Olen samaa mieltä. Notkeat koivuvitsat ovat parhaat, tiedän miltä ne tuntuvat. Olen antanut ja myös saanut naiselta koivuvitsaa. Siitä on kylläkin jo aikaa vuosia. On vaan niin vaikea löytää naista vitsaleikkeihin.Alkuperäinen kirjoittaja tytto 60+:minulle vielakin tekee parhaan vaikutuksen norjat koivun oksat sidottuna sopivaksi kinpuksi.
Norjat oksien latvat kirpaisevat aivan hekumallisesti kun kiertyvat takamuksien myotaisesti ihoa myoden ja aivankuin imetyvat hetkeksi ihoon kiini.
erikoisen tunteen saan kun lespo ystavani virpoo silla reisien sisapintaa ja lahelta vulvaani jossa iho on herkka.
joskus jopa himan hipaisee hapyhuulia ja klitoristakin ai ai kun tekee kutaa.
piiskaleikkien jalkeen han aina nuolee piiskatut kohdat ja imeskelee klitorista hartaasti.
rangaistus mielessa emme tata tee vaan puhtaasti nautinnon aikaan saamiseksi. todella pidamme molemmat tallaisesta.
Minä en ymmärä tuo että se ei ole mitään nöyrä alistumistunne kun sanot että se on kutaa.Minä pidän se alistumis,nöyrä paljastus alamaisuus niin kiihottava.Minä olen sanonut monta kertaa että jos saisin piiskaa lämpöhaalarissa päällä/yllä en nautisi yhtään mitään vaikka se kirveli sama määrää!Olen ruotsinkielinen sen takia kirjoitan niin huonosti suomea.Ja vielä,minä pidän tuota reisien sisäpuolella piiskausta ja reisien joka puolella mutta sisäpuolella paras!Alkuperäinen kirjoittaja tytto 60+:minulle vielakin tekee parhaan vaikutuksen norjat koivun oksat sidottuna sopivaksi kinpuksi.
Norjat oksien latvat kirpaisevat aivan hekumallisesti kun kiertyvat takamuksien myotaisesti ihoa myoden ja aivankuin imetyvat hetkeksi ihoon kiini.
erikoisen tunteen saan kun lespo ystavani virpoo silla reisien sisapintaa ja lahelta vulvaani jossa iho on herkka.
joskus jopa himan hipaisee hapyhuulia ja klitoristakin ai ai kun tekee kutaa.
piiskaleikkien jalkeen han aina nuolee piiskatut kohdat ja imeskelee klitorista hartaasti.
rangaistus mielessa emme tata tee vaan puhtaasti nautinnon aikaan saamiseksi. todella pidamme molemmat tallaisesta.
Minä tarkoitan sinua rvaAlkuperäinen kirjoittaja masokistimies:Olis mukava saada piiskaa näin viisaista naista!
Tietysti saa tulla mustelmia,siis pakaroilla ja reidellä mutta en halua mustelmia kasvoissani eli kuitenkaan mitä sellaista kuria,vaan alassavartalossa piiskaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja .......................................:paljon voi antaa selkään? siis saako tulla mustelmia??
Alkuperäinen kirjoittaja tuhmeliini:Olen viisikymppinen nainen ja olen aina haaveillut vanhanajan kunnollisesta piiskauksesta
risulla tai remmillä. Ei oo vaan löytynyt ketään ja en oo kehdannut tunnustaa kenellekkään tätä mieltymystä.