mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokistimies
Kyllä olen saanut piiskaa ja haluan saada lisää,minä rakastan piiskaa,nautin kun pakarat ja reidet ovat aivan tummanpunaisia,nautin kun saan olla alasti ja paljastaa minua ja olla nöyrä orja!

Koivuvitsa
Alkuperäinen kirjoittaja tytto 60+:
minulle vielakin tekee parhaan vaikutuksen norjat koivun oksat sidottuna sopivaksi kinpuksi.
Norjat oksien latvat kirpaisevat aivan hekumallisesti kun kiertyvat takamuksien myotaisesti ihoa myoden ja aivankuin imetyvat hetkeksi ihoon kiini.
erikoisen tunteen saan kun lespo ystavani virpoo silla reisien sisapintaa ja lahelta vulvaani jossa iho on herkka.
joskus jopa himan hipaisee hapyhuulia ja klitoristakin ai ai kun tekee kutaa.
piiskaleikkien jalkeen han aina nuolee piiskatut kohdat ja imeskelee klitorista hartaasti.
rangaistus mielessa emme tata tee vaan puhtaasti nautinnon aikaan saamiseksi. todella pidamme molemmat tallaisesta.
Olen samaa mieltä. Notkeat koivuvitsat ovat parhaat, tiedän miltä ne tuntuvat. Olen antanut ja myös saanut naiselta koivuvitsaa. Siitä on kylläkin jo aikaa vuosia. On vaan niin vaikea löytää naista vitsaleikkeihin.
Olen kiinnostunut löytämään sellaisen naisen.

masokistimies
Minä olen vaan saanut maistaa kuorittu pajuvitsa,steariinitippuja reisien sisäpuolella ja yksi valtiatar käski minua rispata kyrpäni veriksi ja se olin pahin rangaistus mitä minä saanut,se kirveli koko päivä ja oli vaikea pidä housut jalassa,pyykkipoikia onnistui hyvin.Kyllä minä haluaisin saada maistaa koivuvitsa,ja minä en tiedä yhtään mitään mitä se norjanoksat on?

Masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja tytto 60+:
minulle vielakin tekee parhaan vaikutuksen norjat koivun oksat sidottuna sopivaksi kinpuksi.
Norjat oksien latvat kirpaisevat aivan hekumallisesti kun kiertyvat takamuksien myotaisesti ihoa myoden ja aivankuin imetyvat hetkeksi ihoon kiini.
erikoisen tunteen saan kun lespo ystavani virpoo silla reisien sisapintaa ja lahelta vulvaani jossa iho on herkka.
joskus jopa himan hipaisee hapyhuulia ja klitoristakin ai ai kun tekee kutaa.
piiskaleikkien jalkeen han aina nuolee piiskatut kohdat ja imeskelee klitorista hartaasti.
rangaistus mielessa emme tata tee vaan puhtaasti nautinnon aikaan saamiseksi. todella pidamme molemmat tallaisesta.
Minä en ymmärä tuo että se ei ole mitään nöyrä alistumistunne kun sanot että se on kutaa.Minä pidän se alistumis,nöyrä paljastus alamaisuus niin kiihottava.Minä olen sanonut monta kertaa että jos saisin piiskaa lämpöhaalarissa päällä/yllä en nautisi yhtään mitään vaikka se kirveli sama määrää!Olen ruotsinkielinen sen takia kirjoitan niin huonosti suomea.Ja vielä,minä pidän tuota reisien sisäpuolella piiskausta ja reisien joka puolella mutta sisäpuolella paras!

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja .......................................:
paljon voi antaa selkään? siis saako tulla mustelmia??
Tietysti saa tulla mustelmia,siis pakaroilla ja reidellä mutta en halua mustelmia kasvoissani eli kuitenkaan mitä sellaista kuria,vaan alassavartalossa piiskaa!!!
Itse olen piiskanut minun pakarat ja reisien joka puolella aivan tummansiniset muutama päivän jälkeen!Lihanpunaisia sama päivä,sitten tummansiniset,sitten ruskeat ja keltaiset.

uusioliitossa
Nimittäin miten paljon piiska lähentää. En edes tajunnut, että se oli juuri se juttu, jota olen ikäni kaivannut, kunnes nykyinen mieheni opetti sen. Yhdessä oltu nyt seitsemisen vuotta, ja suhde on kuumaa kuumempi, paranee vaan. Saan vyötä tai avokämmentä paljaalle takapuolelle kun hän katsoo sen aiheelliseksi, ja jos tarkoitus on oikein rangaista kunnolla ja pitkän kaavan mukaan, joudun hakemaan perinteisen koivuniemeläisen pihalta, jotta varmasti bonjaan olleeni lapsellinen ja saavani sen mukaan. Aluksi häpesin hirveästi, nykyään olen tottunut; tämä sopii meille eli so what? Nytkin on takapuoli hiukan istuma-arka, kun eilen tuli pikkuhiprakassa oltua turhan nenäkäs ja nalkuttavainen.

eräs nies
Matka mieltymyksestä tunnustukseen on pitkä. Hellyys naisen ja miehen välillä saa tuolloin tällöin arvaamattomia muotoja. Ehkä myös haaveilujenne kaltaisia kohteita. Jos haluuatte jatkaa keskustelua, ottakaa yhteyttä. Ikävä kyllä en ole vapaa mies, enkä liioin nuori. Hyvän matkaa kuudennellakymmentä, kuitenkin kunnon mies.

Yst. terv.
Mies

Alkuperäinen kirjoittaja tuhmeliini:
Olen viisikymppinen nainen ja olen aina haaveillut vanhanajan kunnollisesta piiskauksesta
risulla tai remmillä. Ei oo vaan löytynyt ketään ja en oo kehdannut tunnustaa kenellekkään tätä mieltymystä.

masokistimies
Mistäpäin Suomessa olet?Oletko vapaa nainen?Työtön?Kyllä minä voin anna sinulle se mitä sinä kaipaat jos sinä annat minulle sitten vanhanajan kunnollisesta piiskauksesta.Minä haluaisin vapaa työtön nainen asimaan minun kansani,olen maanviljelijä ilman eläimiä.

"Hääporsaat"
Tuli mieleeni tapaus, kun joskus 1970-luvulla kerran itkin isoisoäidilleni (synt. v 1889) saamaani selkäsaunaa hän lohdutti sanomalla että entisaikkaan piiskaa käytettiin paljon useammin. Samalla hän kertoi toisilla talon isännillä olisi ollut tapana antaa talosta pois naineelle tyttärilleen piiskaa vielä pari viikkoa ennen häitä eli "hääporsaita". Myöhemmin en ole kuullut asiasta mitään eli mahtoiko hänen juttunssa olla keksittyä vai olisiko siinä ollut jotain perää? Mainittakoon tässä yhteydessä että dementialla ei tässä yhteydessä ollut kysymys, hänellä kun oli terävä järki ja hyvä muisti kuolemaansa saakka.

kurin tarpeessa oleva vaimo, mies matkoilla
juhannukseen saakka tässä saa tuhmana olla ja lukea vaan näitä juttuja...että mä odotan perjantaita, kun vihdoin saan mieheni kotiin ja tuttu kurinpalautus on edessä....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä