En osaa olla aktiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietteliäs

Vieras
Sitä sitten pitäisi näin naisena ruveta olemaan aktiivinen seksin saralla. Mutta mitäs sitten tehdä kun ei osaa olla sellainen? Kun lähinnä pelottaa, että vaikuttaa seksikkään sijasta lähinnä naurettavalta käyttäytyessään aktiivisesti seksiasioissa.

Seksin suhteen olen kyllä muuten suht kokeilunhaluinen. Toki omat rajani kyllä tiedän ja niistä pidän kiinni. Mutta jotenkin en vaan saa tuon aktiivisen käytöksen roolia istumaan päälleni. En minä osaa ja kehtaa esim tehdä mitään strippausesitystä yms juttua. (Tässä tulee juuri tuo pelko siitä että mitä jos en vaikutakkaan seksikkäältä ja lumoavalta miehen silmissä, vaan hän pitääkin minua naurettavana, yms.) Jotenkin vaan tunnen olevani väärässä paikassa.

Tiedä sitten mitä tässä pitäisi tehdä asian suhteen.

Ei sitä opi kuin kokeilemalla. Jos se ei onnistu ja homma vaikuttaa naurettavalta, niin sitten asialle vaan nauretaan, halataan ja pussataan ja jatketaan jotenkin muuten.

Se ei pelaa joka pelkää.

Ota vähän rohkaisuryyppyä, niin johan alkaa lantio keinua ja pöksyt lennellä. Kyllä se seksikkyys sieltä löytyy ja jos mies on fiksu, niin osaa nauttia esityksetäsi, vaikka se hiukan hassulta näyttäisikin.

ei siinä akrobatiaa tarvita, helliä hyväilyjä, suukkoja ja rakkautta, ellei sitä ole, seksi ei onnistu naisilta, miehiltä se voi onnistua, jos niillä seisoo, naisilla taas ei ole sitä ongelmaa, eli naisen ei tarvi olla aktiivinen

Yhteistyössä