Mies ei kykene keskustelemaan.

  • Viestiketjun aloittaja eroava
  • Ensimmäinen viesti
eroava
Kaikki on aina nalkuttamista ja jankuttamista.
Jos sanon, että meidän pitää puhua oikeesti, niin mies sanoo et älä taas alota.

Laitoin asuntohakemuksen menemään netissä, ei tollasen ihmisen kanssa voi elää. Huomaa että sen kunnioitus mua kohtaan on kadonnut jonnekin.
Ja jos mulle ei kerrota mikä mussa ärsyttää tai mitä teen väärin, niin todella vaikea on lähteä asioita korjaamaan.

Surettaa.
 
"Vieras"
Kaikki on aina nalkuttamista ja jankuttamista.
Jos sanon, että meidän pitää puhua oikeesti, niin mies sanoo et älä taas alota.

Laitoin asuntohakemuksen menemään netissä, ei tollasen ihmisen kanssa voi elää. Huomaa että sen kunnioitus mua kohtaan on kadonnut jonnekin.
Ja jos mulle ei kerrota mikä mussa ärsyttää tai mitä teen väärin, niin todella vaikea on lähteä asioita korjaamaan.

Surettaa.

huomasit ettei osaa keskustella? Naimisiin kuitenkin menit.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25749643]huomasit ettei osaa keskustella? Naimisiin kuitenkin menit.[/QUOTE]

Kuka sanoi että ovat naimisissa?

Ja kyllähän ihmiset muuttuukin, pitkässä parisuhteessa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";25749662]Kuka sanoi että ovat naimisissa?

Ja kyllähän ihmiset muuttuukin, pitkässä parisuhteessa.[/QUOTE]

en sitten tiennytkään, että ihmiset muuttuvat.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25749674]en sitten tiennytkään, että ihmiset muuttuvat.[/QUOTE]

No mitä sitten lauot typeryyksiä. Ehkä ap:lla ja miehellä ei ollut puhumattomuusongelmaa alussa, tai se ei ollut yhtä paha.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";25749689]No mitä sitten lauot typeryyksiä. Ehkä ap:lla ja miehellä ei ollut puhumattomuusongelmaa alussa, tai se ei ollut yhtä paha.[/QUOTE]

muualle. Tämä on mielipidepalsta, ja täällä saa esittää mielipiteensä sinulta kysymättä.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25749701]muualle. Tämä on mielipidepalsta, ja täällä saa esittää mielipiteensä sinulta kysymättä.[/QUOTE]

Kuka se täällä provoaa. Sinä. Mielipiteeseen saa aina esittää vastamielipiteen ja kysymyksiä, ihan sulta lupaa kysymättä.
 
[QUOTE="Vieras";25749701]muualle. Tämä on mielipidepalsta, ja täällä saa esittää mielipiteensä sinulta kysymättä.[/QUOTE]

Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta. Ellen ole ymmärtänyt ihan väärin..
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";25749710]Kuka se täällä provoaa. Sinä. Mielipiteeseen saa aina esittää vastamielipiteen ja kysymyksiä, ihan sulta lupaa kysymättä.[/QUOTE]

Hyvä yritys - ei menny mun kanssa läpi.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25749716]Hyvä yritys - ei menny mun kanssa läpi.[/QUOTE]

Selvä provo.

Ap: mistä asioista teillä pitäisi puhua? oletko yrittänyt ottaa asian puheeksi "syyllistämättä", että voitaisiinko puhua eikä vaatimalla?
 
eroava
emme ole naimisissa eikä meillä ole yhteisiä lapsia.

yhdessä olemme olleet reilun 6 vuotta ja aiemmin on pystytty kyllä puhumaan, mutta ei enää. tai mies ei pysty puhumaan.
 
"Maarit"
[QUOTE="vieras";25749732]Selvä provo.

Ap: mistä asioista teillä pitäisi puhua? oletko yrittänyt ottaa asian puheeksi "syyllistämättä", että voitaisiinko puhua eikä vaatimalla?[/QUOTE]

sanoa, että sinä se kyllä nyt se provo olet.
 
"vieras"
[QUOTE="Maarit";25749746]sanoa, että sinä se kyllä nyt se provo olet.[/QUOTE]

Pysy vaan vanhassa nimimerkissäs, "Maarit". Kyllä täällä palstalla vaan kaikenlaisiin sekopäihin törmää!
 
"Maarit"
[QUOTE="vieras";25749760]Pysy vaan vanhassa nimimerkissäs, "Maarit". Kyllä täällä palstalla vaan kaikenlaisiin sekopäihin törmää![/QUOTE]

Kirjoitan vain ja ainoastaan tällä nimimerkillä.
 
eroava
[QUOTE="Maarit";25749748]käydä esim. pariterapiassa puhumassa? Vai onko miehelle mahdoton juttu?[/QUOTE]

mies on sanonu et hän ei meidän asioita ulkopuolisille lähde levitteleen, mutta voi olla et saisin sen kuitenkin lähtemään.. en tiedä..
 
"Maarit"
[QUOTE="Maarit";25749866]miestä niin kyllä yrittäin tehdä jotain suhteen eteen - olin sitten naimisissa tai en. Jos tämä ei auttaisi; sitten lähtisin. Tietäisin ainakin, että minä yritin tehdä jotain :)[/QUOTE]

siis yrittäisin - yrittäin. Sori.
 
"Mies"
Jankuttaminen ei ole keskustelua, vaikka moni nainen niin kuvitteleekin. Naiset katsovat keskusteluksi saman asian toistamisen yhä uudestaan ja uudestaan. Se ei ole keskustelua. Se on lähinnä henkistä väkivaltaa.

Selvästi olette jostain asiasta eri mieltä. Se ei parane asiasta inttämällä.
 

Yhteistyössä