M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja myymy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en oikein ymmärrä sen tyttöystävän motiiveja lähteä saunaan kahden alastoman äijän kanssa. ja miksi itsekin alasti? eikö se tyttöystävä ois voinut saunoa erikseen tai jättää koko saunan väliin? tää tyttö on vielä tosi nuori, joku 22v. ja mun mies ja kaverinsa ovat 30-vuotiaita.
Se on halunnut mennä näyttämään itteensä...
niinpä, tätä mä epäilen ja siksi loukkaannuin. ei olis niin haitannut jos kyseessä olis ollut vaikka miehen pomo ylipainoisine 55-vuotiaine vaimoineen. mutta timmi kaunis 22-vuotias heitukka...
Alkuperäinen kirjoittaja morppi:Kyllä täällä on näitä vapaamielisiä emäntiä tupa täynnä. Hyvä olla kun ei ole kyse omasta ukosta. Ajatelkaapa oikeesti, että oisko mukava jos joku timmikroppainen muija änkäis saunaan oman ukkonne kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:sekasaunat on justiin kivoja. oppii ainaki se että kukaan ei oikeesti jaksa tuijottaa toisten kroppia sen kummemin ku omaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:sekasaunat on justiin kivoja. oppii ainaki se että kukaan ei oikeesti jaksa tuijottaa toisten kroppia sen kummemin ku omaansa.
Eikö oikeesti? En jotenkin usko, että kaikki voi vain olla katsomatta, jos ollaan sekasaunassa, ja vielä niin, että kyseessä ei ole ne parhaimmat mahdolliset ystävät, jotka ollaan tunnettu 2-vuotiaasta asti.
Uskon että puolin ja toisin katsellaan. Tai sitten yritetään parhaansa mukaan olla katsomatta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskon että puolin ja toisin katsellaan. Tai sitten yritetään parhaansa mukaan olla katsomatta.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:sekasaunat on justiin kivoja. oppii ainaki se että kukaan ei oikeesti jaksa tuijottaa toisten kroppia sen kummemin ku omaansa.
Eikö oikeesti? En jotenkin usko, että kaikki voi vain olla katsomatta, jos ollaan sekasaunassa, ja vielä niin, että kyseessä ei ole ne parhaimmat mahdolliset ystävät, jotka ollaan tunnettu 2-vuotiaasta asti.
Uskon että puolin ja toisin katsellaan. Tai sitten yritetään parhaansa mukaan olla katsomatta.
En mä ainakaan tsiigaillut, kun jokin aika sitten olin sekasaunassa tuntemattomien kanssa (yleinen sauna).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:sekasaunat on justiin kivoja. oppii ainaki se että kukaan ei oikeesti jaksa tuijottaa toisten kroppia sen kummemin ku omaansa.
En mä ainakaan tsiigaillut, kun jokin aika sitten olin sekasaunassa tuntemattomien kanssa (yleinen sauna).
En tiedä, ehkä mussa on sitten jotain vikaa.Mun katse nimittäin varmasti harhailisi hyvännäköisiin komistuksiin ja tuntisin oloni vaivautuneeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja osa näistä tyypeistä joille on niin pirun ok että oma ukko saunoo vieraitten naisten kanssa on niitä muijia, jotka luulee olevansa miesten keskuudessa suositumpia kun ovat niin rentoja etteivät nalkuta tommoisista pikkuasioista. Nimim. been there, done that. Ja mitä sitten kun ei nalkuta -sitä rajaa venytetään vähän lisää joka kerta. Kohta saatte olla vakuuttamassa että "no kyllä mun mies käy nu**imassa naapurin rouvaa, mitä sitten, mitä tuo nyt haittaa". Epänormaalia jos ei rakkaimmastaan ole OLLENKAAN mustis.
No meillä näitä sekasaunomisia on ehkä kerran 2:ssa vuodessa. 8 vuotta yhdessä eikä olla kertaakaan petetty. Enkä ole mustis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja osa näistä tyypeistä joille on niin pirun ok että oma ukko saunoo vieraitten naisten kanssa on niitä muijia, jotka luulee olevansa miesten keskuudessa suositumpia kun ovat niin rentoja etteivät nalkuta tommoisista pikkuasioista. Nimim. been there, done that. Ja mitä sitten kun ei nalkuta -sitä rajaa venytetään vähän lisää joka kerta. Kohta saatte olla vakuuttamassa että "no kyllä mun mies käy nu**imassa naapurin rouvaa, mitä sitten, mitä tuo nyt haittaa". Epänormaalia jos ei rakkaimmastaan ole OLLENKAAN mustis.