En osaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko pakko osata??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko pakko osata??

Vieras
Onko tämä normaalia miehen käytöstä minua kohtaan?

Muuten tullaan hyvin toimeen ja meillä on aina yhdessä hauskaa jos ollaan yhdessä,vaikka harvoin yhdessä ollaan,meillä on kaukosuhde menossa nyt neljä kuukautta mutta..
Minua alkaa ujostuttaa,ja minulle tulee hankala olo jos mies haluaa puhelinseksiä..
Mies ärsyyntyy ja muuttuu kylmäksi jos sessio ei suju,vaikka mies ei itse sano puhelimessa pahasti mitään,odottaa vaan että kaikki tulee minun suusta,olen jo sanonut miehelle ,että mua ujostuttaa.
Sessio ei oikein suju myös, koska mies on itse verbaalisesti niin passiivinen tuon puhelinseksin aikana ,ja tuon takia peliin ilmestyy sitten sellainen inhottava hiljaisuus ja sessio alkaa tökkii!! ja mä yritän korjaa sen mutta minua alkaa ujostuttaa tuon hiljaisuuden takia!
Jos sessio aikoo yht'äkkiä epäonnistua, niin sitten mies toivottaa minulle yht'äkkiä hyvin kylmästi,on viileä ja sanoo ärsyyntynesti lyhyesti minulle hyvää yötä,ei muuta ja laittaa puhelimen kiinni,en kerkiä edes sanoa pusu pusu niin kuin aina..
Minulle tulee niin tyhjä ja tyrkky olo tuon jälkeen! kun mies käyttäytyy minua kohtaan noin kylmästi! vain koska sessio epäonnistui.
Ja sitten mies ei anna kuulla itsestään tuon jälkeen monta päivää yhtään mitään,on mennyt joskus viikkoja kun se on hiljaa! vaikka viestitän kauniita tai niitä rivoja mistä se tykkää,siis sellaisia seksi juttuja mitä yhdessä harrastetaan jos ollaan yhdessä,ja hauskaa on kaikki seksi ja kaikki sujuu! mutta!
Mies ottaa minusta aina etäisyyttä eikä anna kuulla itsestään mitään varsinkin jos sessio epäonnistui.
Muuten meillä on hauskaa,siis en ymmärrä miksi se tekee mulle sitten noin?? tulee ihan sellainen olo etten enää kiinosta sitä,koska en osaa harrastaa sitä puhelinseksiä??
Eikö mies halua minua oikeasti sitten jos se noin käyttäytyy? Onko toi normaalia, että aivan kuin mies suuttuu kun en osaa mielyttää sitä puhelinseksillä? ja kun ei onnistu niin ei se soita eikä viestitä takaisin mitään,antaa mut vaan roikkua ja ihmetellä kauan aikaa ja alan syytää itseäni kaikesta ,kun toi juttu aina epäonnistuu eikä toimi..
mutta Live meillä on ihanaa?????
( mua alkaa jo vituttaa tuo miehen tyyli ...

Mitä tehdä?

Todennäköisesti miestäsi vituttaa että ei saa haluaamaansa eli sitä kiihkeää puhelinseksiä, mutta ei sano sitä ääneen vaan antaa hiljaisuuden puhua puolestaan. Hän ei halua julkisesti raivota tai huutaa sinulle puhelimessa omaa turhautunutta oloaan ja vitutustaan vaan sisäisesti hautoo sitä mielessään kunnes se kuolee pois ja aika hoitaa sen kuntoon. Lapsellista käytöstä mutta sitähän se on joskus meillä kaikilla, kun ei saa sitä herkkutorttua tai naminami tikkaria, silloin tulee itku ja vitutus.