mies alasti kaverin ja sen tyttöystävän seurassa - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillä "typyllä" on siellä ollut poikaystävä paikalla. Luuletko että on siellä keikistellyt ja itseään esitellyt sun miehen edessä? Oma poikaystävä siinä vierellä on varmasti kyllä pitäny huolen siitä että ylimäärästä showta ei oo ollut tarjolla.

Itse olen 23-v "typy" ja voisin kuvitella, että itsekin tekisin saman. Kysyisin ensin poikaystävältä, että onko ok jos tulen saunaan ja sen jälkeen huikkaisin kaverille, että toivottavasti sua ei haittaa jos minäkin tuun.

Jotenkin paistaa Ap:sta epävarmuus läpi ja pahasti. Varsinkin tyyli miten koko asiaa liiotellaan ja toista "typytellään". Ja kun puhutaan itsensä esittelystä, niin asia käännetään jo ihan toiseksi kuin mitä se alunperin on luultavasti ollut. Ja ap itsekin kuitenkin myönsi, että kyse oli siitä, että tyttö sattuu olemaan hyväkroppainen ja kaunis. Ruma läski siis olisi saanut tehdä saman ihan rauhassa.

Mielestäni on täysin ok sekasaunoa.

Miehelläni ja minulla on yhteinen ystäväpiiri, joista suurin osa on miehiä. Tylsäähän se olisi yksin saunaan mennä, jos vaihtoehtona olisi saunoa porukassa hyvien tyyppien kanssa, olivat he sitten miehiä ja naisia. Hyväksyvä asenteeni johtunee siitä, ettei lapsuudessani eikä opiskeluporukoissani sekasaunominen ole tabu, vaan täysin normaalia. Olen monesti saunonut ilman miestäni ja mieheni saa vapaasti sekasaunoa kenen kanssa huvittaa.

En ymmärrä mustasukkaisuuttanne, vaan mielestäni jos kumppaniinsa luottaa, ei tuollaisesta tilanteesta ole syytä nostaa kohua tai epäillä häntä mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
mies lähti pikkujouluihin, joista meni sitten kaverille yöksi. kaverilla olivat vielä lämmittäneet saunaa ja saunoneet kaikki yhdessä: mies, kaveri ja kaverin tyttöystävä. ja miten nyt saunassa ollaan, alasti yleensä... :(

mitäs olette muut mieltä tästä?

Mä kävin jouluna saunassa mun kälyjen miesten kanssa + toisen kälyn 4 tytärtä (4-10 -vuotiaita) oli myös siellä. Siis mun mies eikä kälyt olleet messissä. En usko, että kukaan koki tilannetta kovin vaivaannuttavaksi, enkä saanut käsitystä, että kälyt tai mun mies olisi olleet mustasukkaisia. Siellä vaan on tapana saunoa sekaporukalla, eikä sitä kukaan ihmettele.

kukin taplaa tyylillään

mun mies ei menisi saunaan jos sen ystävän tyttöystäväkin tulisi. tiedän sen,
itsekkään en menisi vieraaiden edes varattujen miesten läsnäoleessa saunaan alasti
meitä molempia noinen haittaisi ja säännöt on selväksi sovittu niin ei tule mitään epäselvyyksiä

uikkari sauna kesällä on erikseen

toisenlainen näkökulma asiaan, miksi moni niin varma etteivät harrastaneet seksiä?
Kun olin parikymppinen saunoin usein poikaystäväni kanssa ja poikaystävän kavereita mukanani, kyllä poikakaverini tarjosi kavereille kanssa :-) Mukavaa oli ja nautittavaa.
Noista ajoista jo aikaa ja nykyään ei kuulu tapoihini, mutta oli se sellaista hurjaa nuoruutta jota nyt kiva muistella ;-)

En tykkäis! Todella outoa minusta! Alastomuus on niin henk. koht asia että en esittelisi itseäni muille miehille. Niin mistä sitä koskaan tietää mitä ovat siellä hommanneet? Mulla ois kyllä luottamus mieheen mennyt tosta!

kyllähän tuota itsekin tuli nuorempana saunottua miesten keskellä ihan vaan esittelyn takia..

nyt 4 lapsen jälkeen ja raskausarpien, löysän vattanahkan kanssa voisin ne uikkarit jo huoliakin päälleni sekasaunaan mennessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
kukin taplaa tyylillään

mun mies ei menisi saunaan jos sen ystävän tyttöystäväkin tulisi. tiedän sen,
itsekkään en menisi vieraaiden edes varattujen miesten läsnäoleessa saunaan alasti
meitä molempia noinen haittaisi ja säännöt on selväksi sovittu niin ei tule mitään epäselvyyksiä

uikkari sauna kesällä on erikseen

juuri näin

Alkuperäinen kirjoittaja Donna:
toisenlainen näkökulma asiaan, miksi moni niin varma etteivät harrastaneet seksiä?
Kun olin parikymppinen saunoin usein poikaystäväni kanssa ja poikaystävän kavereita mukanani, kyllä poikakaverini tarjosi kavereille kanssa :-) Mukavaa oli ja nautittavaa.
Noista ajoista jo aikaa ja nykyään ei kuulu tapoihini, mutta oli se sellaista hurjaa nuoruutta jota nyt kiva muistella ;-)

Peesi! Mitä ihmettä te oikein panttaatte? Saunassa kuuluu antaa kaikille - vieraille ja tutuille. Ei se siitä kulu.

Onko kysyjä tossissan? Mä oon ollu mun kaverini tyttöystävän kanssa saunassa KAKSISTAAN ja tietysti alasti. Kännissäkin tietysti. Että mä nauran teidän moraalisille ongelmille.

Minä oon sen sata kertaa saunonu mieheni ja sen kavereiden kanssa. Miks jättää hyvät jutut ja ilta kesken vaan siks ettei vois mennä SAUNAAN miesten seurassa? Ja mun mies on esim. mökillä ollessaan käyny kavereiden tyttöystävien ja jopa sinkkunaisten seurassa saunassa ja ei oo minun itsetuntoa kolauttanu. Sauna on sauna ja lauteilla sitä puhutaan ne henkevimmät asiat. Alastomuus saunassa on luonnollinen juttu. Saunon minä isäni ja kummisetänikin kanssa.

Vanha ketju, mutta vastaillaanpa kun joku on esiin kaivanut.

Mun mielestä saunassa kuuluu olla alasti ja mulle on ihan luontevaa saunoa nakuna myös eri sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Saman suon miehelleni, tietenkin. Mulle on myös ihan ok, jos mieheni pitää jotain toista naista kauniina ja hyväkroppaisena, tähän maailmaan mahtuu paljon hyvännäköisiä naisia ja minä olen kuitenkin miehelleni ykkönen, kun hän kerran kanssani tahtoo olla. ;)

Yhteistyössä