Kertokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehet

Vieras
Laitan tämän tännekin täällä taitaa liikkua enemmän asiantuntijoita :)

siis asiaan:

Miksi miehet aina lupaa ja ei toimi niin kuin lupaavat?
vaan antavat naisten odottaa? esim, mies sanoo lähetän 'sulle textarin vielä tänään '
( siis toi on kaksi päivää sitten..) muttei mitään kuulu.
Pitääkö mun taas soittaa sille?? vaikka lähetin torstaina viestin, että soitan illalla sulle (meidän piti sopia jotakin jostakin tulevasta) keskusteltiin vielä puhelimessa ja mies sano sitten, että lähettää illalla mulle vielä textarin ja pusu pusu ja hali hali..mutta ei..
tää odottaminen on aika tuskallista jos sitä on ihastunut toiseen, niin on mieskin ( sanoo?)!
Miksi mies käyttäytyy ja tekee noin sitten??

Ensinnakaan miehet eivat AINA toimi yhta v-maisesti. Jos sinulle on AINA kaynyt noin, taidat olla melkoinen idioottimagneetti.

Mutta sitten asiaan, eli miksi mies tekee noin. Joko se on kuullut jostain, etta ihmissuhteissa on eduksi nayttaa vaikeasti tavoiteltavaa ja valinpitamatonta. (Tosin tallaisia neuvoja ylensa antavat vain pissistytot toisilleen.) Toinen mahdollisuus on, etta mies vain sanoo olevansa ihastunut. Oikeasti ihastunut ei kayttaydy valinpitamattomasti.

Voi hyvä ihminen,ei ole mies kiinnostunut,ei vain kehtaa sanoa.Älä tuhlaa ruutia häneen,käyttää vain sinua hyväkseen.
Jos alusta pitäen on tuollaista,ei se siitä parane.Ole itsekäs ja ajattele,että ansaitset parempaa.
tiedän kokemuksesta ja mitä enemmän tyrkytät itseäsi,sitä vähemmän hän sinulle huomiota tuhlaa.ajattelee,että olet kuin uskollinen koira,jota voi kohdella miten vain.Mieti onko näin.Älä ainakaan ota nyt yhteyttä,kyllä mieskin herää,jos haluaa suhteen jatkuvan.

Kyllä minunkin mielestäni ihastunut mies ei paljoa unohtele!
eri asia on ehkä vakiintunut suhde..se kun mies on todennut että suhde on, joten miksi korjata sitä mikä ei ole rikki.

Mutta silloin kun mies on metsästysvaiheessa, niin puhelin piippaa täysin ennustettavasti, eikä puhettakaan että unohtaisi yhtään mitään.

Kyllä mullakin oikeastaan nytkin vähän palelee, kun suhde ollut kolme vuotta, ja miehen soittelut on vähän niin ja näin.
Ennenkaikkea olen huomannut, että ei se vaan mene niin, että soitan hänelle ihan milloin huvittaa, vaikka sanookin aina että soita milloin vain. En vain pysty, koska se vastaanotto kuitenkin pelottaa, varsinkin jos ei ole mitään , minkä mies luokittelisi ""asiaksi"".

Eli myös se paljonpuhuttu ""pyydä niin saat"" on täyttä kukkua.
Enkä minä osaa sanoa mitä oikeasti tarvin, ärsyttää sitten kun mies ei kuuntele mitään, vaan haluaa aina puhua jostain käytännöllisestä.

Ja semmoinen mielikuva tulee jostain etäisesti, että se soittaa vain, jotta minä en suuttuis. Vaikka en ikinä ole suuttunut. Ehkä sen äiti tai joku on opettanut sille että miten naiset suuttuu kun niitä ei huomaa.
Sehän on sitäpaitsi tosi narsistisen kuuloista, mitä naisista aina sanotaan, eli että heitä pitää huomioida. Ja miehet saa taas hyvällä omalla tunnolla haukkua naisia tyhmiksi.
MIehille ei pitäisi kertoa mistään mitään, kun ne vääntää aina kaiken päin persettä.

Mulla vituttaa se, että miehet ei mitään muuta tee, kuin hämää ja salaa oikeita fiiliksiään naisilta.

Asettavat naisen aina ikäänkuin ÄIDIN asemaan elämässään, ja saavat olla kuin pikkupoika taskut täynnä kiviä, kunhan äiti ei huomaa. Äiti-vaimo on sitten se joka jahtaa ja jahtaa, ei ymmärrä huumoria, ja jonka kusettaminen tuo aina uuden pojon plakkariin.

No, mulla väkisin epäilyttää, että vaikka miten yritän ja yritän, niin minusta lopulta tulee se ""kitisijä"" jota mies joutuu sitten pakenemaan, jotta saisi ""tilaa"". Se ikäänkuin tekemällä tekee musta sellaisen. se on niinkuin joku vääjäämätön musta aukko, jota kohti kuljetaan kaikissa suhteissa.
Eli niin, että ensin on hellää, ja minä opettelen ottamaan sen aina huomioon, ja vannotaan tykkäämistä.

Sitten mies yhtäkkiä häipyy mitään sanomatta, ja mun ei edes saa kysyä mitään, koska automaattisesti pitäis tietää, että miehen pitää saada ""tilaa"", ja just nimenomaan nyt, ja mun pitäs automaattisesti lakata silloin olemasta mieluummin kokonaan. Jopa hyvän huomenen toivotuksen mies kokee vaatimuksena, häirintänä, ja tunkeutumisena toisen elintilaan.

En KOSKAAN muuta miehen kanssa asumaan.
On nimittäin kohtuuttoman vaikeaa lakata OLEMASTA jossain alle sadan neliön kaksiossa.

Anteeksi vuodatus, ja tilaa tarvitsevilta miehiltä pyydän anteeksi eritahtista rytmiäni yksinolon suhteen.

Samat sanat sanoisin minäkin kokemukseni perusteella. En myöskään suosittelisi nyt ottamaan yhteyttä. Odota, että mies herää, jos herää.
Ja hän herää jos haluaa suhteen jatkuvan.

""Sehän on sitäpaitsi tosi narsistisen kuuloista, mitä naisista aina sanotaan, eli että heitä pitää huomioida.""

Reetta, selittäisitkö mitä tällä tarkoitit?

Ja alkuperäiseen kysymykseen, mun miesystävä ei ole koskaan jättänyt soittamatta jos on luvannut, mutta ei aina vastaa meileihini tai tekstareihini jos niisä ei ole hänen mielestään mitään vastausta vaativaa.

Huomiota minäkin mieheltä kaipaan ja sitä että hän on kiinnostunut elämästäni, mitä mulle kuuluu. Jos en saa tätä huomiota menetän turvallisuudentunteeni ja sillä läheisyydellä mitä koin miehen kanssa pari päivää aiemmin ei ole enää voimaa pitää yllä uskoani miehen välittämiseen.

Ainaski Soneralla on ollu 1-3.9 ongelmia viestien välityksessä eli eivät ole menneet perille ja siksi myöskään vastausta ei ole tullut. Voisiko olla näin yksinkertainen selitys????? :)

Minä ainakin olen laittanut alkavan seurustelun poikki, kun nainen ei vastannut viesteihin. Sitten hän viestitteli, että mikä on kun et enää ota yhteyttä! Itse vastaan aina heti kun ehdin, jos välitän.

Minunkin työkamuni tekstiviesti hukkui 1. päivä matkalla minulle. Kyseessä siis on luultavasti tosiaan ongelmia kännykkäverkossa, eikä kyse ole miehen kiinnostuksesta. Nyt se tyyppi siellä kituu kun et ole vastannut pariin päivään ja kohta se kirjottaa Ellien palstalle, että mikä kumma teitä akkoja mättää kun ette voi vastata viesteihin vaan leikitte vaikeasti saatavaa ;)

Ihan samaa mullakin!
mitä sanotte tästä sitten? meidän suhde on ihan alkuvaiheessa,lähetin miehelle suukkoja kännykkäänsä mutta ei suukkoja tule takaisin!??
mitä tästä pitää ajatella??

ja sillä läheisyydellä mitä 'koin' miehen kanssa 'pari päivää aiemmin ei ole enää voimaa' pitää yllä uskoani miehen välittämiseen.

just noin tunnen tuon myös,jos mies ei vastaa takaisin,varsinkin koska meidän suhde on vasta sellaista alkuaikaa! siis ihmettelen todella??

alan itsekin epäillä tuota nyt,eli onko mies edes niin ihastunut minuun mitä sanoo olevansa? jos ei viitsi nähdä vaivaa vastaa takaisin jotakin vastaavaa??

Hei adele.

""Sehän on sitäpaitsi tosi narsistisen kuuloista, mitä naisista aina sanotaan, eli että heitä pitää huomioida.""

Tarkoitin tuolla sitä, että se kun sanotaan miehille, että nainen tarvii huomiota pysyäkseen hengissä, kuulostaa varmaan miehistä äkkiseltään siltä, että nainen on itseään täynnä oleva riippakivi, joka elää ja hengittää sillä, että saa tekstareita mieheltään.

Ja en pidä siitä, että miehet pitävät naisia rasittavina tuosta syystä.
MIehiä pitää välillä muistuttaa siitä, kuinka riippuvaisia he itse ovat loppujen lopuksi esim. kavereiden hyväksynnästä, ja myös naisista. Eli sama paska eri purkissa, sukupuolten ero on siinä että epävarmuus ilmenee eri tavalla. Epävarmuuden määrää ei voi mitata sillä, jos toinen ottaa kompastuskiveksi tekstarit, ja toinen esim. kyrvän koon.

Tämähän ei ole ongelma kuin riitatilanteissa. Kyllä minä kehtaan nyt sanoa miehelleni , mitä minä suhteessa haluan, ja yleensä teen selväksi, että en oleta että hän tarvitsee samoja asioita. Eli hän EI voi jättää vastaamatta tekstariin jonka minä lähetän, mutta minä voin olla vastaamatta hänen tekstariinsa, koska hän kestää sen.
Ja minä taas en kuormita häntä tekstareilla eli velvollisuuksilla , koska tiedän suuttuvani jos niihin ei vastata. ja hän toteuttaa hassut pyyntöni, ja naureskelee sitten , että olette te naiset hassuja heh heh.

Jos minä taas koen jääväni jollain tavalla alakynteen jossain väitelyssä, riidassa tms. niin mies aina perustelee oman ""järkevyytensä "" sillä, että hänellä on niin rautainen itsetunto, että ei menetä hermojaan jonkun tekstarin päältä.

Tämä on se kaiken a ja o. Eli epätasa-arvoisuus syntyy, kun tunne-elämän ilmenemisen tavat arvotetaan jollain ""järkevyys""-asteikolla yhdestä kymmeneen, ja se mitta on luotu alunperin miehen tarpeisiin..eli nainen on aina järkevyysasteikolla heikommassa päässä mitä tulee tunteiden ilmaisuun
.
Siitä johtuu se, että jos haluaa pärjätä miehen kanssa, niin nainen on se joka joutuu miettimään miehen kautta itsensä eikä toisinpäin. Tämä johtaa myös siihen, että nainen joutuu tavallaan nöyryytettyyn asemaan, joutuessaan ohjailemaan itseään tunteineen, sen sijaan että niiden ilmaiseminen olisi sallittua hänelle sopivalla tavalla ja vielä niin, että hän tulisi ymmärretyksi.

Yleensä jos minä suutun jostakin, niin mies ei kykene ottamaan sitä vastaan, vaan suuttuu itse takaisin kahta kauheammin.
se loukkaa niin, että tekisi mieli repiä siltä pää irti, ja mies ei ikinä ymmärrä mitä pahaa hän on tehnyt.
Mutta riidan lopputulos on AINA se, että minä joudun nielemään omat tunteeni, lepyttämään ja lohduttamaan miehen, ja miettimään huolellisesti kielikeskellä suuta, kuinka voisin esittää hänelle asiani, niin että saisin haluamani ja hän ei suutu eikä häippäse ovet paukkuen.

Miehelläni ei ole mitään aavistusta tästä työstä minkä pinnan alla joudun tekemåään suhteemme eteen, vaan ihmettelee vain, kuinkä järkevä vaimo tuli otettua, kun muiden miesten vaimot on ihan hysteerisiä ja järjettömiä.

Mutta seksi sujuu paremmin kun mies pysyy luuloissaan.

Noin se taitaa sitten olla,jos mies ei vastaa textareihin niin ei taida välittää naisesta tarpeeksi sitten? mutta miksi se sitten soittaa joskus ja oikein tyrkyttää taas tavata ja kertoo, että ikävöi mutta, mies ei ikinä vastaa textareihini???

Tsekkaappa onko ukolla kaikki kunnossa.

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Vaknin.html#Alku

""Piintynyt narsismi on petkuttamisen taidetta. Narsisti projisoi väärän minän ja hoitaa kaikki sosiaaliset vuorovaikutuksensa tämän keksimänsä kuvitteellisen rakennelman kautta.""

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

Yhteistyössä