J
juuh
Vieras
on ihanaa olla yh just tuon takia, munkin ex tuhlasi meidän rahat, jopa ne mitä sai multa, omiin menoihinsa ja naisiinsa. On todellakin helpottavaa ja ihanaa olla yh!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Meillä on yhteinen tili ja omat kortit en vaan käytä niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Meillä on yhteinen tili ja omat kortit en vaan käytä niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Meillä yhteinen tili ja mulla myös kortti siihen.harvoin sitä käytän kun ruuat ja kaikki ostaa mies.Saan sen 20 eur käyttörahaa kuukaudessa enempää en tarvitse.joskus ostan lehden kioskilta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on käyttöoikeus myös miehen firman tilille, voin hakea myös sieltä käteistä jos tarvitsen.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:En ole yksinkertainen.meillä vaan kumpikaan ei tyhlaa mihinkään omaan.Kaikki rahat menee asuntolainan,sähkön,veden.ruuan yms.laskujen hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Tuohon se menee kun erilliset rahat. Meillä on ollut yhteiset seurustelun alusta asti ja hyvin menee. Kumpikaan ei joudu huonompaan asemaan vaan kaikki on yhteistä. Ilot, surut, salaisuudet ja rahat!
Meillä omat tilit, omat rahat ja tietyt laskut maksetaan puoliksi.Naimisissa oltu kohta 19v ja hyvin on toiminut.Mies kuitenkin maksaa suurimman osan menoista, koska tienaakin enemmän.Jos multa loppuu omat rahat, niin sitten mieheltä lisää![]()
Niin, ja kyllä naisellakin on velvollisuus elättää jos mies keksii haluta kotiinjäämistä tai opiskelemaan lähtöä.Alkuperäinen kirjoittaja storm:kyllä miehellä on velvollisuus elättää kun on kerta naimisiin menty ja yhteisiä lapsi tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, ja kyllä naisellakin on velvollisuus elättää jos mies keksii haluta kotiinjäämistä tai opiskelemaan lähtöä.Alkuperäinen kirjoittaja storm:kyllä miehellä on velvollisuus elättää kun on kerta naimisiin menty ja yhteisiä lapsi tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Mä saan mieheltäni noin 1krt kuukaudessa 20 eur.Mun tulot menee meidän yhteiseele tilille,eli kotihoidontuki ja opintoraha ja sit sinne menee miehen palkka.Niistä maksetaan asuntolaina,ruoka ja kaikki muut laskut.Saan käyttörahaa 20 eur kk,mulle sopii hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Kampaaja käyntiin mies antaa rahaa,samoin vaatteisiin.En käy ravintoloissa jos käydään niin yhdessä ja mies maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, ja kyllä naisellakin on velvollisuus elättää jos mies keksii haluta kotiinjäämistä tai opiskelemaan lähtöä.Alkuperäinen kirjoittaja storm:kyllä miehellä on velvollisuus elättää kun on kerta naimisiin menty ja yhteisiä lapsi tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, ja kyllä naisellakin on velvollisuus elättää jos mies keksii haluta kotiinjäämistä tai opiskelemaan lähtöä.Alkuperäinen kirjoittaja storm:kyllä miehellä on velvollisuus elättää kun on kerta naimisiin menty ja yhteisiä lapsi tehty.
näin on! tai mies voi jäädä myös työttömäksi, en ole ikinä kuullut että vaimo olisi antanut työttömälle miehelleen viikkorahaa 5e/vk