Minun on vaan vaikea ymmärtää miksi mies ei voi laittaa jotain pikku viestiä tai että soitan sulle, kun ehdin tai jotain. Selittäkää te miehet mikä se logiikka on niin on helpompi ymmärtää.""
No on se sitten kumma juttu eikö vain? en minäkään ennen voinut ymmärtää myös koska minullakin on kiireinen työ mutta kyllä voi samalla viestittää jos vaikka istuu paskalla? tai voishan vastaa kul;lalle jotakin pientä takaisin jos viestiin on muokailtu kysymys? onhan sitä aikaakin kun on aika mennä syömään?

Mies ei vastaa minulle melkein ikinä jos lähetän viestin,jotenkin tulee pettynyt olo varsinkin jos suhde on vielä 'tuore sellainen.
Mutta arvaa mitä mä päätin tehdä koska en jaksanut enää turhautua ja odottaa takaisin jotakin vastausta? kyllästyin koko hommaan! Lopetin noi textarit ja sitten tapahtu tällaista: Mies alko lähettää mulle viestejä

) ja jos minä en HETI vastaa miehelle takaisin niin kas kummaa kun mies alkaa paniikissa viestittää 'hei onko kaikki hyvin? miten sulla menee,missä olet kun et vastaa tai viestitä takaisin?????
Siis suosittelen sinulle myös ettet enää lähetä mitään pikku viestejä tai vaikka olisi jotakin asiaa,soita mielummin! mutta lopettakaa toi textareiden ja tuo että lähetät miehelle pari meilia, pari kertaa päivässä??? ( noh toi on nyt ihan liikaa minunkin mielestä!) lopeta,koska tiedät jo ettei vastausta tule! paha olo siitä vaan saa, kun jos olet laittanut viestiin kysymyksen eikä vastausta tule takaisin niin petyt vain.
Mutta kyllä se mies alkaa ihmetellä jos lopetat lähettää ihania textareita tai jotakin muuta 'asiaa"" miehelle ,miksi?
No, siksi koska se mies on JO TOTTUNUT siihen eli ,saada sinulta joka ikinen päivä viestin(jä), niin se alkaa kaipaa niitä kun susta ei kuulu yht'äkkiä joka ikinen päivä enää mitään

)
KOKEILE! tuu sitten kertomaan miten se alkaa pommittaa sinua viesteillä ja soittaa sun perään,,
tää toimii kuule! koska se on tottunut siinen!

)