Mies+auto=AAARGH!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Mies on vaihtamassa toista autoamme. Tykästyin aiemmin koeajossa olleeseen, mutta siitä huolimatta kävi vielä toisenlaisen ja TÄMÄ on hänen mielestään THE auto. Mies kysyi mielipidettäni asiaan ja kun sen kerroin (etten haluaisi tuollaista, että aimpi oli parempi), piti minulle hirvittävän palopuheen siitä miksi juuri tämä auto on parempi kuin edellinen! :o

Miksi kysyä mielipidettä, jollei halua sitä kuulla :kieh: Katsotaan nyt kumpi saa pitää päänsä ;)

Näin meilläkin menee... Miehelle kun tulee autokuume päälle, niin mikään ei auta! Viimeksi yritin sanoa, että odotetaan sen aikaa auton vaihdon kanssa, että minä pääsen taas takaisin töihin. Mutta ei, se auto oli saatava nyt ja heti.
Minultakin kysytään 'mielipidettä', jolla ei sitten ole MITÄÄN väliä!

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Kumman käyttöön tämä "vaihtouhan" alla oleva kottero enempi tulisi?

Jos päädymme minun "malliin" (pienempi auto), niin minun. Jos ukko pitää päänsä, en luultavasti ajaisi sillä juuri ollenkaan (ison koon vuoksi). Mies ajaa työmatkoja neljänä päivänä kuussa + yksittäisiä ajoja, minä kouluun joka päivä. Ihanan sekavaa :D

Vähän olen miehen kannalla sikäli, että jos hän kerran sen kotteron maksaa, niin ehkä hänellä sitten on myös enempi sanomista siihen, mitä hän maksaa. Edellyttäen tietysti, että taloutenne sen myös kestää.

Mutta ainahan voit yrittää kääntää hänen päätään naisellisin keinoin = lopulta mies luulee itse tulleensa siihen päätökseen, että se sinun alkuperäisvaihtoehtosi onkin se parempi. Ja että HÄN päätti. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mutta ainahan voit yrittää kääntää hänen päätään naisellisin keinoin = lopulta mies luulee itse tulleensa siihen päätökseen, että se sinun alkuperäisvaihtoehtosi onkin se parempi. Ja että HÄN päätti. B)

Mies vissiin yritti vähän samanlaista keinoa: kun sanoin, että yksi iso auto talouteemme riittää (eli nykyinen, siksi tuo minun valitsema olisi mieluisampi), niin mies tuumasi, että yllättävän hyvin minä osaan isoa autoa kieputella -naiseksi :o
Nauroin, että tuollaisen lirkutukseen en sentäs minäkään mene :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeppe:
ap. osta itsellesi polkupyörä, niin sat liikuntaa ja happea.

Juu, sillä onkin mukava kuskata lapsia hoitoon ja ajella pitkä matka koululle :laugh:

Juu u minunkin äiti kuskasi minua ja veljeäni kesät ja talvet pyörällä milloin mihinkin. Itse isompana lapsena istuin turvaistuimessa tarakalla ja veljeni istuimessa ohjaustangossa, sekä äitillä oli vielä ostoskassit pyörän osjaustangossa roikkumassa.
Ikinä se ei vaatinut autoa, tosin ei sillä ollut edes ajokorttia.

Juu u minunkin äiti kuskasi minua ja veljeäni kesät ja talvet pyörällä milloin mihinkin. Itse isompana lapsena istuin turvaistuimessa tarakalla ja veljeni istuimessa ohjaustangossa, sekä äitillä oli vielä ostoskassit pyörän osjaustangossa roikkumassa.

Mitenköhän äitisi olisi toiminut minun asemassani, kun lapsia = kuskattavia on enemmän kuin 2? Ja kilometrejä tulee päivän aikana kymmeniä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitenköhän äitisi olisi toiminut minun asemassani, kun lapsia = kuskattavia on enemmän kuin 2? Ja kilometrejä tulee päivän aikana kymmeniä...

Saahan pyörään peräkärryn

Tuossa ne kaara nyt pihassa nököttää ja kohta mä kurvaan sillä kauppaan näin
1841455do36kp20bc.gif

Yhteistyössä