Uskoakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Olemme alle nelikymppinen aviopari ja oltu naimisissa viisitoista vuotta. Meillä menee kaikki hyvin yhdessä, mutta meillä myöskin on omat menomme ja harrastukset. Mieheni käy seurakunnan kurossa ja minua on alkanut mietityttämään eräs asia, josta haluan teiltä nyt kysyä. Kuoroharjoitusten jälkeen mieheni usein menee erään kuorossa olevan naisen luokse kahville ja keskustelemaan. Alussa en nähnyt siinä mitään ihmeellistä, koska se nainen on jo 62-vuotias, mutta viime aikoina olen ruvennut ajattelemaan, että onko sittenkään kysymys vain kahvista ja keskustelusta. Näen usein tuota naista kaupungilla ja iästään huolimatta hän on todella hyvännäköinen ja nuoremman näköinen, kuin mitä on.
Olenko turhaan huolissani, vai pitäisikö minun ottaa tämä asia vakavasti keskusteluun mieheni kanssa.

Jos hän ilmoittaa menevänsä naisen luo kahville, niin olen varma, että hän myös menee vain kahville.
Ymmärrän mustasukkaisuutesi. Minusta olisi korrektia, jos miehesi ottaisi myös sinun tunteesi huomioon ja hieman harventaisi kahvitteluaan. Kerro hänelle avoimesti mitä tunnet, myös muut voivat saada toisen käsityksen kahvittelusta.

En usko, että on syytä huoleen, mutta pitäisi pystyä myös kieltäytymään.

Yhteistyössä