole sanonutkaan, että vika olis naisessa, jos mies ei saa! Notta pöh vaan itelles! Mutta anatomiat on sen verran erilaiset, että laukeaminen on miehille suunnilleen enemmän sääntö kuin poikkeus (yleensä) ja naiselle taas, no, ei sitä nyt aina vaan laukea ainakaan niin helposti. Naiset miettii enemmän, miehet osaa antaa mennä.

Onnellisesti jo 15 vuotta naimisissa samanlaisen miehen kanssa. Mitään lääkitystä miehellä ei ole. Mua ei ole koskaan häirinnyt, että mä voin saada orkun illan aikana kolme-neljä kertaa ja mies hoidetaan käsin lopuksi. Ainoastaan, silloin kun on yritetty lasta oli tuo pieni ongelma siihen asti, että tajuttiin hoitaa miestä ensin käsin ja minä hyppäsin sitten viime metreillä ratsastamaan ;) Kiitos tuon miehen pidättelykyvyn emme ole sitten mitään ehkäisyä käyttäneet, kun ei olisi katastrofi, jos lapsia meille vielä siunaantuisi.

Yhteistyössä