mies alasti kaverin ja sen tyttöystävän seurassa - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vieläpä siis olin ymmärtävinäni, että miehet meni ekaksi keskenään sinne saunaan ja vasta jonkin ajan kuluttua tää 22-vuotias pimu änkesi sinne mukaan.

Mikä Pimu se nainen sulle on? Jos joku oli väärässä paikassa, niin sun miehes. Se "pimu" saunoo omassa saunassaan. Vaikka en mä kyllä ymmärrä miksi miehesikään mitään väärää tässä nyt on tehnyt.

no miksikä pitäisi nimittää 22-vuotiasta typykkää, joka haluaa saunoa alastomien humalaisten vieraiden miehien kanssa miehensä seuratessa vierestä?

Ihan vaan miehesi kaverin tyttöystäväksi/avovaimoksi. Vai oletkohan sä sitten tälle pimulle se miehen kaverin katkera vanha luuskavaimo? Ei kai siinä sitten..

eihän tossa nyt ole mitään.. oon miekein käynyt saunassa duunikavereiden kanssa (miehiä) vaikka oma mies ei ollu mukana, onhan se nyt kivempaa mennä porukalla kuin se että joukon ainoona naisena menisin yksin ja olisin miesten saunan ajan yksin..
alastomuus on ihan luonnollista, eikä noin yleensä kukaan saunassa tuijottele toisten vehkeitä etc. tai sitte ei oo kyl ihan normaali... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
En miekään olis tykännyt,on tapana mennä joko pariskunnittain saunaan tai sit naiset ja miehet eri aikaan..

No pariskunatahan sinne saunaan meni, ap:n pervo mies sitten änkesi sinne seuraksi katselemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
No mä tiedän miksi hyvännäköset käy saunassa äijien kanssa. Kun ite oli 19-vuotias. Painoo oli 57 kiloa. Pituus 175. Olin kiintee ja tiesin, et olen hyvännököinen. Kävin usein äijienkaa saunas, koska oli kiva, kun olin niin hyvännäkönen, et sain kaverit kuolaamaan perääni. Mä juoksentelin kerran pelkins alkkareissa pitkin kerrostalon rappukäytävää ja me poikaystävänkaa nussittiin siinä samassa sängyssä mis kaveri nukku. Tai siis oli itse asiassa hereillä. Kyl se kuulkaas nyt myöhemmin hävettää, kun samainen äijä jaksaa aina pikku hiprakassa muistutella. Mut semmoista on olla nuori.

ahas, kyl mie meen saunaan saunomaan enkä itseäni esitteleän vaia ei vieläkään ole mitenkään pahan näköinen kroppa.. :o
joillekkin alastomuus tuntuu olevan ongelma, miulle ei.. ja jos nyt saunaporukassa olisikin sitten se mies joka saisi hirmuiset kiksit sitä että joukossa on alaston nainen niin se on kyllä sen äijän häpeä, ei mun..
enkä mä sillä mitään sen kummempaa toisssaan tarkoita jos saunaan äijien kanssa menen, ne on noin yleensä kavereita tai kavereiden miehiä aj kaverit on yleensä mukana.. joten kyse on ihan vaan saunasta porukalla, ei mistään muusta...

En miekään olis tykännyt,on tapana mennä joko pariskunnittain saunaan tai sit naiset ja miehet eri aikaan..

No pariskunatahan sinne saunaan meni, ap:n pervo mies sitten änkesi sinne seuraksi katselemaan.

Ai se olikin niinpäin.. :laugh:

Mie sain semmoisen kuvan että miehet olivat menneet keskenään ja kaverin pervo vaimoke oli ängennyt saunaan mukaan..? :whistle:

Mie sain semmoisen kuvan että miehet olivat menneet keskenään ja kaverin pervo vaimoke oli ängennyt saunaan mukaan..? :whistle:

Niinhän se ap:n pervo mies kotona tietenkin yrittää selittää.

Niinpä :xmas:

Miksi se muuten selitti yhtään mitään koko saunareissusta? :o

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Niinpä :xmas:

Miksi se muuten selitti yhtään mitään koko saunareissusta? :o

Hmm..kieltämättä aika epäilyttävää.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
eihän tossa nyt ole mitään.. oon miekein käynyt saunassa duunikavereiden kanssa (miehiä) vaikka oma mies ei ollu mukana, onhan se nyt kivempaa mennä porukalla kuin se että joukon ainoona naisena menisin yksin ja olisin miesten saunan ajan yksin..
alastomuus on ihan luonnollista, eikä noin yleensä kukaan saunassa tuijottele toisten vehkeitä etc. tai sitte ei oo kyl ihan normaali... :o

Ei muuten tulisi mieleenkään mennä miespuolisten työkavereiden kanssa saunomaan... kukin tyylillään.

Ei muuten tulisi mieleenkään mennä miespuolisten työkavereiden kanssa saunomaan... kukin tyylillään.

Pelottaako että kiihottuisit liikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Saunassa kuuluukin olla alasti. Olisin sitä mieltä että ihan jees.

Kait sitä olisi huolestuneempi, jos mies olisi niitten kanssa saunassa täys vaatekerta päällä!

Niinpä :laugh:

Tämän alasti saunomisen sijaan se "pimu" täällä ihmettelis, et mikähän dorka sekin oli ku istu saunassa kaikki vaatteet päällä :laugh:

mun mies oli kanssa pikkujouluissa ja ollut alaistensa kanssa saunassa. Oli siellä ollut toinenkin mies, mutta...en tykännyt. Mies sanoi naisten paukanneen saunomaan miesten kanssa, mies oli ollut vaivaantunut ja tiedän se et varmasti oli. Omasta mielestä tuo on väärin tehty ja viel kun ukko on niille pomo...ni jotenkin tuntuu "epäkorrektilta"...

hehe, mutta jos 90% kavereista on miehiä niin silloin väistämättä tulee eteen tilanteita että on miehisessä seurassa, nukuu vieressä, käy saunassa, halailee etc. :D
mun miehen pitääkin olla hyvällä itsetunnolla varustetu koska miehisellä alalla olen ja kaverit on miehiä.. tai no, on mulla 3 naispuolista kaveria.. ;)
olis illan vietot melko yksinäisiä jos saunassa käydään.. saunomiseen menee kuitenkin helposti tunti kaks niin en mie ala yksin kökkimäänkun seurassakin voin olla :o

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Saunassa kuuluukin olla alasti. Olisin sitä mieltä että ihan jees.

Kait sitä olisi huolestuneempi, jos mies olisi niitten kanssa saunassa täys vaatekerta päällä!

Niinpä :laugh:

Tämän alasti saunomisen sijaan se "pimu" täällä ihmettelis, et mikähän dorka sekin oli ku istu saunassa kaikki vaatteet päällä :laugh:

hitto, eiks kaikki muka käykkään pyyhe tai bikinit pällä saunassa :o
mun mielestä ainakin on niin ihana kääriytyä saunassa siihen pyyhkeeseen ja hikoilla se läpimäräks.. ja sitte suihkun raikkaana kuivata itsensä sillä ;)

Jösses mitä keskustelua.
Oikein se on tottakai.
Väärin se on tottakai.

Kaikki riippuu siitä kenen puolesta ajattelee. Jos toisilla on mustis olo niin niitä kohtaan se on väärin. Mutta ei saunassa käynti porukalla ole paha juttu. Sauna on minusta ainakin sellanen paikka jossa on helppo jatkaa keskusteluja mistä sitten höpöttääkin. Yksin saunominen on taasen tylsää. Jos ei ole ollut kimppasaunassa sitä ei voi ymmärtääkään. Se on minusta ihan mukava tapa. Ei siellä edes kehtaa toisia tuijotella. Eikä siinä paikassa ole erotiikasta suurta vaaraa. Kokeilkaa itse jos ette usko.
Mutta jos puoliso pahastuu niin häntä kohtaan se on mielestäni väärin.

Yhteistyössä