Mies ei lainaa rahaa puhelinlaskuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahaton

Vieras
Meillä on siis kummallakin omat rahat. Minulla on paljon pienemmät tulot, mutta isommat menot. Nyt on tässä kuussa erinäisten asioiden takia rahat loppu. Mies ostaa kyllä ruokaa (tosin aika suppeasti), mutta ei suostu lainaamaan minulle rahaa. Ei edes puhelinlaskuun, joka olisi 15 €. Nyt on vaarana, että puhelin suljetaan ensi viikon alusta, lappu tuli jo postissa.

Muutenkin meillä menee päin vittua, mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen.

Henkilökohtaisesti noin erilliset rahat ovat täysin käsittämätön asia. Meillä on omat tilit, mutta käyttöoikeudet ovat ristiin, ja laskuja maksetaan ihan sen mukaan kumman tilillä sattuu enemmän olemaan rahaa. Rahasta ei ole ollut 25 vuoden aikana riitaa.

Soitat operattorin laskutukseen ja sovit maksuajasta puhelinlaskuusi. Yleensä AINA kun ennen laskun erääntymistä sopii asioista niin ne järjestyvät.

Mutta kannattaisi miettiä mitä järkeä on elää sellaisen ihmisen kanssa joka ei anna sulle tuota 15 euroa jos sitä tarvitset, ja hänellä on rahaa.

Miehellä on kyllä rahaa. Meillä on yksi lapsi, jonka takia olemme edelleen yhdessä. Kerran olen jo tuota eräpäivää siirtänyt, ei varmaan voi enää. Yritin kyllä viestiä laittaa puhelinoperaattorille.

Näyttäisi kuitenkin nyt niin, että ero tulee, kunhan saamme erinäisiä asioita järjestettyä. Kumpikin suorastaan inhoaa toisiaan.

Yhteistyössä